Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 10396384 times)

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.280
  • Karma: +2817/-576
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37830 on: January 05, 2018, 11:43:49 PM »
15 am retinut si io... in 7 e sf. Ioan, nu au cum sa inceapa pe 8

Singura informatie (neconfirmata) pe care am gasit-o este asta:
Așa e, încă puțin și umb pleacă în vacanță până după 15 ianuarie, o să ne plictisim fără noutăți!

B.Robert

  • Junior
  • **
  • Posts: 66
  • Karma: +46/-4

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.498
  • Karma: +1523/-247
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37832 on: January 06, 2018, 11:32:52 AM »
^
Postarea asta e din 20 decembrie.

bbk

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +68/-5
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37833 on: January 06, 2018, 03:16:56 PM »
Despre LD2 se mai stie ceva? Am vorbit ieri cu un muncitor. Zicea ca mai au de lucru la vreo 8 podete.
Apropo, la capatul lucrarilor trebuia sa fie o supratraversare + o mica deviere a dc-ului Margina-Nemesesti/Costeiul de sus.
Pe partea dinspre Margina e facut tipla, dar dupa pod nu au mai facut absolut nimic, muncitorul mi-a spus ca dupa pod nu e traba lor. Momentan devierea provizorie e facuta prin mocirla de langa autostrada.
 
 https://www.openstreetmap.org/#map=17/45.87358/22.29282

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.498
  • Karma: +1523/-247
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37834 on: January 06, 2018, 06:10:42 PM »
^
Acolo din câte știu e o problemă cu acel stâlp de curent de pe mijlocul autostrăzii, chiar de la finalul secțiunii D. Devierea rețelei respective e în aer, acel stâlp fiind pe secțiunea D, iar restul de stâlpi ce trebuie relocați pe secțiunea E, unde nu se poate intra în teren. În consecință, nu se prea poate finaliza secțiunea D (nici corpul autostrăzii și nici rampele acelei supratraversări).

bbk

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +68/-5
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37835 on: January 06, 2018, 07:04:34 PM »
Cred ca mi-a scăpat stâlpul de curent. Totuși traseul e decopertat. Mâine o sa trec pe acolo sa mă lămuresc.

Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk


TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.280
  • Karma: +2817/-576
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37836 on: January 06, 2018, 08:48:18 PM »
gruirew a postat niste poze pe 14 mai...
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg155549#msg155549
Ultima poza este asta:

Daca marim se vede stalpul...

In mijlocul autostrazii este stalpul "rosu" care leaga cei doi stalpi "galbeni"


Mi se pare ca se poate gasi o solutie de relocare a stalpilor tot pe sectiunea D....
Pus un stalp imediat dupa rampa dinspre Nemesesti a pasajului in stanga autostrazii dar dincoace de pasaj, inca un stalp simetric dar in dreapta, si cam gata... Adica sagetile albastre.
Bine, recunosc ca speculez pe baza a ce observ in poza, s-ar putea sa ma "fure" perspectiva si distantele sa fie prea mari, sau rampa pasajului prea inalta...

adi

  • Officer
  • ***
  • Posts: 163
  • Karma: +28/-10
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37837 on: January 06, 2018, 08:51:15 PM »
pare ca acolo e o retea de medie tensiune!
dc sa nu se aplice o subreaversare? e mai simplu, acolo e si capatul sectiunii si se poate pe la marginea terasamentului ca sa nu se sape in terasament

bbk

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +68/-5
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37838 on: January 07, 2018, 11:12:50 AM »
Postez de pe Tapatalk nu știu sa comentez  la fiecare poza.
 Intradevar stâlpul de pe mijlocul autostrăzi tot acolo e. E singurul de pe traseu, celelalte sunt pe lângă. Problema e ca firele sunt la înălțimea bretelei dinspre Nemesesti, cred ca e motivul pentru care l-au lăsat așa. În zona relocarea rețelei de curent cred ca e mai ampla pentru ca rețeaua merge pe lângă dc, iar autostrada trece printre dc și linia cf 212, în zona pădurii vor trebui relocati atât dc cât și linia  de curent  pt ca dc e prea aproape de linia cf.  În rest în zonă când ploua, în  zona deviației   nu vedem altceva decât nămol.
Sa nu ne facem impresia falsa ca se lucrează, cele 3 basculante sunt acolo din decembrie.

==>>


Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk

« Last Edit: January 07, 2018, 12:59:09 PM by bbk »

bbk

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +68/-5
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37839 on: January 07, 2018, 11:14:06 AM »
Încă câteva poze

Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk


danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.121
  • Karma: +324/-159
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37840 on: January 07, 2018, 12:50:13 PM »
^^
Poti adauga comentarii intre poze.

cristi5

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.066
  • Karma: +887/-120
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37841 on: January 07, 2018, 01:01:56 PM »
Pentru fiecare poza incarcata, tapatalk iti pune in mesaj un text gen

Code: [Select]
[img]....[/img]

Daca adaugi poza cu poza, pui comentariul inaintea ultimului IMG si atunci esti sigur ca ai comentat poza adaugata cel mai recent...

Incearca si uploader-ul, are un textbox langa fiecare poza unde poti scrie un comentariu. Va pune pe forum si pozitia GPS a fiecarei poze, daca exista (pe mobil de obicei exista)

http://proinfrastructura.ro/poze.html

Merge pe mobil.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.470
  • Karma: +2104/-35
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37842 on: January 09, 2018, 12:10:46 AM »
Scurt si la obiect. Vad ca am uitat sa va dau de Mos Craciun un subiect de discutie. :p

Intrebarea cheie este, cine se ocupa de asta la CNAIR?

Trebuie memoriu de prezentare, SEA, RIM.

Mai este apoi si directiva 2014/52/UE care nu stiu sa fi fost transpusa, desi termenul era parca mijlocul lui Mai 2017.

And the winner is ... EPC CONSULTANTA DE MEDIU.

"Servicii privind evaluarea impactului asupra mediului, realizarea evaluarii adecvate si obtinerea acordului de mediu pentru proiectul Autostrada Sibiu-Pitesti"

Contractul a fost atribuit in 25.10.2017 catre EPC CONSULTANTA DE MEDIU contra 132,500.00 RON.

Inca un lucru. Nu am uitat de el, insa am asteptat sa pot confirma de la o sursa sigura. Nu am reusit sa dau de sursa, asa ca mai incerc. Dau doar declaratia CNAIR si vad cum pot confirma.

DG Adjunct Sorin Dicu, ieri la SCS Transport, raspuns la o intrebare directa pusa de mine: "Luni, 20 noiembrie, s-a dat ordinul de incepere pentru contractul semnat cu EPC Consultanta de Mediu." Conform surselor noastre, ar fi posibil (teoretic) sa avem AM emis pentru Sibiu-Pitesti in iulie 2018. Teoretic, cei de la mediu ar trebui sa poata sa emita AM pe baza documentatiei pe care EPC o va trimite (RIM, SEA facute pe traseul aprobat, aprobat inclusiv de JASPERS, inca din decembrie 2016).

Deci vrabiutele zic ca se poate emite AM... fara sa avem SF la nivel de super-detaliu... ar fi de ajuns traseul (pe care-l avem) si pozitionarea viaductelor, tunelurilor, structurilor. Si dupa ce este gata SF/documentatia de detaliu/PT/DTE, eventual pentru S2, S3, S4 se poate face actualizare de AM.

Ideea e sa se mearga cu S1 si S5. Ceea ce am tot cerut... am tot insistat si noi.

Se pare ca se poate. Vom vedea.

Noul memoriu de prezentare de la EPC il puteti gasi aici.
National Geographic Channel

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.503
  • Karma: +2542/-1113
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37843 on: January 09, 2018, 10:01:10 AM »
15 poduri peste Topolog?  :o
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.276
  • Karma: +1270/-542
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #37844 on: January 09, 2018, 11:08:11 AM »
Dar ecoduct in tunel ai vazut?



Asta ca sa nu rad de cel propus la 150 de metri de tunelul Boita 2.