Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

Exact. Matematica nu functioneaza chiar asa in cazul asta.

Cateva procente te pot tine in sah luni de zile... pana cand toata lumea (proiectant, consultant, constructor si beneficiar) se pun de acord asupra unei solutii. Doar-trei procente (adica un deal) pot sa te blocheze... pe termen nelimitat.

Vezi LD2, cat s-au chinuit pana au ales solutia tunelurilor. Sau liliecii. Sau cate si mai cate.

Matematica asta simpla ^^ scrisa de tine functioneaza bine cand ai LIBER drumul, cand solutiile sunt foarte clare si aprobate de toti, cand birocratia tehnica (solutie tehnica) si administrativa (contract, exproprieri, relocari etc) este rezolvata.

pbh

Quote from: SILVIUFG on September 21, 2017, 10:19:55 AM
Al naibii de lung dealul ala..... Si parca nu sapa in el cu foarte multa convingere UMB. Probabil ca asa cum spunea si Ionut, nici ei nu stiu exact ce vor face acolo. Daca ar da cam gata restul lotului pana cand vor intra in hibernare si sa ramana in 2018 cu portiunea nodului Soimus si a dealului cu lilieci, am putea spera la ceva. Toate utilajele pe deal si Rocklee + Ciprebbe cu monitorizarea.  :D
Ar fi frumos sa vedem 20 de basculante ce asteapta cuminti la coada incarcarea. Din pacate acolo nu este tehnic posibil. Urcarea si coborarea pe acel deal este dificila. Iar orice eroare acolo, alunecari de teren in timpul excavarilor sau dupa acest punct , pot fi catastrofale tinand cont de masa de roci si inclinatia acelui versant, iar DN-ul care trece la cativa metri de santier este un punct nevralgic.

Goldmund

Quote from: SILVIUFG on September 21, 2017, 10:19:55 AM
Al naibii de lung dealul ala..... Si parca nu sapa in el cu foarte multa convingere UMB. Probabil ca asa cum spunea si Ionut, nici ei nu stiu exact ce vor face acolo.
..........

La "Dealul cu lilieci" o idee  macar pentru un sens de autostrada(cel de langa deal) ar fi exact o jumatate de tunel( exista cuvantul "Halbtunnel") precum in aceasta poza:
http://www.alamy.de/stockfoto-sternberg-autobahn-tunnel-wuppertal-deutschland-74505581.html

alecu26

Vice, procentul fizic in santier e mai mare. Nu stiu exact cum raporteaza DRDP/CNAIR. Pe financiar, pe situatii de plata, pe lucrari fizic facute? De exemplu sa receptionezi oficial un beton trebuie minim 28 de zile.

Spre final, procentul va exploda rapid, fiind bazat pe asfalt. Si acum procentul poate fi usor fals, deoarece se poate baza pe grinzi. Valori mari executate relativ repede.

Si eu am dubii pentru decembrie 2018. Daca ceva nu merge cum trebuie la Dealul cu lilieci...poate fi si 2019...2020. E clar ca acolo le da cu virgula la proiectanti si lui UMB pentru ca progresul e aproape zero.
Drumurile noastre POATE;

udar

Quote from: SILVIUFG on September 21, 2017, 10:19:55 AM
Al naibii de lung dealul ala..... Si parca nu sapa in el cu foarte multa convingere UMB. Probabil ca asa cum spunea si Ionut, nici ei nu stiu exact ce vor face acolo. Daca ar da cam gata restul lotului pana cand vor intra in hibernare si sa ramana in 2018 cu portiunea nodului Soimus si a dealului cu lilieci, am putea spera la ceva. Toate utilajele pe deal si Rocklee + Ciprebbe cu monitorizarea.  :D
Dealul asta nu este unul cum au fost majoritatea de pana acum cand bagi cupa de la excavator in pamant si gata este plina si hop in basculant...
Acest deal este de roca si pentru o cupa plina iti ia mult mai mult decat una de pamant deci termenul de barberire al acestui deal este de durata.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


alecu26

plus o stratificatie ciudata....straturi..straturi...

Problema acelor tip de roci e ca ele sunt foarte ok si tari..cata vreme nu intra in contact cu apa si inghet dezghet. Dupa aia incepe distractia.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Avem in sfarsit proiectul de HG pentru exproprieri suplimentare in zona cu culeea de pe partea cu dealul cu lilieci.

"Proiectul de Hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Lugoj-Deva", aflate pe raza localităţii Șoimuș, din județul Hunedoara"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1701-hg21092017dirtac

Nu comentez mai mult subiectul. Vorba aia, prietenii stiu de ce. ;)

TibiV

Sper ca au reusit sa tina minte ca cifra 7 difera de cifra 8... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pozitie pentru LD4. Dati share si like va rog. :) E important.

Faceti la pozitia asta de pe Facebook un bookmark. Dati acest link tuturor celor care va intreaba de autostrada asta. Fiecare poza are explicatii si oamenii pot intelege fiecare punct critic. Inclusiv cei de aici, de pe forum, cei mai noi sau cei care nu inteleg exact santierul.

Lectii suplimentare se iau de la Prof. Rocklee care stie santierul cu ochii inchisi. :lol:




API @ Facebook

Vă prezentăm o mult-așteptată filmare aeriană, cerută insistent de mulți dintre voi: stadiul lucrărilor pe lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, constructor UMB.

În ciuda mobilizării foarte bune a constructorului (a se observa, de exemplu, șirul de camioane basculante din debleul Brănișca), credem că este absolut evident pentru toată lumea, chiar și pentru nespecialiști, că acest lot NU poate fi terminat în acest an, în aproximativ 90 de zile rămase până la încheierea "sezonului" de construcții. Autoritățile continuă să dezinformeze și să mintă că acest lot poate fi finalizat în acest an. Volumul de muncă este enorm și, mai mult, dealul faimos care conține peștera cu lilieci prezintă provocări tehnice serioase.

Ne putem considera norocoși dacă acest lot va fi gata până la final de 2018, termenul la care visează cei mai optimiști dintre noi. Realist vorbind, acest tronson poate fi gata în prima jumătate a anului 2019.

Pentru cei care nu cunosc șantierul, vă invităm să deschideți fiecare captură video atașată și să citiți explicațiile. Atenție: filmarea include nodul Ilia care se află pe lotul 3 (constructor Comsa). Lotul 4 se termină la minutul 7 și 8 secunde, chiar înainte de linia de înaltă tensiune. Din acel punct înainte, începe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva.

SkyPilot

Quote from: alecu26 on September 21, 2017, 07:35:05 PM
plus o stratificatie ciudata....straturi..straturi...

Problema acelor tip de roci e ca ele sunt foarte ok si tari..cata vreme nu intra in contact cu apa si inghet dezghet. Dupa aia incepe distractia.

Pare a fi asta:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Fli%C8%99
Pare a fi o varianta mai slab cimentata decat cele din foto asociate articolului. Ciudata nu ar fi. Este o roca foarte raspandita in Romania. O sa mai discutam despre ea pe threadul dedicat lui A8 cand va incepe constructia.
Daca este intr-adevar asa (nu sunt expert, ce stiu stiu dupa ureche), Alecu26 are dreptate. Acolo va fi nevoie de o solutie care sa protejeze suprafata expusa prin excavare.

alexandru_neagos

Ca un necunoscut ma intreb de ce nu au deviat DN76 pe DJ76A de la Bejan la Mintia, ar fi avut mai mult spatiu ar fi iesit probabil mai ieftin.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pe unde să deviezi DN acolo? :) S-a mai discutat asta. Si autostradă e de 3 (!!!) ori mai lată ca drumul național. Deci tot trebuia sa tai din deal.

Dezgropam morții. Avem un deal și o autostradă. Hai sa vedem cum facem nunta ca sa trăiască fericiți până la adânci bătrâneți. Fără alunecări și certuri.

alexandru_neagos

conexiunea cu DN7 sa nu se mai faca pe la Soimus Deva ci sa se faca la vest la Mintia. La dealul cu lilieci se sapa dealul, fara DN76 probabil era destul spatiu fara a se mai lua de deal.

SkyPilot

#36014
^
La dealul cu lilieci nu este DN76, este 706A. Oricum, e mult prea tarziu sa se mai faca schimbari!