News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Teo

Nu stiu daca s-a mai discutat despre o "trambulina" care s-a format pe A1, in zona limitei de judet Alba-Sibiu, in directia de mers Sebes - Sibiu, la podetul peste paraul Garbova. Atentie maxima pentru toti participantii la trafic! la 140 km/h mi-au zburat in portabagaj lucrurile.

In plus, in zona Alba-Sibiu se inmultesc zvonurile legate de lotul 3, despre care se spune ca are probleme serioase la structura podurilor, inclusiv viaductul Aciliu. Se zvoneste ca exista surpari, deplasari. Nu detin terminologia de specialitate.

pasadia

S-a mai discutat. Si fara suparare, dar in zona sunt marcaje ce limiteaza viteza la 80, ar fi trebuit sa acorzi atentie si lor.

@ all: Intr-adevar, au pus ceva asfalt acolo si parca nu mai era la fel de rau ca acum 2 saptamani. Adica atunci la 80km/h am avut senzatia ca mi se rupe gatul, acum doar am crezut ca se rupe masina. Saptamana viitoare trec cu 60km/h, opresc dupa  (pe banda de urgenta) si ma apuc sa filmez / eventual fac si semne pe marcaj ca sa atrag atentia celorlalti ca TREBUIE sa franeze.

Danny550394

Sambata era deja restrictie de viteza. Parca era 80 km/h.

lupualb

#32538
Care 80km/h ca am trecut de doua ore pe acolo si restrictia e la 60 km/h. Problema e ca au pus semnul de 60 aproape de trambulina, iar dincolo de ea la cativa metri au pus semn de sfarsit a restrictiilor. Ultimul semn de sfarsit al restrictiilor e pus foarte prost, la 10-20 m de trambulina. Daca nu sti exact unde e trambulina poti sa crezi ca restrictia de viteza este pentru cateva mici trambulina aflate inaintea trambulinei mari si apoi vazand semnul de sfarsit al restrictiilor sa apesi pe acceleratie  si sa intrii cu viteza unde e mai rau. Ai senzatia cand intri acolo ca iti sare capul de la loc, se mica totul in tine. Eu am intrat cu 70 la ora si am simtit totul in coloana.

lupualb

#32539
Astazi pe la 12:10 zona Aciliu era survolata de o drona. Ne pregatiti cumva o surpriza? Ar fi de mers acolo inspre weekend cand se anunta temperaturi de peste 7-8 grade, iar zapada incepe sa se topeasca incepand sa curga siroi. Crapaturile formate in zona adiacenta autostrazii sunt pline de zapada viscolita. Toata apa se va scurge prin respectivele ravene creand adevarate santuri, iar apoi se va scurge sub autostrada. Respectivele imagini foto sau video pot fi apoi folosite de catre pasionatii de constructii, poate de studenti la cursurile despre importanta inierbarii taluzurilor, constructia de santuri colectoare,etc. Ma gandesc ca trebuie sa se studieze in constructii si aceste aspecte, chiar daca cei de la Imbecilio cel mai probabil au chiulit la respectivele cursuri.

JohannDB

Duminică 29.01.2017, pe A1 la KM 268, că se pare că despre acest loc vorbiți, dacă pe 18.01.2017 când am trecut pe acolo văzusem la "trambuluină" și-un car de transmisie DigiTv ( vedeți cele două poze de la postarea mea #32591/23.01.2017, de la podul peste apa Pustia, dinainte de Secaș, pe sensul Deva-Sibiu), am fost surprins și eu de modul "urât" cum am sărit peste această denivelare, deși se văd urme de asfalt proaspăt, dar ridicarea la nivel nu este terminată, ÎNCĂ......... Am oprit și am luat câteva "amintiri" și pentru voi, mai ales că a mai fost cineva din forum, pe acolo!
   Duminică restricția era de 80 Km/h pusă destul de departe de trambuluină, fapt ce te făcea să crezi că ai trecut de ea, dar.....o luai cu brio....

















    Imediat după PUSTIA vine podul peste SECAȘ, care are și el o mică "săritoare"........



    De remarcat că după parcarea de la KM 316 acea tasare de la 315+500 începe să se simtă din nou mai tare, în special pe banda I-a, deși a fost renivelată, strat după strat, cu asfalt.....

     P.S.  Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt pe telefon făcute și frigul pișca destul de tare la degete...

ciprebbe

Quote from: lupualb on January 30, 2017, 02:26:07 PM
Astazi pe la 12:10 zona Aciliu era survolata de o drona. Ne pregatiti cumva o surpriza? Ar fi de mers acolo inspre weekend cand se anunta temperaturi de peste 7-8 grade, iar zapada incepe sa se topeasca incepand sa curga siroi. Crapaturile formate in zona adiacenta autostrazii sunt pline de zapada viscolita. Toata apa se va scurge prin respectivele ravene creand adevarate santuri, iar apoi se va scurge sub autostrada. Respectivele imagini foto sau video pot fi apoi folosite de catre pasionatii de constructii, poate de studenti la cursurile despre importanta inierbarii taluzurilor, constructia de santuri colectoare,etc. Ma gandesc ca trebuie sa se studieze in constructii si aceste aspecte, chiar daca cei de la Imbecilio cel mai probabil au chiulit la respectivele cursuri.

Noi nu, probabil CR a ridicat din nou sa justifice (masoare) alunecarea la 1 luna dupa ultima filmare. Daca aluneca cu X metrii fata de ultima o sa faca tam tam, daca sta pe loc dealul inghetat se vor face ca uita de ea.
Sa inchizi autostrada e aberant, se poate devia pe celalat sens, se pot pune restrictii,se lucreaza la remediere in timpul asta, dar nu mai deviem pe DN sa moara oameni (apropo, ca sunteti multi din zona, cum e cu accidentele pe DN in ultimele 3 luni?). Clar ca dealul ala trebuie rezolvat anul acesta, altfel se va agrava situatia dar daca o inchidem si o amandonam nici peste 10 ani nu se face pe alt traseu.
Cum Doamne sa te cheme Construim Romania si sa sustii ideea unei demolari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

elphax

intrebare de nespecialist - nu se puteau planta ceva arbori/arbusti acolo?
tot vedem pe net diverse plante minune care cresc 1m pe an, nu se putea "fixa" cumva dealul respectiv ?

lupualb

La intoarcerea din Sibiu spre Sebes, aproape de viaductul Aciliu pe sensul spre Sibiu erau oprite mai multe masini. Pe banda de urgenta erau in jur de 20 oameni de la Drumuri Nationale, utilaje nu am vazut in zona. Nu stiam ce anume vor sa faca, insa aprope de Sebes, la vreo 3-4 Km la podul peste Secas, o echipa de 6-7 oameni reparau rosturile de dilatatie. Probabil si echipa numeroasa de la Aciliu aveau acelasi scop.

Ionut

Nu prea merge asa "măcar am incercat". Un motiv ar fi banii... pe care nu-i avem. Apoi sunt procedurile birocratice. Noi am vrea sa ne implicam în astfel de acțiuni, problema e ca la Aciliu lucrurile sunt complicate. Riscam sa plantam degeaba.

vancouver

La alunecarile de teren exista un proiect, cu principal scop drenarea apelor (in final aceeasi problema a apelor ca si la "groapa"). Acest proiect NU A FOST REALIZAT CUM TREBUIE de Impregillo. Si-au batut joc in stilul deja cunoscut, au facut intai tot dealul la nivelul din proiect, apoi abia au inceput cu rigolele. De sus. Conform teoriei inteligente, ca daca nu vine nimic de sus atunci nu are rost sa faci rigolele de jos - teorie aplicata cu rezultate catastrofale si la LD2. Ori logic este invers': intai asigur jos scurgerea, apoi merg in sus.

Cum au facut ei, pe masura ce lucrau, a mai si ploaut (nu se asteptau) si rigolele au inceput sa duca apa in jos, spre ... nimic, distrugandu-le propria lucrare in partea de jos. Au vazut ca e rau, au mai dres-o, dar degeaba. Conductele de captare a apei freatice si ele facut extrem de prost, apoi rezilierea... Si a iesit o mare porcarie, ale carei efecte le vedem.

Acolo nu trebuie nici o inventie cu salcami plantati de PUM sau vreo daramare sau vreo mutare de autostrada (era mai bine daca se facea autostrada mai drept pe linia directa Ocna Sibiu - Apoldu de Jos, dar acum e prea tarziu). Pur si simplu trebuie pus in practica pe bune proiectul existent. Apoi inierbat, ajutat cu tufisuri, etc... Eventual ajutat cu niste stabilopozi (sau pietre f. mari) la baza, pentru stabilizare si preluare eventuale alunecari neasteptate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

^ f.corect...Vancouver.+1.....plus ca expertiza,expertizei ,expertizelor se tot amâna si se tot amâna....timp in care nu S-au făcut lucruri simple care se puteau face in regie proprie,cum ar fii vreo 1-2 km de santuri lipsa sau deformate ,care ar fii limitat distrugerile cauzate de șiroiri si infiltrații in terasament
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AdrianB1

Quote from: gruiarew on January 30, 2017, 06:54:17 PM
@elphax planta minune se numeşte salcâm. Când prinde drăcia aia rădăcini n-o mai scoţi veci de acolo. Dar ideea e că trebuie să se vrea.
Ideea e ca daca alunecarea e de adancime radacinile de salcami nu sunt suficiente, poate cele de sequoia, doar ca ala creste incet. Daca ar fi vorba de un strat de 1 metru salcamii ar face minuni, dar poate fi mult mai mult si aluneca cu salcami cu tot, ca la cehi unde s-a plimbat o padure intreaga.

Io

#32548
Sa ne-ntelegem: alunecarile de suprafata rezolvabile prin plantari de ce-o fi, salcim sau asa sint una. Deja panta intregii povesti e mica, nu de acolo va aluneca. Pleaca cite ceva pe vreun plan de alunecare, ca ploua/ninge, ca primavara si asa, e ok, cita vreme nu ajunge la corpul autostrazii nu e o problema, evacuezi pamintul si gata. Citiva ani si nu mai are ce aluneca. Rezolvate drenajele de panta si gata pe partea asta. Pleaca putin ceva la suprafata de rulare, se rezolva rapid si ieftin prin citiva centimetri de asfalt. Anual. Nu-i mare lucru si nici nu nu costa.
Problema insa ramine la alunecarile intregului strat. Daca ati uitat, e gros de citeva sute de metri, se poate spune ca dealul ala este stratul. Sau invers. Nu afecteaza neaparat tot restul, reabilitarile mai sus pomenite sint suficiente, bon, plantezi si ceva chestii cu crestere rapida si radacini adinci si care se pot dezvolta pe maldarul ala de loess.
Am insa o stringere de inima cind vad deplasarile viaductului Aciliu. Pe-alea chiar nu as vrea sa le mai vad si as vrea sa le stiu rezolvate. Nu stiu cum, nu sint de specialitate, eu am invatat la una dintre scoli sa fac gauri in pamint, sa le sustin, sa aerisesc pe-acolo, sa scot ce-mi trebuie, sa armez si sa fac ramblee, nu stiu cum sa stabilizez un pilon de pod. Imi marturisesc o stringere de inima cind trec pe viaductul acela.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ciprebbe

Avem date oficiale ca misca viaductul? Parca e monitorizat de universitatea de la Buc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe