Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 9556494 times)

9 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 756
  • Karma: +318/-149
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33900 on: April 17, 2017, 08:18:08 PM »
Orice poza e binevenita Gruiarew, multumim
I am the master of my fate,
I am the captain of my soul.

ladposta

  • Youngster
  • *
  • Posts: 40
  • Karma: +11/-12
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33901 on: April 17, 2017, 08:19:05 PM »
subscriu la spusele lui Dominik. orice poza si informatie ajuta. Multumiri.

Liviu_udr

  • Officer
  • ***
  • Posts: 150
  • Karma: +267/-35
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33902 on: April 17, 2017, 08:24:48 PM »
Mulțumim pt poze. Eu cred că este imposibil să se mai renunțe la tuneluri acum. Numai un ministru care se califică la locul de muncă poate afirma așa ceva!

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 756
  • Karma: +318/-149
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33903 on: April 17, 2017, 08:26:22 PM »
Da Rocklee asta vroiam si eu sa stiu, ca l-am intrebat pe QUEST daca filmeaza loturile 3 si 4 cu drona sau o lasa pe luna Mai, tinand cont ca v-a prin ploaia Sambata....asteptam filmarile atunci  :D
I am the master of my fate,
I am the captain of my soul.

rocklee

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.163
  • Karma: +6673/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33904 on: April 17, 2017, 08:28:39 PM »
la primele poze ...care sunt puse ...si se spune ca se repeta ...fiind un cunoscator a zonei totus este o noutate pe care uni nu o pot opserva ...dar totusi  sunt noutati ... :o

 gruiarew ...nu te supara ..eu apreciez munca ta .... :)

esti singurul care deocamdata ne va aduce stiri din viitoarea zona  a tunelurilor ..zona zorani nememsesti ... :D
« Last Edit: April 17, 2017, 08:32:19 PM by rocklee »

rocklee

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.163
  • Karma: +6673/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33905 on: April 17, 2017, 08:30:04 PM »
nu sunt filmari ...vor fi doar niste cadre de sus ... :)
« Last Edit: April 17, 2017, 08:34:11 PM by rocklee »

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 756
  • Karma: +318/-149
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33906 on: April 17, 2017, 08:32:44 PM »
^
E bn si asa....mai am rabdare pana la sfarsitul lui Mai pt filmari, sa vad un avans si mai mare a lucrarilor  :)
I am the master of my fate,
I am the captain of my soul.

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.737
  • Karma: +718/-91
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33907 on: April 17, 2017, 09:15:43 PM »
Multumim de poze!

Sperantele ni se leaga de cele doua escavatoare dintre culei. Totul pare pregatit, inclusiv un buldozer, drumul tehnologic pt evacuarea materialului sapat...

Conform proiectului, intre pile ar trebui sapat in medie 11 m in jos, pe 40 m lungime (distanta dintre pile). Presupun ca vor sapa intai spre Holdea, ca sa aiba acces la drumul tehnologic si se vor "intalni" cu portiunea de terasament care e gata demult si se termina la capatul lotului. Sunt vreo 40 m latime (20 m pasajul + vreo 20 m pana la terasamentul existent). Deci in total 11x40x40=17600 mc de escavat intre pile. Mai avem debleurile dintre culei si pile, care par a avea cam acelasi volum cu spatiul dintre pile (mai mare in sectiune, dar inaltimea dealurilor din cele doua parti ale pilelor e in scadere spre Holdea), deci in total vreo 35000 mc.

In cat timp sapa 2 escavatoare 35 mii metri cubi? :)

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 756
  • Karma: +318/-149
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33908 on: April 17, 2017, 09:56:36 PM »
 ^
 Hai cu AC-ul baieti ca ne prinde Vara !!!
I am the master of my fate,
I am the captain of my soul.

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.102
  • Karma: +320/-159
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33909 on: April 17, 2017, 10:01:06 PM »
Excavatoarele nu sunt singura necunoscuta in ecuatie.
Mai avem si necesarul de basculante pentru transportul pamnatului, dar si distanta pana la locul de depozitare.
Pentru ca trebuie dus undeva pamnatul excavat.
La excavatoare trebuie stiut cati mc are cupa si cat de meserias estre deserventul, astfel stim ce productivitate avem pentru un excavator..
As zice ca o productivitate de 750mc / zi este ok pentru un excavator cu o cupa de 1.5mc la un program de 9h / zi lucru efectiv.

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.737
  • Karma: +718/-91
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33910 on: April 17, 2017, 10:27:19 PM »
^^ pana acum nu pare ca le-a pasat de AC, de exemplu au sapat noul traseu al DN, construiesc culeile, etc.

^ multumesc de info! Deci cu 2 excavatoare, minim 20 de zile de sapat pana se pot apuca de pile.

perfidus

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 461
  • Karma: +134/-67
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33911 on: April 17, 2017, 10:31:51 PM »
+1 gruiarew!
In poze se vede ca deja cele doua excavatoare au pornit sa muste din deal.
O parte din pamant se va transporta si la umplutura pentru rampele pasajului si pe locul viitorului giratoriu, pentru ca in proiect e mult mai sus pozitionat. Doar sa fie suficient de bun de umplutura, eventual poate sa fie tratat cu var.
Dar cea mai mare parte din deal trebuie mutata pentru a face loc debleului imens...
E muuuult de munca!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

rocklee

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.163
  • Karma: +6673/-337
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33912 on: April 17, 2017, 10:48:37 PM »
din  locul de unde au sapat vitorul traseu al deneului ...ei de acolo au luat pamant pentru terasament ...si cu ocazia aceasta au facut si aceast treaba ....de acuma nu stiu cum se vor descurca fara ac .. :)

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.395
  • Karma: +1411/-240
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33913 on: April 17, 2017, 10:59:00 PM »
Săpătura merge repede, nu e volum chiar așa mare acolo. Important e să devieze traficul pe DN pe noul traseu, pentru a putea intra mai serios în acea "șa". Problema principală, care se află pe drumul critic al lucrării, e de ordin birocratic și constă în scoaterea din fond forestier a suprafețelor de pădure, precum și exproprierile suplimentare pentru descărcarea de la Holdea. Dacă aceste două probleme nu se rezolvă în perioada imediat următoare, eu zic că ne putem lua la revedere de la circulația pe LD 3 în 2017.

Dacă pentru scoaterea din fond forestier înțeleg că zilele trecute Ocolul Silvic Dobra a trimis documentația completată la Hunedoara, urmând a ajunge la București pentru ordin de ministru de scoatere din fond forestier, pentru documentația de expropriere situația e cât se poate de tristă. Anul trecut în decembrie a fost definitivată și pusă pe circuitul de avizare, la Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Justiției. Chiar dacă se știa că această documentație se va întoarce la MT pentru schimbarea numelui ministrului, rațiunea a fost că atunci când documentația va reveni la cele doua ministere pentru aviz, va merge mai rapid, nefiind la prima citire.

Azi, la 4 luni distanță, documentația e tot în MT/CNAIR ca urmare a unor erori semnalate de MFP. La viteza asta, nu vedem autostrada gata anul acesta.

cutter

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.970
  • Karma: +1358/-260
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #33914 on: April 17, 2017, 11:09:14 PM »
În plus, față de exproprieri și scoterea din fond forestier, cred că CNAIR trebuie să semneze și actul adițional prin care se adăuga lucrările pentru nodul Holdea (și celălalte modificări de soluții) în contractul cu Comsa.

La fel, la Lugoj-Deva lot 2, pentru a putea relicita secțiunea E (inclusiv tunelele) trebuie să încheie socotelile cu Salini, ceea ce înseamnă un alt act adițional - momentan nu se mișcă nimic.

Responsabilii din CNAIR în frunte cu directorul general amână și tergiversează cât pot semnarea acestor formalități contractuale (într-unele cazuri amânările țin de 3 ani de zile).