Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Imi place ce a facut dna Boagiu la minister, a pus bazele multor proiecte,  dar acum, parerea mea este ca se foloseste de filmari in scop electoral.

udar

Eurocopter, nu s-a putut prinde si legatura A1 cu centura Lugoj din aer pentru a se vedea cum stau si acolo, eu am fost saptamana trecuta pe acolo si am facut niste poze care au fost puse si aici........................... si aceasta este o bucata frumusica ?

vchira

Quote from: R@du on October 02, 2012, 12:16:34 PM
Imi place ce a facut dna Boagiu la minister, a pus bazele multor proiecte,  dar acum, parerea mea este ca se foloseste de filmari in scop electoral.
este OK ca un politician care face chestii bune sa le foloseasca in scop politic! asa este peste tot in lume si asa trebuie sa fie pentru ca lumea trebuie sa ii aprecieze pe politicieni pentru exact aceste fapte si nu pentru altceva.

are cineva nautati despre Nadlac-Arad? cum mai stau pe acolo? este vreo sansa sa avem Pecia-Arad anul asta?

Nebhotep

@eurocopter  :cheers:

Quote from: ciprebbe on October 02, 2012, 11:35:53 AM
@eurocopter  :cheers: :cheers: excelente filmari
Surpriza placuta pt mine a fost Tirrena Scavi (cred ca si pt eurocopter care la un moment a dat  impresia ca vrea sa aterizeze  :D )


Tirrena Scavi pare sa recupereze bine,avand in vedere ca au avut un start dezamagitor in comparatie cu cei care lucreaza pe Sibiu - Orastie. Nu ma asteptam sa vad o zona atat de mare acoperita de asfalt. Initial am crezut ca este vorba doar de asfalt stabilizat, dar pe bucata de dupa Lugoj se vede clar ca este asfalt.
Din ce observ lucrarile de arta sunt putin in urma, insa ar putea fi o strategie pentru a lasa acestea pentru perioada rece, avand in vedere ca atunci nu se va putea lucra la fundatii sau asfaltare. Vazand cum s-a lucrat peste iarna la Timisoara - Lugoj II, cred ca in primavara putem avea o surpriza placuta si pe acest sector.

BoGDaN

cred ca bine a spus isotech problema.
dezamagitor SEBES-DEVA. pana la nivelul furiei  >:( >:( >:(

Ionut

@BoGDaN: vrei sa spui Sebes-Orastie, nu Sebes-Deva. :)

Doar mie mi se pare ca pe Sebes-Orastie lucrurile sunt oarecum in ordine? Mi se pare ca segmentul este in grafic. OK, poate au intarzieri, dar n-as zice termen de punere in folosinta final de 2013... poate sunt eu prea entuziast. Hai ca ma mai uit o data. :lol:

radutm

Sebes-Orastie 31 august/1 octombrie 2012
Partea a II-a:



























Mai tarziu voi face si comparatia pe lotul I Lugoj - Deva.
cont inchis

radutm

Quote from: Ionut on October 02, 2012, 01:25:19 PM
@BoGDaN: vrei sa spui Sebes-Orastie, nu Sebes-Deva. :)

Doar mie mi se pare ca pe Sebes-Orastie lucrurile sunt oarecum in ordine? Mi se pare ca segmentul este in grafic. OK, poate au intarzieri, dar n-as zice termen de punere in folosinta final de 2013... poate sunt eu prea entuziast. Hai ca ma mai uit o data. :lol:
Sunt de aceeasi parere cu tine Ionut. Desi vizual nu este extraordinar, daca ne uitam cu atentie vom vedea ca au executat totusi volume mari de terasamente si debleuri, iar la partea de podete si pasaje, cam ce era de forat e aproape terminat, iar ce urmeaza sa fie turnat poate avansa destul de rapid, daca mai tine vremea buna. Bonus, au si lucrari ample de arheologie si din cate am vazut un sit maricel a fost deja acoperit, iar cel mai mare este inca descoperit si se mai cerceteaza. Acolo e o asezare pea importanta ca sa fie neglijata si care merita cercetata, cu pretul  intarzierii.

Probabil ca vor intarzia fata de termenul de aprilie 2013, dar sa nu cadem in extrema cealalta si sa pretindem ca toti sa faca ce a facut UMB pe cei 9 km de langa Timisoara. Aici lucrarile sunt si mai dificile si au un volum mai mare/km. 
cont inchis

BoGDaN

da asa este,  :( am gresit, sebes-orastie (deja ma visam la deva vazand ca Strabag si Straco au reusit totusi sa avanseze).... :)
nu este foarte usor de construit acest tronson dar nici greu. au avut timp. sper sa traga tare altfel ar fi pacat sa avem intarzieri. :((

Ionut

#3744
@radutm: multumesc pentru comentariu si mai ales pentru aceste comparatii excelente! Stiu ca sunt migaloase si sa stii ca sunt extrem de utile, poti vedea foarte clar progresul in punctele cheie! Multumim! :cheers:

@all: multumim Hotnews pentru promovare si pentru citarea corecta a surselor! :D Sa vada poporu' ca romanii pot sa faca si lucruri frumoase. Meritul este al tuturor celor care au contribuit financiar si al lui Eurocopter care intr-un final a trecut peste toate ghinioanele, si-a schimbat piesa la avion si ne-a adus aceste filmari! :captain:

udar

am trecut pe la nodul Giarmata si se lucra intens, dar nu cred ca maine pot sa dea drumul in conditii bune de trafic , mai au de asfaltat ,de trasat si de montat parapete intre sensuri..............greu de crezut poate maine pe seara asa ca maine o sa plec direct pe DN6 si nu o sa mai vin la nod sa imi incerc norocul , dar sigur la intoarcere vin pe ea duminica..........

Klaudiu!!!

Sebes-Orastie chiar mi se pare ok si mie,uitati va ca cel mai mare furnicar de utilaje din toate filmarile acolo este....in schimb Deva-Lugoj lot 1 este foarte slab...chiar daca se vad progrese, tot este foarte slab tinand cont ca s au apucat de treaba cam in aceeasi perioada cu UMB iar lucrari de arta foarte multe nu au avut de executat;

ciprebbe

da claudiu!!!....doar ca e de 3 ori mai lung decat cel al UMB .... si de aici aveam cele mai putine informatii, asadar eu sunt in continuare placut surprins
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radutm

A1 Lugoj - Deva lot.I (Dumbrava - Belint) 20 iulie/1 octombrie 2012
Partea I:


















cont inchis

radutm

Partea a II-a:


















(Nota: am sarit peste numeroase podete care erau oricum terminate la 10 iulie sau au fost intre timp acoperite cu umplutura de terasament).
cont inchis