Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Am trimis o solicitare de informatii catre CNADNR privind termenul asumat de redeschidere pentru Orastie-Sibiu lot 3. I-am intrebat de asemenea daca reusesc sa faca posibila macar o deschidere partiala pana pe 15 iulie, data dupa care in mod normal explodeaza traficul datorita romanilor care se intorc de la munca din strainatate.

alecu26

Quote from: bogdix on May 24, 2016, 01:05:04 PM
picior de Inginer era pe acolo ? Schimbul 2 ma refer...
Constructorul va programa lucrările astfel încât sa se desfășoare în interiorul programului de lucru al Inginerului. Sau se referă doar la recepții.  Chiar nu-mi aduc aminte cuvintele exacte.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

,,CNADNR trebuie să facă tot posibilul pentru a relua măcar parțial circulatia pe lotul 3 al autostrăzii Orăștie-Sibiu, până cel târziu pe 15 iulie 2016! Traficul va atinge valori maxime în acea perioadă în care românii plecați la muncă în străinătate se întorc în țară. Porțiunea adiacentă de drum național va fi total depășită de valorile de trafic și există posibilitatea să se formeze ambuteiaje imense dacă autostrada nu va fi redeschisă!", scriu cei de la Asociaţia Pro Infrastructura, care au distribuit imaginile postate de CNADNR pe Facebook.

http://www.voceatransilvaniei.ro/avertisment-pentru-cnadnr/
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aditd

Ce se intelege prin deschidere partiala?

Eurocopter

De exemplu pe un fir si o banda pe sens cu separatoare provizorii. Tot e mai bine decat tot traficul acela pe DN1.

aditd

Quote from: Eurocopter on May 24, 2016, 05:01:24 PM
De exemplu pe un fir si o banda pe sens cu separatoare provizorii. Tot e mai bine decat tot traficul acela pe DN1.

Nu vizualizam cum, ca ma gandeam ca daca era vorba de un nod pentru descarcare temporara il faceau de mult.
Ideea este excelenta.

dr4qul4

cei 200 m NU trebuiau demolati, dar CNADNR a vrut sa-si arate muschii. Era de ajuns sa ia monstre doar din anumite zone, lasand deschisa circulatia pe 1+1 pana cand veneau cu o solutie de remediere.

Dupa cum puteti observa, chiar si cu autostrada demolata (care mai sustinea si ea dealul), tot nu am avut nici o alunecare majora acolo. Dealul curge, provoaca crapaturi, dar avem sute de astfel de locuri pe DN-uri si chiar gropi mai mari decat acea crapatura.

Acolo trebuia 1+1, limitare la 50, linie continua si radar.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Eu am mai spus si am dat solutii provizorii pentru cei 200m dar incep sa fiu convins ca problema e pe toti cei 6km spre Sebes si 1 km spre Sibiu.
In regim de maxima urgenta acea portiune de 200m o refaceai de la 0 in maxim 6 saptamani (cu vreme ok) si deschideai circulatiei cu limitare de 50(30 daca trebuia). O deschideai si nu tineai inchisi 22km.
In nici o tara civilizata din lume nu se inchid 22km pt o portiune de 200m pe o perioada asa de mare de timp. Prioritatea imediata era de redeschidere a circulatiei. Ceea ce vedem astazi sunt povesti. Nu are nimeni curajul sa puna picioarul in prag si sa ia o decizie.
Comparati imaginile CNADNR-ului de acolo cu ce am filmat sambata la UMB.  2 excavatoare si 4 basculante ce sa faca? se asteapta craciunul?
Sunt curios sa vad un grafic de lucrari de pe OS3
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Nu e nicio mare problema si nicio mare filozofie sa lasi circulatia deschisa in zonele de alunecari sau sa lucrezi sub trafic. Circulam cu totii zilnic pe DN-uri supuse alunecarilor sau caderilor de stanci cu grad infinit mai mic de siguranta a traficului decat orice alunecare prezenta si posibila pe OS3. Din pacate discutam doar de hotie, prostie si incompetenta. Daca am vedea semne concrete ca o ia debleul mare la vale as intelege, insa au trecut 2 ierni si nici poveste de asa ceva.

Ranger

#28734
Revin cu filmuletele de la vizita pe santierul lotului 3

http://www.youtube.com/v/B0fJqyW50Sw

Iar in aceasta seara va prezentam filmul de actiune "Greu de construit".

http://www.youtube.com/v/YybuXTeS48U

bogdix

Legat de OS3, cred ca ar fi interesant sa vedem un program de lucrari. Productivitatea utilajelor (excavator, buldozer, autobasculante etc.) se poate estima din experienta si asa am avea o idee de cat de realist e programul respectiv.
Si mie mi se pare apatic santierul de pe OS3, dar pe de alta parte, daca nu avem un program din care sa stim niste targeturi intermediare vorbim doar ca sa ne aflam in treaba.

teea

#28736
@ bogdix : vreau doar sa va reamintesc, ca atunci cind s-a inchis traficul in septembrie 2015, "specialistii" din CNADNR anuntau un termen de maxim 2 luni pentru remedieri. n-au trecut decit 9 pina acum

@ ranger : ce vad eu din prezentarea asta, e ca ... s-au ras pilotii din pamint stabilizat din aval. Si ca s-au mai si descoperit pilotii din beton armat din amonte, linga podet. Ma astept sa inceapa sa se rupa, ne situam in aproprierea ultimei "umflari a autostrazii din banda de urgenta" , ultimul defect aparut...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

iachi_da

Quote from: bogdix on May 24, 2016, 01:05:04 PM
picior de Inginer era pe acolo ? Schimbul 2 ma refer...
Nu am vazut pentru ca conduceam si era cam bezna, dar cand am ajuns la nodul Cunta  sa ies spre Sibiu, circulatia era blocata pentru ca treceau prin giratorii  doua camioane cu  grinzi de vreo 40 m spre Deva.

alecu26

E drept ca și vremea a fost de rahat de vreo luna....cam de când au început lucrările.  Nu cred ca au prins 3-4 zile de lucru pe bune. La terasament după ploaie cel mai bine e sa nu lucrezi nimic câteva zile pana de zvântat. ....ca altfel strici și straturile bune.
Drumurile noastre POATE;

bogdix

27 mai e data de finalizare pe LD2-3-4. Ce parere aveti, va incepe CNADNR sa aplice penalitati ?