Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu stiu cum calculeaza, dar 0.6% progres UMB mi se pare putin. Pe lotul 3 unde nu prea s-a lucrat ... 2%.

icristian

PiSi in sfarsit, multumim NGC20 pentru vestile bune

vancouver

Multumim motanilor 1 si 5.  :D PiSi PiSi Pisi pis ...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Pe SEAP nu le văd, deci probabil sunt trimise doar la ANAP. Deocamdată e doar praf în ochi, să bifeze CNAIR ceva de pe listă. Lotul 1 o să scurteze Sibiu - Boița cu 10 minute, iar lotul 5 o să fie folosit de sudiști pentru a merge vara pe Transfăgărășan. Sibiu - Pitești înseamnă loturile grele din mijloc, nu capetele. Momentul 0 e atunci când o să vedem pe SEAP lotul 2, atunci da, o să aplaud. Deocamdată pot face doar un pariu cu mine însumi: o să se semneze contractele de proiectare și execuție pe cele 2 loturi, o să se facă proiectarea, dar nu se va putea da autorizația de construire și automat începe lucrările pentru că nu va exista acordul de mediu  :lol:.

TibiV

Mai Horatiu...
Macar aratam ca "exista preocupare"....
:D
Ce atata AM si AC... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#34670
Mă mut  la  Sibiu  8)

Ionut

^ Cititi de 10 ori ce a scris Horatiu mai sus. :) Trebuie pusa in continuare presiune ca loturile care conteaza, adica 2, 3 si 4, sa fie gata repede, nu doar sa se poata spune "am scos PiSi la licitatie".

Si inca un detaliu: lotul "6"? Intra cu lotul 5 la licitatie?

NGC

Uitati-va cu atentie la pozele de pe pagina anterioara. Ele nu au fost alese la intamplare.
Nici PiSi 1 si nici PiSi 5 nu sunt inca pisici adulte. ;)
Are legatura cu ce a scris Horatiu.

Un condor a detectat doar pe PiSi 1 si PiSi 5, adica vreo 43 Km.

Pentru SEAP mai lasati sa stea berea la rece, sa fie rece bine.

Ionut

#34673
Deci fara 6? Pai si la ce bun 5 daca nu ai 6? :o Da, vorba lui Horatiu, bun doar pentru cei care fac Transfagarasanul. :) Iar sectiunea 1 este utila doar pe 5 km intre Sibiu si Vestem, pentru ca la Boita NU este nod cu DN7, este EXCLUSIV nod de autostrazi (A1 si A13 Sibiu-Fagaras-Brasov).

Pentru cei mai noi care au impresia ca vorbim limbi straine, astea sunt sectiunile:

GabiHd

Alunecare de teren pe taluzul autostrăzii, la Şoimuş. CNAIR şi constructorul încearcă să scape de o familie invocând o situaţie de urgenţă: pământul poate să se prăvălească peste gospodăria expropriată doar pe jumătate

http://glasul-hd.ro/alunecare-de-teren-pe-taluzul-autostrazii-la-soimus-cnair-si-constructorul-incearca-sa-scape-de-o-familie-invocand-o-situatie-de-urgenta-pamantul-poate-sa-se-pravaleasca-peste-gospodaria-expropriat/

dumbravaandrei

Alunecare asa de mare la celebrul deal cu lilieci?!? Not good...  :hm: :hm:
Cat despre familie... ciudat tipul ala de expropriere....

perfidus

#34676
^^ Și-au găsit unde să facă economie la buget.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

csebi24

^ nu stiu de ce am o impresie ca la noi toate "economiile" astea ajung la final sa ne coste mai mult decat daca nu se facea "economia".  :((

carutasul

Era o vorbă pe vremea lui "odiosu'" : să facem economii oricăt ne-ar costa ele" :)
Cred că până la urmă UMB mută dealul de tot :)
In altă ordine de idei, dacă ar apărea în curând şi "tronsonul 6" eu zic că ar fi o veste excelentă, mai puţin pentru cei cu micii ( cred că ar trebui făcut un spaţiu de servicii "cu specific", ar fi păcat să se piardă tradiţia :) ) . Chiar dacă mai durează, probabil tot există şanse să fie folosibilă într-un timp rezonabil, să zicem 5 ani, mult înainte de terminarea loturilor grele...

elphax

,,Există această premisă, dorință, de a descărca traficul de la Holdea până la Sibiu cât mai devreme și finalizarea loturilor 3 și 4 într-un timp cât mai scurt. Lucrările sunt în curs, dar ați văzut că luna aceasta a fost deosebit de complicată din punct de vedere al condițiilor atmosferice. A făcut imposibilă intrarea pe șantier, pentru turnarea de betoane, de mixturi asfaltice. Dacă lucrurile merg bine, în cazul cel mai optimist deschiderea este anul acesta, dacă nu, cel târziu de acum într-un an", a declarat Horațiu Simion directorul DRDP Timișoara
http://www.tion.ro/vom-circula-pe-loturile-3-si-4-din-autostrada-lugoj-deva-cel-mai-probabil-doar-anul-viitor/1853765