Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Ionut

#8595
Aha. Deci lotul 4 se reia si avem loturile 2 si 3. Desi fara finantare... degeaba (adica sper sa vedem POS-T deblocat repede).
Informatii despre lotul 2 Izvin-Sanovita?

sebba

dorum, multumim ptr link dar sa-mi fie cu iertare daca pricep ceva
"admite", "respinge", obliga, decide, 123 XYZ BLA BLA BLA
fratilor, daca asa de imbarligat in exprimare e un amarat de document public, cum pisici sa fie clara situatia pe teren?
nu puteau si ei sa faca un rezumat? niste concluzii clare ptr tot taranu?
io unu n-am priceput nimic, cine ce lot are de facut
si as ramane indatorat daca va fi cineva pe aici inarmat cu destula rabdare sa citeasca si sa inteleaga polologhia aia
Sailing away! S/Y Haimana

myid

Quote from: Ionut on June 17, 2013, 08:14:28 PM
Aha. Deci lotul 4 se reia si lotul 1?! E bine ca avem loturile 2 si 3. Desi fara finantare... degeaba (adica sper sa vedem POS-T deblocat repede).

Se vor debloca...
incep sa am si eu surse secrete... pot sa va spun ca este de la Brasov si are legatura cu centura Brasov care are nevoie de urgenta de finantare. Cel de la care stiu, a spus ca platile pentru companii se vor face cel mai devreme incepand cu 1-5 Iulie. Ei spera sa le intre banii pana la sfarsitul lunii. Nu pot sa dau mai multe detalii insa platile se vor face ( am mai multe detalii , dar si asa am spus prea multe )

alin_simeriaveche

si dupa 10 zile iar se judeca ca sa depus plangere si iara si tot asa, and agai, and again.... pana la adanci batranete...sau deblocarea POS-T

marcelbanu

Quote from: mariansb on June 17, 2013, 07:15:52 PM
La Deva azi dimineata nu se mai intra pe autostrada, dinspre Arad prin acel sens giratoriu controversat, ci mai incolo cu vreo 200 m .
Cred ca vor sa reconfigureze acel giratoriu pentru a fi mai abordabil.
În acel semigiratoriu se formaseră nişte "gropiţe"...
S-a decopertat zona distrusă şi s-a aşternut covor asfaltic nou.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dorum

#8600
Quote from: sebba on June 17, 2013, 08:18:03 PM
si as ramane indatorat daca va fi cineva pe aici inarmat cu destula rabdare sa citeasca si sa inteleaga polologhia aia

deci...se resping contestatiile umb si strabag si se admit cererile de interventie ale teloxim si secol prin care cer sa nu se accepte contestatiile umb si strabag...cam asta e in mare...

user201

Ok, deci Teloxim și Impregilio2? Măcar e un pas că avem câștigători.

myid

Ca sa incheiem discutiile, totul este la mana CNADNR cu privire la data semnarii contractelor si ordinul inceperii executiei :

pentru ca legal, aveti un extras :
QuoteDecizia Consiliului este obligatorie pentru parti, contractul de achizitie publica incheiat cu nerespectarea deciziei Consiliului fiind lovit de nulitate absoluta.
Decizia CNSC este EXECUTORIE.
si tot documentul :
http://www.mircea-partners.ro/articol.php?cod=44

tigrel58

#8603
Quote from: Ionut on June 17, 2013, 04:14:58 PM
Daca te referi la Impregilo, da. Vor sa plece.
Asta e tare. Impregilo poate vrea sa plece, dar mai trebuie sa si poata, nu e Bechtel.
Pleaca Impregilo, plateste Salini. Din pacate, se bate saua sa priceapa iapa.
Cei de la Bruxelles nu dau banii asa usor ca noi. Implicit, lotul se va termina, chiar si in 2015, noi suntem iapa.

tigrel58

#8604
Quote from: myid on June 17, 2013, 09:48:11 PM
Ca sa incheiem discutiile, totul este la mana CNADNR cu privire la data semnarii contractelor si ordinul inceperii executiei :
Eu vad pentru prima data chestia cu "admite IN PRINCIPIU" si chiar nu inteleg nimic, bine ca nu zice "dispune IN PRINCIPIU".

b69crx

Quote from: BoGDaN on June 17, 2013, 04:12:38 PM
Si ce faci? Bagi tot traficul greu pe Valea Prahovei? Izolezi Dacia si industria din Arges de Europa?! 
Eu cred ca se abereaza cu atatea planuri ale "guvernantilor". Sibiu-Pitesti trebuie sa fie prioritar.  Nu cred ca e cineva sanatos la cap sa stearga Sibiu Pitesti din plan. Altfel cred ca Ponta sufera de autism.
Si pentru noi cand avem drumuri la Bucuresti, la aeroport, shopping etc se stie, HD, AB si bineinteles SB o luam pe DN7. Comparati traficul si sa vedeti.

Bucuresti Nadlac ...570 km
-singura portiune nelicitata este Pitesti Sibiu(116 km)
-tehnic dificila, costuri mari, FINANTABIL UE

Bucuresti Nadlac via Brasov ...am calculat 670 km
-Nadlac-Sibiu ~350km in diverse stadii, agreat si finantat UE
-Sibiu - Brasov ~130 - 140 km neplanificat, ne-negociat cu UE, NEFINANTAT etc. Cunosc ca si Silviufg zona Fagarasului si zonele Brad (jud Sb) si Persani (jud Bv) pot fi problematice, relief mai dificil, deci nu ar fi f ieftin. Dar este foarte lung.
-Brasov-Ploiesti ~120km din care pe 60 km Comarnic-cristian se incearca PPP, iar pentru ceilalti 60 km nu exista niciun plan, fara finantare.

Bucuresti- Nadlac via Craiova. ...am calculat tot vreo 670 km
-Nadlac-Lugoj ~120 km in diverse stadii, agreat si finantat UE
-Lugoj-Calafat ~220km agreat UE, pentru a da un sens podului calafat vidin. Nu cunosc zona, dar Orsova-DTS nu pare simplu si nici ieftin. deci nadlac-calafat ins C IV ramura sudica
-Calafat - Craiova ~80-90 km nu face parte din CIV. Neplanificat si FARA FINANTARE.
-Craiova-Pitesti ~120 km se incearca PPP.

Se observa ca prima varianta inseamna posibilitatea unei autostrazi continue, Buc-Nadlac, FINANTABILA, agreata ue, mai scurta.
Ultimele 2 variante sunt mai lungi, nu sunt trasee integral agreate UE, NECESITA FINANTARE si presupun si unele tronsoane dificile.
Segmentele PPP nu acopera decat mici parti din totalul distantei. Unele tronsoane nu au finantare deloc, nu sunt negociate pt finantare ue si nici pt PPP (Sibiu-BV, Comarnic-ploiesti, Craiova-Calalfat), deci inseamna o autostrada discontinua.
Si nu se justifica mutarea unui coridor european vital pt transportatori si economie de dragul unuia sau altui PPP sau ca asa vrea ponta ca sa-i vina spagi pt proiecte noi, utopice si tampite.


iuli

Am postat cu vreo 4 ore înainte "știrea" în alt post, se pare că a scăpat...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

penad2007

UMB Ce curios? Se retrage singur si nesilit de nimeni din contracte. Pacat, aveam si noi o firma serioasa , dar in schimb acceptam pe toti strainii sa-si incerce smecheriile pe la noi. Impreglio ce a facut? Drept recompensa mai primeste un lot. O fi bine/ o fi rau , timpul ne va spune. Parerea mea ca Impreglio dupa ce a facut pe lotul 3 , trebuia refuzata la lotul de pe Lugoj - Deva.

penad2007

#8609
@b69crx

Nu stiu ce calcule faceti voi, dar eu din Bucuresti - Nadlac o sa merg tot pe BUc-Pitesti-Sibiu, idiferent daca se face Comarnic - Brasov. Nu spun ca sunt impotriva lui Comarnic -Brasov ( evident ca actualii doresc canalizarea pe acest lot cu orice pret) dar drumul o sa fie mai lung pe acolo.
In acelasi timp daca pleci din Bucuresti o iei asa: Buc - Ploiesti - autostrada
                                                                        Ploiesti - Comernic - drum expres ( dar o sa fie f. agomerat )
                                                                         Comarnic - Brasov - autostrada
                                                                          Brasov - Sibiu - drum aglomerat
                                                                           Sibiu- Nadlac - alta viata
Deci mai scurt, mai liber , mai linistit : Bucuresti-Pitesti-Sibiu- Nadlac , cel putin pentru mine

Tare mie ca acest PPP Comarnic - Brasov sa nu fie ca celalt PPP Bechtel.