News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

icristian

Dar in cazul asta nu exista o exceptie? Parca aveau voie sa lucreze la structuri chiar si fara AC.

GDPR

@pasadia are dreptate, ISC-ul controleaza doar in urma unei sesizari.

cutter

Nu participă obligatoriu și la faze determinante?

Hercule

Confirm legii, ISC trebuie sa fie chemat de constructor la fazele determinante. Daca vine sau nu, e la alegerea ISC. In caz ca nu participa, ISC emite o nota prin care se specifica aceasta.
Deșteaptă-te române!

antipa

Quote from: pasadia on July 03, 2017, 04:07:54 PM
Nu ma pot abtine sa nu ma gandesc ca interventia ISC se datorea unei persoane "bine-voitoare" care ar fi facut vreo plangere la ei. Si spun asta in contextul in care a existat cineva care, exact pe subiectul asta, a incercat sa tulbure apele aici si apoi pe SSC (vedeti si mesajele urmatoare).
Probabil este aceeasi persoana care a scris si pe forumul CR aici.
Nu vreau sa iau apararea acelei persoane si nu stiu daca ai dreptate sau nu, dar dupa cum ai pus problema rezulta ca legea nu trebuie respectata si mai bine tacem.
Ce mi se pare mai grav, daca e adevarata captura de ecran de pe CR, este faptul ca persoana aceea a scris si aici pe forum si aici mesajul lui a fost sters, musamalizandu-se afacerea.
Si ce sa vezi, azi afacerea a iesit cumva la iveala.
Deci ce are prioritate? Respectarea legii sau facem orice ca sa bifam deschiderea L3 anul acesta?

GDPR

Proiectantul propune Programul de Faze Determinante, acesta fiind depus spre aprobarea ISC-ului la inceperea lucrarilor. ISC-ul raspunde in scris la ce faze vrea sa participe, iar apoi antreprenorul convoaca ISC-ul la fiecare din fazele respective.

Dominik

Wow asta mai lipsea acuma !!!  >:( Tot timpul se gaseste cate ceva sa se stagneze lucrarile, sper ca Ministrul Cuc sa se sesizeze si sa remedieze repede aceasta problema !!!
You're in Steelers Country

Ionut

#34807
Pentru @antipa si toti cei care sunt interesati de subiect.

Las mesajul lui antipa de mai sus ^^ doar pentru a explica motivul pentru care acelui user nu i s-au permis mesajele pe forum. Motivul este foarte simplu: flaming pe forum. In momentul in care un user posteaza agresiv pe un astfel de subiect, acest lucru nu face bine nimanui pentru ca genereaza reactii la fel de agresive (sau mai agresive) din partea altor useri. Una este sa pui o intrebare, alta este sa acuzi.

Pozitia mea (ca moderator forum) a fost aceeasi cu pozitia API exprimata de MULTE ori, public, pe forum, pe Facebook si in media: autoritatile sa rezolve problemele birocratice la Holdea. Nimeni din API nu a promovat vreodata ideea sa se lucreze fara autorizatie, dimpotriva. De foarte multe ori am cerut, degeaba se pare, sa se rezolve aceste probleme.

Inca un lucru: pe forum apar multe mesaje offtopic, mesaje care genereaza flaming sau mesaje care nu respecta regulile forumului. De MULTE ori userii care se simt nedreptatiti "explodeaza" si ajung sa primeasca ban. Evident, unii dintre ei, continua sa arunce pe alte forumuri cu injurii. Voi nu vedeti public multe din "meciurile" pe care eu le duc cu acesti useri. Nici nu ar ajuta, doar voiam sa intelegeti acest lucru. Toate astea vin la pachet cu notorietatea, din pacate, iar API si PUM sunt in acest moment foarte cunoscute, deci inevitabil vor fi atacate.

Orice alte mesaje pe acest subiect vor fi sterse de pe acest thread. Oricum sunt offtopic si inutile.

Ionut

#34808
Update! :)
Desi initial parea ca stirea e reala, este foarte posibil sa nu fie.
Din informatiile pe care le avem in acest moment, stirea NU se confirma.

Este posibil sa fie o incercare (interesanta si bine facuta, de data asta) de dezinformare/instigare. Ramane de vazut cine are interes sa faca asta (sau nu are altceva mai bun de facut).

Si mai interesant este ca exista o autorizatie de construire 22/13.06.2017 pentru lucrari aferente culoarului de expropriere suplimentar. Vedeti aici: http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/22/AC%2022%20-%202017.pdf

Facem in continuare investigatii. :)

horatiu.cosma

#34809
Discuții despre ce a fost autorizat pana acum și ce mai lipsește au avut loc periodic, ultima oara de vreo 3 saptamani, participând NGC și eu. Reiau pe scurt, sa fie foarte clar.

În 13.06.2017 s-a dat o autorizație de construire pentru suprafețele expropriate suplimentar în 2016 (în principiu cam tot ce era necesar proiectului și depășea culoarul expropriat inițial de 70 de metri). Ulterior, a apărut necesitatea descarcarii de la Holdea. Modificarea de proiect aferentă a mai adus încă o tura de exproprieri suplimentare, ce reprezinta în mare breteaua de urcare dinspre autostrada spre DN68A si giratoriul unde cele doua se intalnesc. Pe aceste lucrări expropriate ultima data nu exista AC și nici nu se lucrează (HG ul pentru exproprieri a trecut de guvern săptămâna trecută, deci se rezolva curând și aici).

Orice altceva este autorizat, inclusiv structura de pe DN68A ce supratraverseaza autostrada.

Nu exista nicio adresa ISC sau opriri de lucrări la Holdea, ci doar reaua voința a unui individ. Vedem destui în perioada asta prin Anglia, Belgia, Germania etc, nu ar trebui sa ne mire ca apar la un alt nivel și la noi.

pasadia

Horatiu, nu conteaza daca e un individ sau mai multi, dar conteaza ca ei sa fie identificabili.

Atata timp cat actiunile tale afecteaza doar forumul, atunci e ok sa ai un user-name anonim. Dar cand folosesti date de aici pentru a determina anumite actiuni publice din partea institutiilor, atunci ar fi bine sa iti asumi public numele si calitatea pe care o ai.
In cazul de fata, daca cunosti numele celui la care faci referire, as prefera sa il si numesti. 

disney

Sa trimit o "felicitare" la CNAIR? Incerc sa le scriu.

NGC

Quote from: NGC20 on March 09, 2017, 03:59:32 PM
A scris deja bridge mai sus despre noua AC pentru LD4, dar sa o trecem mai in detaliu.

09.03.2017: "Construcții executate fără autorizație de construire, care au fost menținute prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 288/02.03.2017 și lucrări de construire neexecutate conform P.A.C. nr. 500/2017 aferente obiectivului de investiții: ,,AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 4, km 77+361 – km 99+500 (km100+014)" ,,Etapa I - Lucrări aferente culoarului de expropriere iniţial km 88+016 – km 99+500 (km100+014) - Secţiunile C+D şi ,,Etapa II - Lucrări aferente culoarului de expropriere suplimentar km 77+361 – km 99+500 (km100+014) -Secţiunile A,B,C,D" exclusiv zona cuprinsă între km 97+050- km 97+300 aferentă culoarului de expropriere iniţial și suplimentar – Secțiunea D""

Avem acum AC si pentru zona 97+050 - 97+300.

26.06.2017: "Zona cuprinsă între km 97+050-km 97+300 aferentă culoarului de expropriere inițial- Etapa I și suplimentar- Etapa II, Secțiunea "D", exclusă din AC02/09.03.2017 din obiectivul de investiții "AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 4, km 77+361-km 99+500(100+014)""

horatiu.cosma

Eu nu cunosc numele individului, dar dacă îl cunoaște cineva, invit și eu la nominalizare aici.

^
E o AC condiționată de respectarea AM, deci pana nu se construiesc adăposturile pentru lilieci, nu se va intra în teren.

rocklee

 HOPA HOPA joaca popa  :).....astai zona cu lilieci ....nu  :o