Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 10133552 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 865
  • Karma: +336/-156
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33900 on: April 17, 2017, 09:56:36 PM »
 ^
 Hai cu AC-ul baieti ca ne prinde Vara !!!
You're in Steelers Country

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.109
  • Karma: +322/-159
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33901 on: April 17, 2017, 10:01:06 PM »
Excavatoarele nu sunt singura necunoscuta in ecuatie.
Mai avem si necesarul de basculante pentru transportul pamnatului, dar si distanta pana la locul de depozitare.
Pentru ca trebuie dus undeva pamnatul excavat.
La excavatoare trebuie stiut cati mc are cupa si cat de meserias estre deserventul, astfel stim ce productivitate avem pentru un excavator..
As zice ca o productivitate de 750mc / zi este ok pentru un excavator cu o cupa de 1.5mc la un program de 9h / zi lucru efectiv.

cristi5

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.993
  • Karma: +856/-118
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33902 on: April 17, 2017, 10:27:19 PM »
^^ pana acum nu pare ca le-a pasat de AC, de exemplu au sapat noul traseu al DN, construiesc culeile, etc.

^ multumesc de info! Deci cu 2 excavatoare, minim 20 de zile de sapat pana se pot apuca de pile.

perfidus

  • Hero
  • *
  • Posts: 523
  • Karma: +149/-68
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33903 on: April 17, 2017, 10:31:51 PM »
+1 gruiarew!
In poze se vede ca deja cele doua excavatoare au pornit sa muste din deal.
O parte din pamant se va transporta si la umplutura pentru rampele pasajului si pe locul viitorului giratoriu, pentru ca in proiect e mult mai sus pozitionat. Doar sa fie suficient de bun de umplutura, eventual poate sa fie tratat cu var.
Dar cea mai mare parte din deal trebuie mutata pentru a face loc debleului imens...
E muuuult de munca!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12). Data limită evaluare oferte 18-19.01.2018, asta daca se rezolvă contestatiile !
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

rocklee

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.324
  • Karma: +7112/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33904 on: April 17, 2017, 10:48:37 PM »
din  locul de unde au sapat vitorul traseu al deneului ...ei de acolo au luat pamant pentru terasament ...si cu ocazia aceasta au facut si aceast treaba ....de acuma nu stiu cum se vor descurca fara ac .. :)

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.468
  • Karma: +1488/-246
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33905 on: April 17, 2017, 10:59:00 PM »
Săpătura merge repede, nu e volum chiar așa mare acolo. Important e să devieze traficul pe DN pe noul traseu, pentru a putea intra mai serios în acea "șa". Problema principală, care se află pe drumul critic al lucrării, e de ordin birocratic și constă în scoaterea din fond forestier a suprafețelor de pădure, precum și exproprierile suplimentare pentru descărcarea de la Holdea. Dacă aceste două probleme nu se rezolvă în perioada imediat următoare, eu zic că ne putem lua la revedere de la circulația pe LD 3 în 2017.

Dacă pentru scoaterea din fond forestier înțeleg că zilele trecute Ocolul Silvic Dobra a trimis documentația completată la Hunedoara, urmând a ajunge la București pentru ordin de ministru de scoatere din fond forestier, pentru documentația de expropriere situația e cât se poate de tristă. Anul trecut în decembrie a fost definitivată și pusă pe circuitul de avizare, la Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Justiției. Chiar dacă se știa că această documentație se va întoarce la MT pentru schimbarea numelui ministrului, rațiunea a fost că atunci când documentația va reveni la cele doua ministere pentru aviz, va merge mai rapid, nefiind la prima citire.

Azi, la 4 luni distanță, documentația e tot în MT/CNAIR ca urmare a unor erori semnalate de MFP. La viteza asta, nu vedem autostrada gata anul acesta.

cutter

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.979
  • Karma: +1387/-264
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33906 on: April 17, 2017, 11:09:14 PM »
În plus, față de exproprieri și scoterea din fond forestier, cred că CNAIR trebuie să semneze și actul adițional prin care se adăuga lucrările pentru nodul Holdea (și celălalte modificări de soluții) în contractul cu Comsa.

La fel, la Lugoj-Deva lot 2, pentru a putea relicita secțiunea E (inclusiv tunelele) trebuie să încheie socotelile cu Salini, ceea ce înseamnă un alt act adițional - momentan nu se mișcă nimic.

Responsabilii din CNAIR în frunte cu directorul general amână și tergiversează cât pot semnarea acestor formalități contractuale (într-unele cazuri amânările țin de 3 ani de zile).

Cozak

  • Senior
  • ****
  • Posts: 264
  • Karma: +232/-52
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33907 on: April 17, 2017, 11:18:55 PM »
Gruiarew, pozele tale sunt foarte bune si folositoare. Orice poza arata modificari sau nu, dar sunt painea noastra. Multumim si sa te opresti de fiecare data cand poti si sa fotografiezi. Nu toti foumistii au privilegiul tau, sa vada live tot ce se petrece pe teren dar prin pozele tale, a lui rocklee, quest si toti ceilalti, sunteti oglinda constructiilor autostrazilor patriei.
« Last Edit: April 18, 2017, 09:11:47 AM by Cozak »

rocklee

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.324
  • Karma: +7112/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33908 on: April 17, 2017, 11:19:55 PM »
problema mare nu este lotul 3 si nodul holdea ...problema este tunelele si semnarea actelor  cu salini ...acolo este vorba de multi bani ... :)

si se pare ca cei din cnair nusi asuma responsabilitatea ...si dau dovada de LASITATE ... >:(
« Last Edit: April 17, 2017, 11:22:59 PM by rocklee »

Bulwyn

  • Junior
  • **
  • Posts: 62
  • Karma: +21/-19
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33909 on: April 17, 2017, 11:20:11 PM »
Cheers @gruirew. Orice poza e binevenita. In rest...Mda...romania lucrului bine facut :(

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


cristi5

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.993
  • Karma: +856/-118
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33910 on: April 17, 2017, 11:28:26 PM »
Presupun ca musca din deal spre est (stanga pozei) pt ca acel deal e putin in calea pasajului. Dar eu cred ca prima mare sapatura e in jos si spre vest, pt ca trebuie construit pasajul pt a fi mutat DNul pe noul traseu. Abia dupa aceea se poate sapa debleul spre est, desfiintand actualul DN.

Debleul are adancimea max 309-284=25m iar lungimea (inclusiv locul unde il traverseaza pasajul) e vreo 325m.

Eu ma bucur ca Comsa lucreaza chiar si in limita AC existent si fara act aditional. Nu stiu in ce ritm ar lucra daca le-ar avea... Dar cred ca e bine ca nu asteapta dupa birocrati.

In ce priveste banii/actul aditional, pasajul original din SF era mai inalt si mai lung decat actualul pasaj, deci probabil era mai scump. Pana la un punct (giratoriu, bretea de descarcare) chiar nu au nimic de pierdut daca lucreaza dupa noul proiect.

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.097
  • Karma: +2744/-570
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33911 on: April 18, 2017, 12:12:48 AM »
Important e să devieze traficul pe DN pe noul traseu, pentru a putea intra mai serios în acea "șa".
Daca cineva isi mai pune intrbari, este vorba de exact aceeasi situatie ca in cazul devierii DN1 peste A10 inainte de Turda.
Intai trebuie deviat DN-ul (ca nu il poti inchide!) si abia cand devierea este gata, mergem mai departe...

pentru documentația de expropriere situația e cât se poate de tristă. Anul trecut în decembrie a fost definitivată și pusă pe circuitul de avizare, la Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Justiției. Chiar dacă se știa că această documentație se va întoarce la MT pentru schimbarea numelui ministrului, rațiunea a fost că atunci când documentația va reveni la cele doua ministere pentru aviz, va merge mai rapid, nefiind la prima citire.

Hmmmm....
Da' ce, numele este pretiparit ?
Acolo trebuie sa scrie doar "ministrul Transporturilor".
Numele se poate completa de mana, ca oricum actul este legal doar cu semnatura olografa.... Si numele complet...

În plus, față de exproprieri și scoterea din fond forestier, cred că CNAIR trebuie să semneze și actul adițional prin care se adăuga lucrările pentru nodul Holdea (și celălalte modificări de soluții) în contractul cu Comsa.
(....)
Responsabilii din CNAIR în frunte cu directorul general amână și tergiversează cât pot semnarea acestor formalități contractuale

Prin noiembrie-decembrie m-a certat Ionut de cateva ori cand am tot spus ca nu vor mai avea bani....
Iata dovada ca nu mai au bani...

Mai exact spus, nici ei nu stiu daca vor avea sau nu bani....
Executia bugetara este (evident) mult sub asteptari...

Si atunci, la fel de evident, nu anunta ca renunta la anumite investitii...
Ci se agata de orice kkt birocratic ca sa amane intrarea la plata a respectivelor investitii...
Caci ei deja inclina sa creada ca nu vor avea de unde sa le plateasca.

Voi ce credeti ca a insemnat lansarea discutiei "renuntam la tunele, sunt prea scumpe, hai sa revenim la deblee !"
Nimic altceva decat o amanare pe termen nedefinit....
(Caci NU pot sa cred ca sunt chiar atat de prosti incat sa creada ca cineva (ONG-urile ecologiste, dar mai ales UE...) va accepta un asemenea rahat cu cacao si fistic (deblee in loc de tuneluri)... Dar dezbaterea (luuuuuunga si sterila) le da timp...)

Cititi va rog programul de guvernare....
Care spune ca reducem impozitele si taxele, dar marim salariile si pensiile.

Banii "suplimentari" se vor duce... in infrastructura ! :D

It's all politics...  >:(




ovicor

  • Executive
  • *****
  • Posts: 390
  • Karma: +123/-30
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33912 on: April 18, 2017, 09:01:17 AM »
   +1, @TibiV, iubesc literatura, dar ea poate avea o multitudine de abordari. Matematica, insa, nu minte, si duce la o singura concluzie : nu sunt / nu vor fi bani !
« Last Edit: April 18, 2017, 09:09:55 AM by ovicor »

marisRO

  • Senior
  • ****
  • Posts: 280
  • Karma: +87/-17
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33913 on: April 18, 2017, 02:02:52 PM »
 >:( Construcţia autostrăzii Lugoj - Deva, Lot 3,  =costă circa 579.927 milioane lei, fără TVA   Arcadis Eurometude. Contractul pentru execuţia celoe 22,1 km de autostradă a fost semnat în noiembrie 2013. Oficialii CNAIR preconizează că cei 22 km de autostradă se deschid traficului în luna august, în prezent fiind realizate aproximativ 75% din lucări. ... care sunt oficialii aia?? cei mai oficiali sunt forumistii care stiu pe undemerg.ro
Sursa:  http://www.capital.ro/urmatoarea-autostrada-se-va-deschide-in-luna-august.html

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 546
  • Karma: +128/-164
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33914 on: April 18, 2017, 02:10:56 PM »


Nu înţeleg exact, tunelurile unde ar trebui sa/(se) inceapă/termine? In această poză in faţă unde se termină săpătura, acolo ar trebui să înceapă să foreze sau dincolo de acel deal cu acel turn de televiziune?

La ce adâncime faţă de cota naturală a terenului se vor face aceste săpături?