News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 47 Guests are viewing this topic.

mishu77

Quote from: savagedanyro on May 30, 2013, 04:42:36 PM
dovada ca traim in romania la min 2:54 pe sebes-orastie !!!
Perfect

Portiunea aia e tare in urma sau te referi ca sunt case langa autostrada? Acolo probabil se monteaza panouri fonoabsorbante. In rest Orastie - Sebes arata destul de binisor, iar daca se vrea pana la intersectia cu drumul de la Cugir se poate deschide in maxim 2 luni.

Cozak

#8086
Acolo din pacate casa trebuie demolata.Se afla pe traseul autostrazii, dupa cum vezi debleul nu e facut in totalitate din cauza casei/grajdului si nu se pot termina acolo lucrarile.

bogdymol

Userul dojaalex de pe SSC a venit cu 2 poze de dupa deschiderea A1 Simeria - Orastie:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Redox

Vad ca deja a inceput sa se circule destul de bine, e un lucru bun :). E o zi de scris in calendar, avem si desciderea unui tronson dar si filmari din avion  :D. Multumim tuturor  :cheers:.

sebba

imi place ca banda de accelerare de la intrarea din orastie spre deva, min.6:40, e lunga si nu asa de inghesuita (scurta) ca in alte parti
http://youtu.be/PpQMvWaf1gI?t=6m40s

sa mai ziceti voi ca eu doar ma vaiet si ca nu-mi place nimic! :D :lolz:
Sailing away! S/Y Haimana


ciprebbe

si pe google maps s-a deschis segmentul de pe A1 :D
Avem si trafic...excelent!

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Hai baieti cu filmul de pe Deva-Orastie... nu gasesc nimic pe youtube. :p Mi se pare incredibil ca pe Google apare deja traficul, e clar ca lumea deja se da cu spor pe autostrada (Google ia date pentru a calcula traficul de pe dispozitivele mobile folosite de cei din trafic).

PS: bravo Hotnews pentru popularizarea clipurilor video! :cheers:

teocharis

#8093
Quote
Portiunea aia e tare in urma sau te referi ca sunt case langa autostrada? Acolo probabil se monteaza panouri fonoabsorbante. In rest Orastie - Sebes arata destul de binisor, iar daca se vrea pana la intersectia cu drumul de la Cugir se poate deschide in maxim 2 luni.

tehnic vorbind, nu exista o "intersectie" cu drumul de la Cugir, cei din Cugir vor trebui sa mearga pe DN7 pana la nodul Orastie pentru a urca pe A1


sebba

Quote from: Ionut on May 30, 2013, 05:35:25 PM
Google ia date pentru a calcula traficul de pe dispozitivele mobile folosite de cei din trafic

hmm... posibil dpdv tehnic... dar in cazul asta de ce nu apare traficul pe tot tronsonul?
hai, ca pot fi motive de trafic/procesare de date dar totusi... de ce nu e peste tot? ca n-avem chiar asa multe autostrazi
interesanta ar fi fost o comparatie de trafic pe DN, inainte de A1 si dupa deschidere.
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

OMG, Strabag sta FOARTE bine pe Orastie-Sebes! Eu zic ca are toate sansele sa termine anul asta. Si cu putin efort termina si Straco Sebes bypass tot anul asta, ar fi de efect acesti noi km. Un Sebes-Deva prin toamna ar fi minunat, pentru ca altceva pe Orastie-Sibiu nu mai vad deschis anul asta... Astaldi are de lucru pe lotul 4 la tunel si Impregilo adios 2013.

mishu77

#8096
Quote from: teocharis on May 30, 2013, 05:36:15 PM
tehnic vorbind, nu exista o "intersectie" cu drumul de la Cugir, cei din Cugir vor trebui sa mearga pe DN7 pana la nodul Orastie pentru a urca pe A1

Stiu ca nu este o intersectie si nici un nod,dar se poate foarte simplu un sens giratoriu remporar si astfel nodul orastie o sa faca fata cu brio asa cum e acum.

Ionut

Ramasesem dator cu o explicatie... se pare ca bucata de autostrada a Centurii Arad intre A1 si DN7 se va numi tot... DN7. Cel putin asa intelegem din indicatorul de mai jos. Cel putin pentru moment, se pare ca bucata aia se considera parte integranta din DN7. Stiu ca vor fi discutii cu indicatorul asta, nu comentati si voi prea tare. :)



Deci practic indicatorul arata EXIT de pe autostrada A1 cum vii de la Nadlac si ajungi in nodul A1 cu centura Arad. Indicatorul e cam tampit pentru ca daca nu stii ca Aradul are 4 iesiri, vei iesi la prima indicata de acest panou... si vei ajunge pe DN7 in nord-vestul Aradului. Mai trebuia, zic eu, ceva mai clar spus "Arad Nord-Vest" sau cumva, sa fie clar.

De pe lotul Alpine, evident. Si de la sursa secreta, evident. :) Enjoy!

nedcatalin

#8098
Atunci putem trata acel ciot intre A1 si DN7 ca niste "bretele de acces pe A1". :) Ah, ce-ar fi mers acolo scris Arad pe indicator sub Timisoara.. Of :( Normal ar fi ca acolo, ultima localitate sa fie urmatorul nod (in cazul nostru Aeroport Arad). Si eu ma bucuram deja ca vom avea o a doua intersectie de autostrazi din RO cu indicatoare verzi in totalitate ca la A2/A4..  :(

Apoi, mergand pe logica de la nodul Pecica unde indicatorul arata Arad, Pecica pe DN7, aici ce cauta oradea tot pe dn 7? nu era normal sa fi trecut dn76?

mariansb

Nu se mai baga nimeni sa faca o comparatie intre stadiul lucrarilor de la filmarea anterioara, parca din aprilie, pana  la cea de ieri? Colegul radutm ne obisnuise in trecut cu asa ceva:)
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell