Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 30 Guests are viewing this topic.

GDPR


vancouver

wow, ati vazut turmele de ursi trecand intr-o veselie dintr-o parte in alta a autostrazii ....  :lol: :lol: :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

laszlo.robert

Pina in august anul viitor nici vorba sa termine !

Tavi

@vancouver: numai porci ... din ce in ce mai grasi, mai agresivi si mai vorbitori in limba pasareasca ...  >:(

Io

Quote from: Ionut on September 26, 2017, 01:18:39 PM
Da, doua ecoducte, unul dupa altul, in apropiere de Holdea.

Si pina la inaugurare nici macar ursii nu pot circula pe-acolo  :p
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Razvan.M

#36095
Quote from: rocklee on September 25, 2017, 11:05:07 PM
imagini de la viaductul branisca ...sus in debleu nu am fost prea mult noroi ... :o

La cat de des circula pe acolo,
Nu m-ar mira sa fie pe tot lotul marcaje pe jos si/sau eventual  indicatoare gen " Loc Parcare Rezervat Rocklee". Iar pe indicator o poza cu Furia Rosie.


cristi5

#36096
Mda, asa cum noi ne ocupam cu infrastructura, exista altii care se ocupa cu mediul, si se pare ca o fac foarte bine, ca uite ce impact au avut. Doua ecoducte plus tuneluri. Facem noi misto dar ei si-au facut treaba. Asa cum nu mi-ar placea sa vina ei sa ne explice despre sudura grinzilor, nu cred ca e cazul sa le dau eu sfaturi despre ursi.

Ar trebui sa ne aratam si noi forta de impact si sa convingem CNAIR sa scoata odata tunelurile la licitatie...

SB76UFO

#36097
La aproximativ 6 km de Sebeș, spre Sibiu .




Pozele le am de la un prieten de al unui coleg.
"Prostia este eternă și invincibilă"

NGC

PiSi 1

C2R1

QuoteStudiul de evaluare adecvata nu a fost elaborat. La nivelul Studiului de Fezabilitate s-a tinut cont de standardele si normativele in vigoare, precum si de prevederile legale. A se vedea precizarile din Cerintele Beneficiarului, pct. 1.3.25 [Impactul asupra mediului].
Obligatiile Antreprenorului cu privire la mediu sunt descrise in cap. 17 [Cerinte legate de mediul inconjurator] din Cerintele Beneficiarului.

Sa ii credem? Sau habar nu au ce documente au elaborat?

Nu numai ca l-au elaborat, dar l-au si depus, si daca imi aduc bine aminte, asta era prin 2012.

Asa ca sa le punem noi la dispozitie posibililor ofertanti acel document de 686 de pagini. :lol:

Sa vedem mai departe ce zic.

C5I9

QuoteIn Cerintele Beneficiarului, pct. 1.1.3 se specifica: "Cu exceptia cazurilor in care se fac precizari de alta natura, toate materialele, utilajele, executia si proiectarea trebuie sa respecte:
(...) iii. Masurile de mediu din documentatia de atribuire si toate modificarile care vor aparea ca urmare a parcurgerii procedurii de mediu si emiterii Acordului de Mediu pentru lucrari; (...)"
Avand in vedere:
i. prevederile pct. 1.1.3 ale Cerintelor Beneficiarului
ii. faptul ca Acordul de Mediu pentru Lucrari nu a fost obtinut
iii. faptul ca in conformitate cu OM135/2010, in situatia in care o investitie se realizeaza pe traseul mai multor unitati administrative teritoriale se obtine un singur acord de mediu pentru intregul obiectiv
iv. faptul ca a fost reziliat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate aferent Autostrazii Sibiu - Pitesti,
va rugam sa ne comunicati care este stadiul obtinerii Acordului de Mediu aferent Autostrazii Sibiu – Pitesti.

QuoteA fost demarata procedura de obtinere a Acordului de mediu aferent proiectului "Autostrada Sibiu – Pitesti", fiind realizata etapa de evaluare initiala in cadrul careia s-a luat decizia declansarii procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si a evaluarii adecvate.

TibiV

Wow !...
Acordul de Mediu este ca si obtinut... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#36100
Oare cine a dat raspunsul ala ca nu exista SEA?
Ar fi interesant de identificat si luat (luata) la intrebari.

Dupa aia tot ei iti spun ca
"s-a luat decizia declansarii procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si a evaluarii adecvate."

Profesionisti...

Raspunsurile astea la clarificari mai mult te baga in ceata.

NGC

Probabil ca au vrut sa zica faptul ca nu exista SEA pe baza "noului" SF (cel actualizat recent si cu contract reziliat).

NGC

#36102
Quote from: TibiV on September 26, 2017, 11:30:08 PM
Wow !...
Acordul de Mediu este ca si obtinut... :D

^^^

Quote from: NGC on July 11, 2017, 11:19:33 PM
Quote from: NGC20 on July 11, 2017, 02:09:33 AM
Quote from: horatiu.cosma on June 23, 2017, 01:48:47 AM
Deocamdată pot face doar un pariu cu mine însumi: o să se semneze contractele de proiectare și execuție pe cele 2 loturi, o să se facă proiectarea, dar nu se va putea da autorizația de construire și automat începe lucrările pentru că nu va exista acordul de mediu  :lol:.

Ai pierdut pariul. :lol:

Quote3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

Acel articol inseamna anularea licitatiei.

Sunt foarte curios cine se va ocupa de obtinerea acordului de mediu si cat va dura. ;)

Sa lamurim problema lui "cine".

Atunci cand SPEA a contractat serviciile de actualizare SF pentru PiSi, avea specificate in caietul de sarcini la paginile 35 - 38 si obligatii referitoare la acordul de mediu. Pun doar o parte din ce e specificat acolo.

[...]

In cuvinte, "prestatorul va obtine in numele CNADNR Acordul de Mediu care va permite obtinerea Autorizatiei de Construire."

Este asadar obligatia SPEA sa obtina acordul de mediu initial.

Sa vedem acum ce zic caietele de sarcini pentru proiectarea si executia tronsoanelor PiSi 1 si PiSi 5.

[...]

In cuvinte, "antreprenorul are obligatia de a revizui Acordul de Mediu si va elabora documentatiile necesare obtinerii acestuia pentru a reflecta proiectul final al Lucrărilor, în cazul in care sunt imperios necesare a fi efectuate modificari ale solutiilor din cadrul proiectului, acesta avand obligatia întocmirii studiilor pentru protectia mediului solicitate de autoritatile competente pentru protectia mediului".

Problema "cat va dura" nu o putem rezolva deocamdata. :D

Acum ca a incetat contractul pentru SF, avem din nou problema lui "cine".

Retineti prevederea asta ca este foarte importanta.

Quote3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

C5R9

QuoteA fost demarata procedura de obtinere a Acordului de mediu aferent proiectului "Autostrada Sibiu – Pitesti", fiind realizata etapa de evaluare initiala in cadrul careia s-a luat decizia declansarii procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si a evaluarii adecvate.

Si cine se ocupa deci? Va trebui sa aflam.

cristi5

^ in legatura cu ultimul citat: Deci se lucreaza la AM pe PiSi sau e o afirmatie scoasa din context?



NGC

Nu este scoasa din context. Este raspunsul 9 din clarificarea 5 de la PiSi 1. Citatul a fost si pe pagina anterioara, dar am adaugat acum si mai sus referinta.