News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

stedabc

Avem vreo șansă să vedem lotul 3 LD inaugurat anul acesta (chiar și cu restricții majore)?

GDC

@Quest: din argumentația mea lipsea constrângerea de timp  de la UE dintr-un motiv pe cât de simplu, pe atât de trist: doar extratereștrii dacă vin și licitează pot termina tunelurile alea până la final de 2023. Ne putem pregăti deja discursul de milogeală la UE ca să nu ne ia toți banii înapoi.

vancouver

UE va plati orice secțiune de pe A1, oricând se va face. Nu trebuie sa ne facem griji. Cererea actuala de finanțare expira și se va face alta. Așa și?

Și dacă totuși nu o sa plătească, atunci o sa dam de la buget. Nici asta nu e mare lucru. In anii in care se lucra la Bechtel s-au plătit și 300 milioane pe an de la buget către Bechtel. Peste 5 ani, când se va lucra la tunele chiar o sa fie un rahat sa se dea câte 50 de milioane anual de la stat. Adică 5 ani x 50 milioane = 250 milioane cât e estimată secțiunea.

Ne cramponam de banii europeni pentru orice proiect, dar in schimb facem PNDR de miliarde de euro tot de la stat, acolo nu mai e o problema. Mi-e scârbă.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDC

@vancouver: probabil că ai dreptate, UE va plăti oricum. Miloaga va merge și acum. Și atunci cu atât mai mult motiv pentru băieții din CNAntiIR să accepte zâmbind să fie unși de Salini și să întârzie cu licitația.

Kimi

Vin si eu cu o propunere/intrebare:

In urma "expertizei", poate Cnair noul ministru inca absent, cu presiuni, sa atribuie lucrarile ramase catre Comsa pentru a "repara" rezilierea abuziva?
Dpmdv ar putea duce catre o detensionare a situatiei in vederea receptionarii nodului Holdea, cu conditia ca Comsa sa nu uite de curatenia din santier.


Si apropo de ministru, Ionut, ati avut vreo interactiune cu el pana acum? Am impresia ca e pe alta lume.

vancouver

Ceva de genul am propus si eu. In orice situatie e util sa stea de vorba.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


elphax

BTW
:)
Nu stiu daca din cauza lucrarilor, dar am observat clar duminica : parapet jersey e dat la o parte, incape camion, se poate intra pe la Ilia, chiar si daca vii dinspre Deva pe A pentru ca e bretea comuna. La fel, se poate iesi la Dobra, parapeti jersey miscati . La Holdea parapetii sunt miscati putin pe "gaura" de iesire dar nu incape un autovehicul. Se pare ca pe Ilia - Dobra se "circula" pe un singur sens

rocklee

mi-a soptit o pasarica de pe forum ...cum ca firma TKT este in teren ....si profitand de o fereastra in timpul liber pe care la-m avut la dispozitie am trasa o fuga ....cu noua achizitie pna la podul peste mures ....am ajuns in jurul orei 16 dar din pacat am ajuns prea tarziu ...afara deja a inceput sa se intunece ...POZE... :(  nu am reusit mare lucru .... [iar echipa la ora 17echipa  ....se pregatea sa-si incheie activitate ]...

am vorbit cu cativa baieti de acolo si spuneau ...ca la dispozitivele anti seismice ...patru dintre ele sunt incoplecte lipsesc acei tacheti ...

in principiu aparatele de reazam aunt bune ....dar multe dinte ele nu au fost bine asezate ...iar aripioarele care le tin pe pozitie unele sunt lipsa ..iar altele cele de pe culei sunt prea inalte .si lovesc in partea de sus ...a dispozitivului care este montat pe grinda ....

din ce mi sa spus ...aceia faceau atunci ...la culeia dinspre grind ...pe sensul grind ilia ....

au ridicat grinzile cu patru vinciuri speciale si  au demontat ...aparatele de reazem .... taiau aripiarele care erau mai mari si montau si pe cele lipsa ....

scuzati-mi explicatile de nespecialist ... 8)


pun si cateva imagini ....dar cu scuzele de rigoare ...

facute cu telefonul pe intuneric....

rocklee


rocklee

#50320
(GPS)


(GPS)

aceasta placuta ...nu are voie sa atinga partea de sus a aparatului de reazam ...[grinda ]
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#50321
 :D :D :D
baieti in actiune ...uni taiau placutele ...si alti le sudau ...iar pe cele lipsa le coplectau ....lipsa erau placute ce se montau in fata aparatului de reazem ... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee



reed

Super fotografii.Vad că ai schimbat partenera.Sa o stăpânești sanatos :D