Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 33 Guests are viewing this topic.

rocklee

#31590
in incheiere ..chateva imagini de la pasajul  lapugiu de jos ...







si ultima  imagine  :D



rocklee@mpb...va salutam cu  respect ... :)

hyp88

Quote from: dumbravaandrei on November 16, 2016, 05:57:44 PM
Luni se va face conferinta de presa la MT unde se va prezenta proiectul PiSi (Sau cel putin rezultatul studiului de fezabilitate).
Declaratie facuta in emisiunea de la TVR, v-a pus rocklee link-ul in Parcare :)

stie cineva ora la care se face declaratia? poate o vedem live :)

hyp88

Excelente poze Rocklee! Felicitari pentru determinare!

adiarc

http://www.turnulsfatului.ro/2016/11/20/ochii-autostrazilor-din-sibiu-se-deschid-de-saptamana-aceasta/

Cam la asta folosește deocamdată sistemul de monitorizare a autostrăzilor ....strângem date despre contravenții sau chiar infracțiuni și. ...Atât. ....În loc sa facem bani cu ele și educație rutiera ,le trimitem mai departe și așteptăm să le valorifice marțieni ........eventual tot ei sa facă și modificările legislative  ,probabil necesare pt probele video preluate pe camere sau cele preluate de senzorii de viteza și greutate....

PS - rocklee ..jos pălăria. Respect
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

Magic Roklee  :cheers:
Ultima poza spune tot...

Cuneo

Rocklee, ești tembel, în cel mai frumos sens al cuvântului, te îmbrățișez cu drag!  :hug:

PS. Numai cu sufletiști ca tine, putem reconstrui România!

imike


Ionut

Este o declaratie ceva mai veche a lui Buse. Data de 20 decembrie e aproximativa, nicidecum nu este un termen clar, asumat. Fezabil este.
Noi estimam mai curand data de 23 decembrie. Dar na, nu mai conteaza cateva zile.

adi

Pana la urma se paote sa avem pila si pe mijlocul autostrazilor si in Romania, la constructiile noi ... din cate vad la ecoducte!

Pai la ecoducte se poate dar la supratraversari nu... de ce?

vancouver

Ecoductele se acopera cu pamant si ca atare greutatea proprie a structurii plus greutatea pamantului plus eventual zapada si ce-o mai fi si se ajunge la o incarcarcare mare. Costurile ar fi sarit in aer daca nu era permis zidul median.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Nelu63

Foarte frumoase poze Rocklee! Felicitari ! :gj:

Iceman

Rocklee multumim pentru poze :captain: :captain:.....Sa avansat binisor pe L-D3.....Eu zic  daca reusesc anul asta suprabetoneze podul de nodul Ilia.....In mai 2017 se va poate deschide traficul intre nod Ilia-Grind....Fara nici o problema!!!!

Cosminescu

Intrebarea e: se vrea sa se dea drumul doar partial la acest tronson? sau vor astepta sa-l inaugureze in totalitate? Situatia e diferita fatza de LD2, unde tunelele nu sunt inca nici macar licitate... In schimb pe portiunea Grind-Holdea se poate avansa anul viitor (bineinteles daca vine si AC-ul pt descarcarea temporara de la Holdea).

Ionut

Se va da drumul la tot lotul deodata, in iulie-august 2017.

Beowulf

Se poate da drumul și la cele două porțiuni din LD4 pentru care există acum autorizație de construire, în același timp cu LD3?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.