Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 10126717 times)

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.093
  • Karma: +152/-311
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35160 on: July 20, 2017, 11:06:32 AM »
Trebuia sa devina si oficial aceasta mica   :lol: schimbare de buget:

Ultimul preţ pentru cea mai aşteptată autostradă din România, Sibiu – Piteşti: 3,3 miliarde de euro, dublu faţă de Master Plan

Costul realizării autostrăzii Sibiu – Piteşti ajunge la 15 miliarde de lei (3,3 miliarde de euro), conform celor mai recente date de la Ministerul Transporturilor. În Master Planul General de Transport, cea mai aşteptată şosea de mare viteză din România apare cu un cost estimat la 1,67 miliarde de euro.

Valoarea totală a investiţiei în Autostrada Sibiu – Piteşti este de 15,06 miliarde de lei, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor care modifică HG 1418/2008 prin care au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici iniţiali ai obiectivului de investiţii "Autostrada Sibiu-Piteşti".

http://www.economica.net/ultimul-pret-pentru-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-sibiu-pitesti-3-3-miliarde-de-euro-dublu-fata-de-master-plan_140944.html#ixzz4nMCmSsHP
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

elphax

  • Senior
  • ****
  • Posts: 235
  • Karma: +59/-45
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35161 on: July 20, 2017, 11:17:17 AM »
dar teoretic dupa licitatii pretul poate scadea, nu ?
mii de hectare de padure taiate ilegal dar nu putem amenaja cateva partii de ski pentru ca nu putem taia cativa copaci?

yetiman

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.158
  • Karma: +905/-54
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35162 on: July 20, 2017, 11:26:24 AM »
CNAIR a publicat raportul din luna iulie cu Stadiul proiectelor in derulare.



Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2   

Stadiu fizic 60.53%   Stadiu financiar: 38.20%   
Probleme:
1.   Aprobarea modificarii contractului (Scoatere sectiune E)
2.   Licitatie Sectiunea E (km 47+090 - 56+220)


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3   

Stadiu fizic: 80.91%   , Stadiu financiar:71.50%   
Probleme:
1.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru lucrarile din coridorul expropriat suplimentar;
2.   Modificare la contract (Ecoduct 57+710);
3.   Modificare la contract (Descarcare Holdea);
4.   Lipsa exproprierilor si implicit a Autorizatiei de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea.
5.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Pasajul km 59+505 peste autostrada din zona descarcarii Holdea
 


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4   

Stadiu fizic: 53.60%   , Stadiu financiar:43.04%   
Probleme:
1.   Lipsa Autorizatie de Ccnstruire pentru lucrarile din culoarul expropriat initial si cel suplimentar aferent Sectiunii D intre km 97+050 - km 97+300 (zona Pesterii Tunel)
2.   Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
3.   Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
4.   Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brăni șca.
5.   Realizare solutie de relocare a pesterii cu lilieci din zona localitatii Soimus
„Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice.” — Esop
„Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei.” — Mihai Eminescu

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 298
  • Karma: +104/-41
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35163 on: July 20, 2017, 11:28:24 AM »
^ prea e mare coincidenta, brusc au scos aceste noi valori la doar 1 zi dupa ce iau imprumut de la BEI.

Se gandesc sa o amane sau sa dea un tun?


Quote
2.   Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
3.   Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.

Parca au rezolvat 2 si 3, nu?
« Last Edit: July 20, 2017, 12:09:04 PM by __dir »

Quest

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 711
  • Karma: +784/-194
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35164 on: July 20, 2017, 01:42:17 PM »
CNAIR a publicat raportul din luna iulie cu Stadiul proiectelor in derulare.
...
Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3   
...
5.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Pasajul km 59+505 peste autostrada din zona descarcarii Holdea
...

Iarasi o greseala. Fiind patiti, reactionam. Pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea e la km 56+505, nu 59+505. O sa ne trezim ca vor da AC ptr 59+505, dupa care nu vor sti cum s-o corecteze, ca in cazul exproprierii gresite.
« Last Edit: July 20, 2017, 01:54:38 PM by Quest »
Common sense will get you far !

nrb

  • Officer
  • ***
  • Posts: 105
  • Karma: +38/-40
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35165 on: July 20, 2017, 01:54:48 PM »
Ce mai contează, ei au termen de finalizare decembrie 2017, cum își mai imaginează!!????!!

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.359
  • Karma: +2066/-34
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35166 on: July 20, 2017, 02:34:31 PM »
Iarasi o greseala. Fiind patiti, reactionam. Pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea e la km 56+505, nu 59+505.

Am semnalat problema in privat de ceva vreme, dar nu cred ca ii intereseaza prea mult corectarea acelui document.
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.359
  • Karma: +2066/-34
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35167 on: July 20, 2017, 03:03:17 PM »
Referitor la problema diferentei dintre costul estimat in MPGT pentru PiSi si costul estimat din proiectul de HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru PiSi, putem trage 2 concluzii.

1. Ce treaba "nemaipomenita" a facut AECOM atunci cand a elaborat MPGT. Nu e singurul caz.

2. Ce diferenta poate face realizarea mai serioasa a studiului de fezabilitate. Fara cuvantul "mai" in propozitia anterioara nu se poate deocamdata. Trebuie sa asteptam inceperea constructiei propriu-zise si sa vedem ce probleme apar, inainte de a sterge eventual acel cuvant.
« Last Edit: July 20, 2017, 03:48:47 PM by NGC »
National Geographic Channel

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.251
  • Karma: +1255/-539
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35168 on: July 20, 2017, 03:21:40 PM »
Nu exagera acum. Erau unii pe aici care spuneau ca estimarile alea de 1,7 miliarde sau mai putin nu aveau cum sa fie reale. Dar va convenea caci ii inchideati gura (si) cu argumentul financiar...

AECOM, dupa cum stii prea bine, a lucrat cu materialul clientului. Care material a fost prost dintr-un capat in altul si as spune ca toate estimarile sunt mult prea optimiste.
Cat priveste aceasta estimare, nici in ea nu cred. Din cate vad nu e motivata de finalizarea SF-ului, si oricum va fi diferita fata de pretul final al constructiei (atat cel rezultat in urma licitarilor, cat si cel final, de dupa solutionarea tuturor claim-urilor). Si banuiesc ca exista situatii in care diferentele sunt mai mari de 20-25% in plus sau in minus, asa ca valoarea de acum o notam si doar atat.
« Last Edit: July 20, 2017, 03:30:15 PM by pasadia »

Quest

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 711
  • Karma: +784/-194
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35169 on: July 20, 2017, 03:26:15 PM »
Iarasi o greseala. Fiind patiti, reactionam. Pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea e la km 56+505, nu 59+505.

Am semnalat problema in privat de ceva vreme, dar nu cred ca ii intereseaza prea mult corectarea acelui document.

Sper ca nu le-a pasat de greseala, intrucit sinteza asta nu e pe fluxul principal de acte esentiale ptr mersul proiectului.
Mai grav ar fi ca sinteza sa fi preluat kilometrajul gresit din zona actelor esentiale...
Common sense will get you far !

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.359
  • Karma: +2066/-34
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35170 on: July 20, 2017, 03:32:54 PM »
Nu am vrut sa sune a exagerare.
Este corecta remarca ta referitoare la materialul clientului si si remarca privitoare la pretul final al constructiei.
Dar in cazul de fata este o comparatie intre 2 estimari. Una cu materialul clientului si una mai serioasa.
Atat!
National Geographic Channel

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.251
  • Karma: +1255/-539
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35171 on: July 20, 2017, 03:58:26 PM »
Eu tin, inca, sa apar onoarea AECOM. Cred ca ei au vrut sa faca ceva bun, dar au gresit de la metodologie (acceptand proiectele propuse de autoritatile noastre fara a le cenzura sub nici o forma - si nu ma refer numai la autostrazi, ci si la aeroporturi, intr-modale, etc...), continuand cu acceptarea acestor estimari (lucru necesar pentru a putea iesi calcule in acel scenariu optimist, cu clauza invocata - cum ar fi sunat un MPGT care sa spuna negru pe alb ca NU ne permitem anumite proiecte dorite?) si la final acceptand presiunea politicienilor nostri si a UE in a genera noi si noi modificari prin introducerea de criterii noi si prin acceptarea formularilor vagi (drum de mare viteza, etc...).

Asa ca as zice ca MPGT e bun in primele pagini. Mai spre final e bun doar ca hartie igienica.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.359
  • Karma: +2066/-34
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35172 on: July 20, 2017, 06:38:43 PM »
S-a lansat licitatia pentru “Executie lucrari de remediere a degradarilor pe Autostrada Orastie – Sibiu, Lot 3, etapa 2”–DRDP Brasov, in sectiunea "Proceduri simplificate" a SEAP-ului.

^Nu mai gasesc anuntul pe SEAP. Sa-l fi retras?

LE L-am gasit. Procedura e in stadiul de "In Desfasurare - Evaluare tehnica".

Au depus oferte urmatoarele companii:

1. Hidroconstructia
2. R.S. Activ
3. G&M Road Building Engineering
4. Krawk & Eurodrill (cu Krawk ca lider de asociere).

Astazi s-a incheiat etapa de evaluare financiara si acum este deliberare.

Caietul de sarcini il gasiti aici, iar proiectul tehnic aici.
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.359
  • Karma: +2066/-34
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35173 on: July 20, 2017, 06:43:57 PM »
^^^

Sa nu uitam si de propaganda asta.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/documenta%C8%9Bia-pentru-realizarea-expertizei-tehnice

Quote
Documentația pentru realizarea expertizei tehnice pentru lotul 3 al Autostrăzii Orăştie-Sibiu a fost transmisă la ANAP în vederea validării

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță că a fost transmisă la ANAP, în vederea validării, documentația de atribuire privind realizarea expertizei tehnice şi revizuirea proiectului tehnic pentru finalizarea execuţiei autostrăzii Sibiu-Orăştie, lotul 3, cuprins între km 43+855 - km 65+965.

Obiectul contractului constă în:

- Realizarea unei Expertize Tehnice asupra tuturor lucrărilor executate,
- Realizarea unei monitorizări a zonelor cu instabilitate în concordanţă cu normele tehnice şi legislaţia în vigoare la data elaborării acestuia, în funcţie de situaţia actuală din şantier,
- Elaborarea Proiectului Tehnic revizuit pentru lucrările necesar a fi realizate pentru finalizarea Autostrăzii Oraştie - Sibiu, lot 3, în baza recomandărilor şi soluţiilor formulate în cadrul expertizei tehnice;
- Pregătirea documentaţiei de atribuire a contractului de execuţie lucrări şi acordarea asistenţei necesară Beneficiarului pe durata desfăşurarii procedurii de achiziţie publică;
- Acordarea asistenţei tehnice în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completarile ulterioare, pe perioada de execuţie a lucrărilor.

Valoarea estimată a contractului fără TVA este 3,029,522.26 lei.

Prima data au trimis documentatia in 24 Mai 2017 si le-a fost respinsa de vreo doua ori cel putin.
National Geographic Channel

rocklee

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.324
  • Karma: +7109/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35174 on: July 20, 2017, 09:31:53 PM »
daca tot nu vreti sa punrti nici o poza ....atunci pun eu cateva de ieri 19.7.2017....zona mintia ...au inaintat cu terasamentul si se lucreaza ...la pasjul de langa halda de steril ...se lucreaza intens la relocarea tevilor ...

nu am fost pregatit cu aparatul foto ..dar amfolosit telefonul

pasjul si lucrarile la teava