Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 33 Guests are viewing this topic.

cristi5

#26565
Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 03:48:12 PM
Nu prea stiu daca in licitatie se poate stipula ca imediat dupa licitatie, castigatorul sa faca rapid 200 de metri din A1 de la capatul lotului, din debleu pana unde incepe rambleul in zona DC144 + un drum de legatura.

Suna ciudat. Nu stiu daca s-au mai vazut in practica CNADNR cu fonduri UE contracte cu 2 termene de predare?

Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 03:48:12 PM
Oricum, solutia lui Cipribbe pare cea mai ok. Problema e: cum ar putea fi convins constructorul sa permita constructia acestui drum de legatura pe debleu. Daca aluneca ceva acolo, cine raspunde? Daca virgula constructorul nu va mai raspunde de ce se intampla acolo, ar putea la fel de bine sa aranjeze debleul in dulcele stil acilian.

Sa nu uitam ca pe debleu e si piciorul pasajului cu drumul agricol. Cade debleul, se duce podul. Deci pe cat posibil va trebui ocolit spre sud. Care ar fi distanta minima?

Alta problema e ca daca lasa perete aproape vertical (cum e acum) la limita lotului, are toate sansele sa cada peste lotul 3...

sorinuss

Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 03:51:05 PM
Quote from: sorinuss on January 04, 2016, 03:49:23 PM
Lotul 4 LD va fi dat in folosinta anul acesta in Decembrie . Va fi singurul lot finalizat
Ceva "surse"(inside information)?

99% sigur in ceea ce priveste constructorul. Dar ca in orice contract mai exista una sau mai multe parti.
Sursa e de incredere  ...:)

istvan78

Quote from: sorinuss on January 04, 2016, 03:49:23 PM
Lotul 4 LD va fi dat in folosinta anul acesta in Decembrie . Va fi singurul lot finalizat
Daca ai ceva informatii in sprijinul afirmatiei, am vrea sa stim, cel putin ca ai, eventual si ce anume...
Altfel, ar fi frumos sa precizezi ca e (doar) opinia ta.

Ar fi de vis ce spui tu despre LD4, dar lumea cu multa experienta de pe aici nu prea vede probabila previziunea.
In plus, daca se da in folosinta LD4, e foarte probabil sa se dea in folosinta si LD3 cel putin de la nodul Grind catre Deva. E mult mai usor de finalizat in 2016 LD3 decat LD4. Oricum, fara capatul dinspre Deva al LD3 nu se poate folosi nici LD4, pentru ca nodul de la Ilia e pe LD3.

Deci, stii ceva ce noi nu stim? Chiar putem incepe sa speram?

P.S. ^^ OK, probabil ca nu poti spune mai multe acum. Sa fie cum spui!

horatiu.cosma

#26568
^^

Pai orice constructor poate spune: "daca am toate aprobarile, autorizatiile, daca transelectrica,transgaz trans-whatever reloca toate utilitatile in secunda doi, daca CNADNR plateste la timp toate facturile, atunci o sa fac minuni intr-un an." E adevarat, dar sunt prea multi factori in ecuatie ca sa ne bazam doar pe spusele constructorului. Si eu zic ca se poate termina in 2016 daca treaba merge snur, dar spuneti-mi voi un contract de autostrada care a mers snur la noi in ultimii n ani(unde n poate fi oricat).

cristi5

Pare a fi o sursa apropiata de constructor si atunci nu inteleg cum acopera LD3 si Dumbrava-Margina.

dr4qul4

Tinand cont ca vorbim de UMB si ca vor ca vor avea destule utilaje disponibile pt "o jumatate de lot", nu este chiar atat de greu de crezut.

Vedem cum se rezolva cu problemele, indeosebi cea de la Soimus. Daca acolo se poate rezolva in 12 luni, atunci tot lotul poate fi gata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

si daca ne gandim ce se mai pot alatura utilaje de la A3....

Tavi

Istvan, vezi ca a zis un post mai sus (dar probabil ca ati tastat cam in acelasi timp). Sursa este constructorul. El stie si cu autorizatii avize etc. Deci il iau ca sursa de incredere pe sorinuss!
In alta ordine de idei LD4 fara nodul Ilia (cu care incepe partea de est a LD3) nu face doua parale ca nu ar avea descarcare. Deci eu citesc mesajul lui sorinuss nu doar ca:
- LD4 o sa fie gata 99%.
ci si ca:
- O sa avem si minim nod Ilia operational tot in 2016 (si conform pozelor lui rocklee nodul Ilia poate fi functional in cca 2 luni dupa dezghet).

ciprebbe

#26573
Quote from: danutzu_1069 on January 04, 2016, 04:50:54 PM
si daca ne gandim ce se mai pot alatura utilaje de la A3....

Nu prea mai sunt la A3 utilaje. Totul va merge spre A1 inclusiv cei de pe DN2D. La Gilau nu mai e nevoie de forte masive. (In max 6 luni lotul (A3)poate fi finalizat daca se obtine defrisarea si AC-ul pt nod).
Din noiembrie am auzit ca doresc sa finalizeze odata lucrarea la Deva insa nu m-am hazardat sa va spun. Nu totul depinde de constructor iar pe lot 4 am vazut cate s-au intamplat.
Si la Gilau daca era dupa ei erau gata in 2015...dar nu a fost sa fie.....

LE: Legat de LD cu descarcarea temporara propusa de mine... am uitat sa mentionez ceva..... suntem intr-o arie protejata acolo >:(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

bine ar fi sa se gate lotul 4 ....pina in decembrie ....dar am o retinere sa cred  aceasta ...sar putea daca ar fi o mobilizare extra ...si trans electrica sa isi faca treaba ...ar fi o  speranta   :)

dorum

mie mi-e groaza de dealul de la Soimus... orice problema aparuta acolo ii va intarzia serios; totul ar trebui sa mearga MEGA UNS pt a fi gata in 2016... eu personal am retineri mari, volumul de munca acolo e mare...

...dar never say never...

traveler

#26576
Quote from: cristi5 on January 04, 2016, 02:17:27 AM
Am făcut o reprezentare pe hartă a situației Lugoj-Deva pentru publicul larg, pentru a ilustra punctul critic Holdea. Poate fi folosită în articole de presă etc.  Șanovița-Balinț și Holdea-Grind sunt ambele cu roșu pt că este / va fi "aceeași situație"

Multumesc mult pentru acesta harta!!  :)

bogdymol

Autostrada A1 Timisoara - Arad, astazi:









Breteaua de iesire de langa Aeroportul Arad:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

mai stai si tu acas', nu tot plimbareli pe vremea asta :) :) :)
:cheers:

Germany