News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: pentium10 on July 07, 2017, 12:02:59 PM
ceva nu mi e clar, s-a folosit cuvantul "atribuire", documentatia de atribuire

Asta este denumirea prevazuta in legislatie.

NGC

Quote from: BogdanCluj on July 07, 2017, 12:13:25 PM
Eu nu mai prea inteleg mare lucru:

Nu vreti voi mai bine sa asteptati cateva zile si sa vorbim in baza unor informatii concrete?
Incercam sa facem rost in avanpremiera de niste planse, dar in cel mai rau caz, in cateva zile le avem in mod oficial, presupunand ca validarea ANAP vine repede.

adiarc

Bogdan...cu siguranta va fii pastrat mare parte din ce exista acum pentru simplul motiv ca nu mai trebuie nimic construit.....
in schimb breteaua actuala de iesire spre Vestem va fii probabil,cel putin la conexiunea cu pasajul peste DN1,demolata.....dar nu-i bai...pt iesirea spre Sibiu,ramane actuala bretea de iesire spre Sibiu/Cisnadie si pt acces spre Sebes/Deva/Nadlac se poate pastra actuala bretea.....nu-i poti spune nod ,dar cele 2 bretele de intrare/iesire sunt suficiente...si e un exemplu pt localitatile mai mici care vor acces la autostrada.Nu trebuie noduri costisitoare...pentru inceput bretele de intrare/iesire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


NGC

"Spre SEAP", dar cu halta la ANAP. :D

ion59

Pe scurt: sectiunea, 1 an proiectare, 3 ani executie, total 4 ani prevazuti pentru realizare; sectiunea 5, 1 an proiectare, 4 ani executie, total 5 ani prevazuti. Datele, cf. comunicatului CNAIR. Rezulta, cumva, 2023? Optimist!

NGC

Pana in 2020 trebuie construite doar corturile. :lol:

dumbravaandrei

Si ca raspuns la discutiile anterioare privind legatura cu DN7,

QuoteÎn continuare, traseul autostrăzii va traversa la vest de Tălmaciu, drumul judeţean DJ 105G, Avrig - Marsa - Tălmaciu – Sadu, până în zona Boița unde este prevăzut un nod rutier ce asigură conectivitatea temporară a autostrazii Sibiu-Pitesti cu DN7.

Presupun ca planul este sa faca nod cu DN7 la Boita si daca A13 incepe sa miste, transforma nodul in nod cu A13 si la Vestem or sa faca un nod nou.
Am inteles bine?!? ??? ??? ??? ???

rocklee

sa continuam plimbarea pe lotul UMB ....


cateva imagini de la pasajul boz ....au mai inaintat bie de la ultima vizita  :)




Neufunk

N-ar putea sa faca toate nodurile necesare de pe acum, sa nu ne mai batem capul in viitor si sa nu mai avem lucrari care sa incurce / sa fie mai costisitoare?

rocklee


AFC

Un mic brief in urma unui drum Cluj-Timișoara urmat astăzi de Timișoara-B. Fără poze, deoarece pe pod la Soimus l-am salutat pe Maestrul @rocklee in acțiune si am presupus ca urmează un reportaj super tare ca întotdeauna. Si ieri si astăzi, drum extrem de aglomerat între Margina si Soimus. Astăzi am avut parte si de un convoi militar si a fost si mai rău. Pe LD2, Salini e mobilizat serios la spațiile de servicii si lucrări pe marginea autostrăzii, in special inerbari si drenaje. Lotul se simte mai bine decât LD1 care prezintă denivelări serioase in unele zone. La Holdea se lucra ceva in zona viitoarei descărcări, mai precis la devierea DN. Am observat ca pământul excavat se cara undeva in zona Ohaba. La nod Grind creste terasamentul între cele doua pasaje, era si acolo activitate. La nod Soimus, UMB lucra susținut, foarte mulți muncitori si utilaje. Se armau pilonii in parte superioară si alții se cofrau.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

rocklee

cateva imagini ...de la pasajul bejan si cel de langa halda de steril


rocklee

citeva imagini cu pasajul de linga halda de steril...



rocklee

imagini de la dealul cu lilieci unde sau apucat si de piloni de la partea desus a  pasajului .... :D
in parteade jos a pasajului toti piloniau fost teminati de betonat ...