News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

tonică

#8655
Quote from: Eurocopter on June 18, 2013, 11:37:34 PM
Lugoj-Deva lot 1:

Vizionare placuta!

Mulţam încă odată...
Sunt insa tare incurcat legat de...final...Nici un nod, nici macar ceva provizoriu...Cum se va urca la sanovita?

Eurocopter

La mine in video manager pare totul ok si videoclipul strange vizualizari.

tonică

#8657
a avut probleme partea a doua, acum insa am reusit sa o vad...
Si am si raspunsul la propria-mi dilema. Coborarea si urcarea pe autostrada dinspre timisoara se va face prin cele doua benzi care se pot vedea la minutul 2:01...M-am linistit, credeam ca iar lasa pe ultima suta vreun giratoriu in plin camp.... :)

Adica pe DC83 intre belint si babsa...

alecu26

#8658
Quote from: simotm on June 18, 2013, 11:43:03 PM
despre ce scriam eu cu ceva timp in urma ....speram totusi sa nu se intample si la noi

acolo e mai complexa problema...dar in fine...acesta e rezultatul.

Atunci...eu nu inteleg de ce autoritatile romane trebuie sa fie blande cu firme gen impregilo, cand Polonia...poate sa aiba o pozitie foarte stricta.

Nu doar Alpine are probleme in Polonia...si multe alte firme. E o piata foarte matura cu competitie feroce unde se castiga greu un profit si de 1%.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

#8659
Quote from: iachi_da on June 18, 2013, 11:51:06 PM
In sfarsit vedem prima filmare din CIV sud sau A6! Multumim mult Eurocopter! Iar ne-ai dat multe sperante..

intradevar au lucrat fantastic si au recuperat enorm.

cel putin la poduri pare ca lucreaza 24/7 si si cu tot felul de trucuri de a accelera executia.

Eu nu am inteles totusi de ce...au avut un inceput furtunos...dupa aia au dat impresia de abandon...ca ulterior sa accelereze din nou.

PS: pacat ca nu au luat ei lotul 2.

PS 2: poate pe toate aceste loturi vecine cu alte tronsoane: tm-lugo 2, Lugoj deva 2 si 4....trebuia pus o oferta tehnica...de timp....care sa cantareasca foarte mult in criteriul tehnic. (stiu....multi ar fi pus poate si o luna timpul de executie...) dar asa erau clar avantajate firmele din zona...si rezultatul final era ca si executia merge struna si nu existau nici contestatii.
Drumurile noastre POATE;

tonică

Uitandu-ma pe harta totusi ma intreb de ce au preferat sa faca intrarea de pe un dc, care trece prin belint dinspre dn6, cand mai nimerit era dj609a, cel chiar din capatul autostrazii, care la o adica inteapa dn6 inainte de chizatau, deci ocoleau si evitau cele doua sate... Or fi podurile de vina, le-o fi fost frica ca raman cu ele in urma si nu pot da drumul circulatiei?...

adifig2001

Nu trebuia sa fie un "nod de viteza" A1 -A6 ?

Claudiu Octavian Pera

Când va fi gata lotul 1 din Lugoj-Deva ?

tonică

Quote from: adifig2001 on June 19, 2013, 12:39:11 AM
Nu trebuia sa fie un "nod de viteza" A1 -A6 ?

vezi nodul mai clar in filmuletul cu A6 postat de eurocopter. Deasemenea acolo se incheie prima parte si incepe a doua parte a filmarii lotului 1 Lugoj-Deva.

Quote from: Claudiu Octavian Pera on June 19, 2013, 12:44:37 AM
Când va fi gata lotul 1 din Lugoj-Deva ?

cica august...

Ionut

Fratilor, ce inseamna insiruirea aia de camioane pe drumul de legatura A1-Lugoj bypass?! Eu vad vreo 80 de camioane in zona aia de final. :shocking: N-am mai vazut nimic asemanator pana acum... e chiar impresionant. Ce faceau acolo, carau pamant?

mishu77

Quote from: tonică on June 19, 2013, 12:17:18 AM
Si am si raspunsul la propria-mi dilema. Coborarea si urcarea pe autostrada dinspre timisoara se va face prin cele doua benzi care se pot vedea la minutul 2:01...M-am linistit, credeam ca iar lasa pe ultima suta vreun giratoriu in plin camp.... :)

Adica pe DC83 intre belint si babsa...

Aiurea solutia aleasa ... in loc sa scapi de 4 sate si centura Lugoj scapi de 2 si centura Lugoj, dar ai minus vreo 10 km si o viteza ceva mai mare, dar pierzi timp pana la autostrada. Din DN6 (Belint) pe DC83 pana la autostrada google zice 3,5 km si cam 7 minute pe cand pe celalant drum ai fi ajuns la autostrada in maxim 2 minute .....

Stie cineva cum este acel DC83, adica in ce stare este? Sau iti rupi masina pe el si o sa se faca si mai nashpa cand o sa se mute circulatia catre si dinspre Deva pe el ...

reed

[rocklee]Poi nea' Pop a stiut el ce face :lol:

teocharis

Quote from: rocklee on June 19, 2013, 09:36:07 AM
ce se intimpla pe acest sector 4 pan european ...numai europian nu e .... :-[....toti isi bat joc de noi sau avem conduceri la cnadnr de doi lei si ....5 bani .... :(....lotul 1 nadlag arad romstrade contract reziliat ...lotul doi alpine ...in faliment ...timisoara arad ...cu probleme si ne finalizata nici azi .....lugoj timisoara 2 ne licitat nici acum dupa o gramada de dispute ........lugoj deva 1 se face ca lucra si nu prea ....2 ..3 abia desemnati cistigatori ....4 contestat .....deva orstie abia terminat cu chiu cu vai .....lotul 3 de pe orastie sibiu ..cu imbecilio la carma ...abandonat .. :(.pe cind avem si noi o autostrada de la cap la altul in 2025... O:-) :o cum a fost constanta bucuresti ....dupa 25 de ani  :o

inteleg ca esti frustrat de starea infrastructurii, dar nu aici e locul pentru refulari...

mishu77

Quote from: mishu77 on June 19, 2013, 09:35:33 AM
Stie cineva cum este acel DC83, adica in ce stare este? Sau iti rupi masina pe el si o sa se faca si mai nashpa cand o sa se mute circulatia catre si dinspre Deva pe el ...

M-am uitat acum pe Google Street View si se pare ca drumul ala nici asfalt nu are pe el. Oare cand aleg solutii de astea se gandesc la ceva sau le fac doar sa fie facute. Un alt exemplu de lucru facut aiurea ar fi si nodul de la Apoldul de Jos....

adifig2001

#8669
Quote from: tonică on June 19, 2013, 12:47:12 AM
vezi nodul mai clar in filmuletul cu A6 postat de eurocopter. Deasemenea acolo se incheie prima parte si incepe a doua parte a filmarii lotului 1 Lugoj-Deva.

L am vazut, doar ca nu pare a fi un nod de viteza cum ar trebui sa fie la intalnirea a doua autostrazi.