Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

cristi5

^^^ Dati share aici. E cam un share la 10 min.
https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/687822111391799

Si dati like (Sad sau mai bine Angry). Eventual adaugati un comment. Share, like si comment vor creste vizibilitatea post-ului pe newsfeed-ul prietenilor vostri.

Daca presa nu misca-n front (sau si daca misca), hai sa ne facem noi datoria pe social media.

Indiferent cine e sau va fi la guvernare, asa ceva nu e voie sa se intample.


Dominik

Multumin Rocklee pt poze, nu am cuvinte pt dedicatia pe care o arati, esti UNIC !!! Craciun fericit !!!
You're in Steelers Country

GDPR

S-ar putea face urmatoarele:

1) sa se preia cele 3 sectiuni A-B-C cu proces-verbal de predare-primire, nu de receptie la terminarea lucrarilor, la fel cum s-a facut la OS3, conform art. 31 din HG 273/1994:

"În cazurile în care investitorul solicită preluarea unei părţi din lucrare înainte de terminarea întregii lucrări prevăzute în contract, se va încheia un proces-verbal de predare-primire între executant şi investitor, în care se va consemna starea părţii de lucrare în cauză, măsurile de conservare, precum şi cele de protecţie reciprocă a desfăşurării activităţii celor două părţi. Toate riscurile şi pericolele pentru partea preluată trec temporar asupra investitorului, cu excepţia viciilor ascunse şi a celor decurgând din executarea necorespunzătoare.
Procesul-verbal de predare-primire încheiat în aceste condiţii nu este un process verbal de recepţie pentru partea de lucrare în cauză, dar investitorul poate cere înscrierea în procesul-verbal de recepţie, întocmit la terminarea lucrării în întregime, a viciilor pe care le-a constatat cu ocazia predării-primirii şi le-a consemnat în procesul-verbal respectiv. Pentru partea de lucrare preluată de investitor, perioada de garanţie pentru viciile care nu ţin de siguranţa construcţiei începe de la data terminării remedierilor."


2) dupa aceea Homor sau cine o mai fi in fruntea CNAIR-ului sa isi asume raspunderea in mod public pentru deschidere si sa fie chiar gata sa suporte sanctiunile pe care le prevede legea 163/2016 pentru punerea in functiune a constructiei fara a avea receptia la terminarea lucrarilor incheiata. Hai ca sanctiunile nu sunt mari si daca amenda se plateste in 48 de ore, suma se injumatateste:

"În sensul prezentei legi, constituie contravenţie următoarele fapte, dacă nu au fost săvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii, să constituie infracţiuni, şi se sancţionează cu amendă, astfel: ... nerespectarea obligaţiilor prevăzute la art. 27 lit. g): de la 20.000 lei la 40.000 lei"

Homor, macar atata sa faci, ca sa iesi cu fruntea sus din toata afacerea asta! Te risti?

Eurocopter

Quote from: cristi5 on December 23, 2016, 03:04:11 PM
^^^ Dati share aici. E cam un share la 10 min.
https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/687822111391799

Si dati like (Sad sau mai bine Angry). Eventual adaugati un comment. Share, like si comment vor creste vizibilitatea post-ului pe newsfeed-ul prietenilor vostri.

Daca presa nu misca-n front (sau si daca misca), hai sa ne facem noi datoria pe social media.

Indiferent cine e sau va fi la guvernare, asa ceva nu e voie sa se intample.
Multumim Cristi. Este un ultim strigat al API da de reuseste cineva sa deschida autostrada macar pana in 30 decembrie. Situatia a devenit inadmisibila si nivelul de incompetenta inacceptabil. Ajung copii in spital in timp ce noi tinem autostrazi inchise.

aga

Azi a fost coada de pe A1 pana după Făget, in coloana. Noroc cu Waze ca am așteptat numai jumate de ora in loc de 3 ore cum au spus unii la radio. In loc sa circulam pe câțiva km in plus, am stat in cozi. Era mai bine pe DN7.


Sent from my iPhone using Tapatalk

cristi5

^^ poate cineva care are acces la contul Fb API sa mute esentialul in prima propozitie? Pe unele feed-uri apare numai prima propozitie. De ex "autostrada gata de alaltaieri sta inchisa si soferii sunt nevoiti sa stea in ambuteiaje si fac accidente pe DN"...

Avem 47 shares (de la 5 cand am scris mesajul initial) si 90 likes. Keep it up!

dorum


GDPR

Daca vrem sa fie o deschidere perfect legala, atunci trebuie sa asteptam pana se finalizeaza sectiunea D (aia care e acum in lucru, nu zona tunelelor), e vorba de cateva luni, sau sa asteptam modificarea legislatiei, daca e cineva din noul guvern dispus sa faca lucrul asta acum, dar asta e putin probabil. Alta idee nu am.

Dominik

#32379
Ce ziceti va place asa ??? Astazi la ora 16:20 la Traian Vuia ambuteiaj din cauza accidentului...

You're in Steelers Country

Vice33

#32380
^^
Nu sunt jurist de meserie, sunt inginer dar chair si asa, cea mai rapida varianta legala ar fi o modificare a legii in cauza, care da batai de cap, aici ar trebui "frumosii si rumenii" nostrii guvernanti sa faca cat mai repede, dar o fac? Nu o fac...isi iau salariile, vin sarbatorile, si legile, le pun in sertar.

Daca prima varianta nu se poate, atunci speram in a doua. Juristii trebuie sa gaseasca o modalitate legala de a rezolva aceasta situatie! Nu cunosc exact procedura dar cu siguranta o lege extrem de urgenta se poate vota in regim de urgenta (poate lua o luna acest proces de adoptare a unei legi in situatie de urgenta?)

Mai exista si alte variante legale la aceasta problema? E cineva jurist sa ne explice putin?

ionutz08

ce poate fi mai frumos decat poza lui dominik? o coada de masini langa o autostrada goala si nefolosita.........cinic

GDPR

@Vice33: n-ar o idee rea ca modificarea sa vina de la parlament, nu de la guvern. :cheers: @Cutter e in comisia de transporturi acum, poate propune el ceva?

dr4qul4

ba ar fi o idee proasta.

HG se poate modifica intr-o zi. o OUG doar dupa ce vom avea guvern. Iar o lege are nevoie de cateva luni.
In plus, cred ca avem deja o lege. HG-urile probabil doar detaliaza normele de aplicare. Iar daca nu ma insel, acest HG se refera la receptia tuturor lucrarilor. Nu este legata strict de autostrazi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

#32384
Nu e asa de simplu cum crezi: procesul de aprobare al unei hotarari de guvern este destul de anevoios, cu multe semnaturi care trebuie luate de la diversi avizatori. Uite, ieri s-a publicat in Monitorul Oficial o HG de expropriere pentru giratoriul de la Tunari care ca si proiect s-a publicat pe site-ul MT prin iunie. Un simplu act administrativ a durat 6 luni (mai putin de 30 de zile oricum nu se poate dpdvd legal), ce sa mai vorbim de acte care schimba o legislatie in vigoare de peste 20 de ani.

Acum, exista si posibilitatea ca proiectul de HG referitor la receptiile lucrarilor (modificare HG 273/94), publicat pe site-ul MDRAP tot prin iunie sa fie adoptat rapid chiar de catre guvernul actual, legea permite acest lucru intrucat HG-urile sunt considerate acte ce tin de administratia curenta. Nu stiu exact ce  contine acest proiect, daca am timp o sa ma uit pe site-ul lor sa vedem daca sunt prevederi aplicabile situatiei de fata.

Mda, iar daca @cutter vine cu un proiect de lege, s-ar putea sa-i dea in cap doar ca e de la un anumit partid.