News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

16 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Vice33

Se va lăsa cu proces împotriva CNAIR și despăgubiri...?

iuli

Ceream si parerea altora din ce vad din imagini. Si da, curbele sunt extrem de stranse si mai ales zonele unde sunt panouri inalte pe ambele parti e o senzatie crunta si e greu de vazut dupa colt ce urmeaza. Cred ca o limitare de 100 va fi necesara pe portiunea aia. La 70 cu tot sensul liber era chiar greu de urmarit in perspectiva ce se intampla in fata.

Iar legat de lucios, e o tabla galvanizata. Se si vede chiar de la inceput ca un soare de iarna la apus prin nori desi si la altitudine mica tot reflecta. Eu zic ca trebuie schimbata solutia si vopsite in anumite culori mai vii si mai ales vopsea mata.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

voicul

Tu zici ca trebuie schimbata solutia, ei probabil zic ca se face de la sine:

Vremea (nu ma astept sa fie intretinute) va modifica culoarea. Dureaza putin, dar ce, autostrada s-a facut mai repede?

Allex

Legat de nerecunoasterea lucrarilor de la Holdea, mai intreb odata, poate stiti voi ceva ce nu stiu eu: este vreo declaratie oficiala care sugereaza acest lucru? Aveti link? Sau hai mai bine sa intrebam noi oficial direct la CNAIR ca sa nu existe dubii. Fie intreb eu maine si asteptam raspunsul cel mult 30 de zile sau intreaba API si vine raspunsul mai repede (~10 zile). Cum facem?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#37175
Cateva poze de la dealul Ples-Paulis pe langa cele puse deja de Ionut, cu geotag si impresii de la fata locului. Va recomand sa mergeti acolo duminica, nu e nimeni in santier, se pot explora terasele in voie. Colegul frunzaverde s-a catarat cu mine, se merge lejer pe drumurile de santier. Intrarea se face cam la mijlocul dealului.

Daca dati click pe poza vedeti si elevatia in informatiile GPS. Autostrada urca pana la 205m iar DN este in coborare de la 195 (est) la 190 (vest)

Pe partea de vest sapatura este inca la inceput, intarziata de lilieci probabil. La sapatura initiala nu se poate evita probabil curgerea rocii, vedeti cum sunt prinse de acea plasa. Dar odata ce au inaintat un pic in deal nu mai e problema.

(GPS)


(GPS)


Aici este aliniamentul autostrazii conform SF cel putin. Deocamdata vorbim de 10m latime, deci mai frebuie intrat minim 16m in deal  (GPS)


Terasa unde va fi candva autostrada este cea de-a doua, deasupra excavatoarelor.
(GPS)


Fata-spate (spre est si vest) de pe aliniament, repet pozele sa se vada geotag (GPS)


(GPS)


Asa se vede DN de pe aliniament, sunt cam 10m  distanta fata de DN atat in plan orizontal cat si vertical  (GPS)


In partea de vest sapatura ajunge cam pana la limitatorul de inaltime a camioanelor care trec pe sub podul CF. Sunt numai doua terase, nu 4-5 ca in est.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Sent from my iPhone using Tapatalk

cristi5

#37176
Pe scurt, in capatul de est mai trebuie sapat inc-o data pe atat, iar la vest e mult in urma fata de est. Volum de munca foarte mare. 

Ati vazut si urmele de studii geotehnice, ceea ce intareste zvonul ca solutia nu e clara. Chiar daca ar fi, va mai dura mult.

Raman la parerea mea ca pentru a castiga minimum un an, cea mai buna solutie e o deschidere partiala de la vestul dealului. De exemplu din zona in care DJ706A relocat e pe acelasi aliniament cu autostrada, unde nu ar necesita nicio expropriere sau reproiectare, doar linii trasate pe asfalt pentru descarcare.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.923/22.828/0

rocklee

cuc a spus ca deschide luna aceasta lotul 4 .....voi spuneti ca numai  in 2019..pe cine sa mai cred  O:-)

boer_escu

Multumiri pentru poze!  :cheers:

Am luat o poza de-a lui Iuli (sper ca nu se supara :) ) facuta acest weekend pentru a o compara cu una facuta de mine la inceput de mai anul acesta. Iata ce a iesit:



Una peste alta, felicitari UMB! Nu cred ca se putea mai mult!

cristi5

Quote from: AlexAllex on November 19, 2017, 11:26:21 PM
Legat de nerecunoasterea lucrarilor de la Holdea, mai intreb odata, poate stiti voi ceva ce nu stiu eu: este vreo declaratie oficiala care sugereaza acest lucru? Aveti link? Sau hai mai bine sa intrebam noi oficial direct la CNAIR ca sa nu existe dubii. Fie intreb eu maine si asteptam raspunsul cel mult 30 de zile sau intreaba API si vine raspunsul mai repede (~10 zile). Cum facem?

Fireste ca e bine sa intrebi.

Nu exista declaratie, exista inactiunea cu care am fost obisnuiti cand e vorba de a lua o decizie, mai ales despre bani.

De fapt exista o vorba a d-lui Ionita la comisia de transporturi acum cateva luni. Nu stiu daca exista stenograma.

Loko

#37180
Quote from: iuli on November 19, 2017, 07:51:35 PM
Din pacate sectorul dintre Grind si Ilia l-am ratat din cauze tehnice. :( Promit ca va fi urmatorul meu target intr-o zi cu soare.

Felicitari pentru filmare!

Si intrebare: Pe portiunea pe care ai mers, al catelea strat de astfalt e acolo, ai idee? Adica, presupun ca nu cel de uzura?!

Dominik

#37181
Foarte buna poza unde se vede progresul, unul excelent in 6-7 luni facut de UMB, bravo !!!
You're in Steelers Country

wifi

La Holdea nu Comsa a facut expropierile suplimentare ci guvernul. Aici a fost si povestea cu expropierea gresita daca va mai amintiti. Comsa nu a lucrat de capul ei, nici aprobarile necesare nu si le-a dat singura.

wifi

@iuli
> limitare de 100
Orice limitare de viteza este buna daca este si respectata. Cine conduce astazi cu 50 kmh prin localitate? Altfel spus, incearca sa faci prostia asta ca ai in scurt timp o coloana de TIRuri nervoase in spate. Fiecare trebuie sa stie cat poate el si masina pe care o conduce.

Ionut

Sunt zone unde este doar binder-ul pus (stratul doi, cel care face legatura dintre stratul de baza si cel de uzura). Nu peste tot este strat de uzura. Se vede la un moment dat, pe sensul Holdea->Grind, unde trece de pe binder pe strat de uzura. Binder-ul poate fi destul de denivelat, nu este nicio problema. Planeitatea finala se da din stratul de uzura.

Acum sa ne spuna iuli cum se simte uzura. :)