News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Multumim de vesti.

Pai lotul 1 Lugoj Deva?
Lotul Salini nu parca a avut la fiecare podet si intrerupere de terasament alt tip de umplutura, gen balast stabilizat?

AFC

^ Exact si Tm-Lugoj 2. Nu Tirena le-a lucrat?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

vancouver

Da, TS a facut lotul 2 din Timisoara - Lugoj si lotul 1 din Lugoj - Deva. Deci de la Izvin pana la Traiana Vuia. Salini mai departe de la Traian Vuia la Margina.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Quest

Caf stai sa vedem ce va fi cu LD2 (tronson Salini) peste citiva ani. Tu spui de tasari pe TL2 & LD1 (tronsoane TS), dar TL2 s-a dat in trafic in 12.2015 iar LD1 in 12.2013. A trecut ceva timp...
Common sense will get you far !

AFC

^ Ai dreptate, a trecut ceva timp, dar ma intreb daca mai sunt in garantie si daca da, de ce nu se remediaza. Sunt cateva zone unde la 130 km/h iti iei zborul efectiv.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

mishu77

^^^ Au fost mai multe zone cu probleme pe TL2 si pe LD1, dar sau mai remediat, oricum cam toate loturile sufera de boala asta care am inteles ca e cumva normala. Buna intrebarea cu de ce nu se repara ...

IlisescuV

Am trecut aseara de la TM la Deva. Din pacate era prea intuneric pentru poze dar am vazut cam asa:
- la Holdea se turna suprabetonarea la pasaj sau era deja terminata pentru ca nu am mai vazut armatura expusa. Se lucra la ambele intrari/iesiri ale trecerii. Destul de multe camioane, escavatoare si compactoare.
- la Decea se lucra ceva dar nu am remarcat diferente fata de ultimul set de poze.
- la Ohaba au schimbat dalele la trecerea CF. E mult mai bine ca inainte dar nu e la nivelul trecerii de la Marginea.
- la Soimus se lucra la culea dinspre Deva a viaductului.
- nu am trecut pe la dealul cu lilieci.

anacronox

#36502
Se asamblează macaraua pentru ridicarea grinzilor la Soimus.poze cum ajung in Deva








rocklee

cat este de departe deva de soimus  :D

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Dominik

Hehe de saptamana viitoare incepe distractia  :D
You're in Steelers Country

anacronox

#36506
@Rocklee, sunt doar pt 14 ore in Deva. maine dimineata la 8 trebuie sa plec inapoi la Bucuresti. Data viitoare anunt din timp si poate ne sincronizam sa facem o iesire impreuna.

Germany

Daca încep säptämâna viitoare sä urce grinzile.....(câte or fi ele?) ....apoi predalele si suprabetonarea....oare în cât timp ar putea asfalta (teoretic vorbind) ??

Liviu_udr

Dacă la ora 7 dimineața erau pe schele, asta spune multe. Eu nu cred să se fi lucrat pe undeva, pe la noi, așa cum se lucrează la LD4!

Vice33

#36509
^^
Unde să înceapă asfaltarea...la care tronson te referi?