Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

iuli

Quote from: BoGDaN on October 01, 2012, 11:10:42 PM
Eh aici experienta lui Iuli face toti banii. Se poate prevedea cand si cum.
In mod normal la 1 Decembrie ar trebui sa putem circula pe ea....
Nu m-as hazarda pentru ca nu le stiu ritmul de lucru. Un termen realist ar fi decembrie-ianuarie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

Quote from: BoGDaN on October 02, 2012, 12:17:38 AM
cred ca si la anul pe vremea asta vom avea emotii....ce vedem acum trebuia sa vedem in primavara, nu in octombrie 2012. aprilie 2013?! yeah sure...and the cow flew over the moon

adica, in traducere: a zburat lantul cu porcu  O:-)
Sailing away! S/Y Haimana

MHN

multumim Eurocopter  :cheers: :cheers: :cheers:
Daca mai sunt doritori de o intalnire miercuri la deschiderea circulatiei pe lotul UMB, in locatia propusa de catre sebba, sunt rugati sa nu ezite ci sa anunte.
(speram sa nu se supere Ionut ca postam aici)

Ionut

#3723
Nu ma supar deloc! Chiar ar fi minunat sa va vedeti in numar cat mai mare. Este important sa ne cunoastem personal cat mai multi dintre noi. N-as putea sa va spun acum de ce, doar stiu ca e important. Si sa faceti poze, desigur, si filmulet! Sigur se gaseste cineva cu o camera de bord. :D Enjoy!

Later edit: am facut topic special de intalniri aici. Discutati acolo toate detaliile intalnirii de maine. Tot acolo vom discuta despre viitoarele intalniri. :cheers:

Ionut

Am vazut si eu filmuletele. Poate primim surpriza si cu Lugoj-Deva, dar nu stiu daca a mai prins si bucata asta. Sa vedem. :D

1. In primul rand am ramas :shocking: de terasamentele de pe Simeria-Deva. OMG! Pai ce Afsluitdijk, veniti sa vedeti cum se apara romanii de un biet rau Mures. :lol: Este incredibil ce terasamente sunt practic pe TOT segmentul! Sunt curios cati metri cubi de umplutura au fost folositi... practic nu au facut autostrada, ci un dig cu autostrada deasupra. Am tot zis noi ca Strabag se misca greu, dar cred ca austriecii si-au respectat blazonul, au avut un volum imens de munca.

Din ce-mi dau eu seama Simeria-Deva clar poate fi dat in folosinta anul asta. Singura problema este in acel cot al Muresului unde se face zidul de sprijin (sau cum se numeste). Se vede ca au forat multi piloti si tot mai au de lucru, dar nu vad probleme majore incat sa nu fie gata anul asta. Deja pe multi km se monteaza parapetele centrale.

2. Orastie-Simeria... cam greu anul asta...
3. Sebes-Orastie mie mi se pare in grafic... da, mai e de munca mult, insa cred ca in primavara 2013 e gata, daca nu cumva se taie (toti) banii sau ceva.

Per total, sunt foarte bucuros pentru progresul facut de constructori de la ultima filmare. Ma asteptam la mult, mult mai rau.

radutm

In primul rand, mulumiri lui Eurocopter pentru filmare dar si tuturor celor care au contribuit la cheta (de pe ambele forumuri)!

Am inceput sa fac o comparatie pe Sebes-Orastie, intre filmarea din 31 august si cea din 1 octombrie. As fi vrut si pe Deva - Orastie, dar acolo nu sunt 2 filmari apropiate si comparabile. Pe sebes-Orastie, prima filmare e facuta in HD si e destul de joasa, a doua nu e in HD si e facuta de la o altitudine mai mare, cu dimensiuni diferite. Totusi, eu zic ca se pot distinge destul de bine locurile. Spre deosebire de comparatiile pe autostrazile de la camp, aici a trebuit sa ma opresc nu doar la poduri si podete ci si pe debleuri, unde se vede o evolutie importanta.

Prima parte e formata din 20 de cadre, aproximativ jumatate din segment.

Sebes- Orastie, 31 august/1 octombrie
Partea I








































Partea a II-a, mai tarziu.

cont inchis


mariansb

Stau destul de bine cei de la Tirrena  Scavi pe acel lot.Sunt sanse mari sa termine vara viitoare.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Klaudiu!!!

#3728
Foarte tare: Anca Boagiu face reclama forumului

"Filmari noi constructii autostrazi
Incepute in mandatul meu, aceste filme, care informau cetatenii cu privire la stadiul lucrarilor de infrastructura au fost abandonate de actuala conducere a MTI. Dar in sprijinul proiectelor de infrastruct
ura vin simpli cetateni, mai preocupati de starea drumurilor decat actualii guvernanti. Filmarile au fost preluate de pe site-ul www.peundemerg.ro. Le multumesc forumistilor pentru implicare si sper ca actualii guvernanti sa invete ceva din acest demers al unor oameni simpli, care nu-si doresc decat ca Romania sa aiba o infrastructura europeana."
:cheers:
http://www.facebook.com/Boagiu

isotech_ro

in primul rind multumesc lui eurocopter si celor care "alimenteaza" forumul cu fotografii  :)

in al doilea rind, cu regret trebuie sa repet ceea ce spuneam si ieri, stadiile de realizare a lucrarilor sunt DEZAMAGITOARE si pe toate tronsonele vizate sunt ramineri in urma fata de termenele contractuale

Orastie - Deva
- lot Straco ramineri in urma la: nod Orastie, zona debleu Turdas, pasaj Simeria
- lot Strabag ramineri in urma pasaj/pod 30 ( acolo nu este o solutie tocmai simpla, fiind necesara si o stabilizare in albia riului Mures )
pe intreg tronsonul, traseul fiind amplasat in zona inundabila a riului Mures cared ca este necesara si o protectie a rambleelor. nu stiu daca este prevazuta in proiect, dar efectele se vor vedea la primele inundatii mai serioase

Orastie - Sebes
sunt intirzieri foarte mari, cred ca termenul realist de deschidere a traficului este de 31.12.2013 - in conditii de finantare a lucrarilor


Ionut

Quote from: claudiu!!! on October 02, 2012, 10:04:09 AM
Foarte tare: Anca Boagiu face reclama forumului

:)

Foarte tare, intr-adevar. Multumim frumos pentru sustinere!!!

ciprebbe

#3731
@eurocopter  :cheers: :cheers: excelente filmari
Surpriza placuta pt mine a fost Tirrena Scavi (cred ca si pt eurocopter care la un moment a dat  impresia ca vrea sa aterizeze  :D )

LE. Filmarile au aparut si pe blog
http://www.ancaboagiu.ro/blog/filmari-noi-cu-stadiul-autostrazilor/
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

djsmeu


udar


Eurocopter,multumim pentru filmari   :cheers:

am remarcat pe lotul Lugoj-Deva acele canale de scurgere foarte mari in comparatie cu ce am vazut pe alte loturi, oare de ce au ale modelul asta !?

Ionut

Probabil ca pantele sunt mai abrupte... evacuarea apelor pluviale probabil se face la o viteza mai mare si plus de asta pe dealuri/munti se pot aduna torente cu debite mari. Cel putin dupa mintea mea asta ar fi explicatia. Sau o explicatie posibila.