Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 9053431 times)

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

dorum

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.291
  • Karma: +1065/-44
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31140 on: October 18, 2016, 09:29:12 PM »
tragicomic...

Oamenii din cele 4 case de la intrarea in Soimus au fost evacuati anul trecut... La lilieci li se construieste buncar antiatomic :)

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.828
  • Karma: +1993/-987
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31141 on: October 18, 2016, 09:43:57 PM »
Suntem pur si simplu idioti. Pentru autostrazile principale acordul de mediu ar trebui pur si simplu defiintat pentru urmatorii 30 de ani. Asa cum au facut si tarile "civilizate": au construit intai autostrazi intre 1940 si 1970 si abia dupa aceea si-au amintit de mediu. La noi acum, cu bani pompati din acele tari in diverse ONG-uri, ne blocheaza noua dezvoltarea.

Va amintesc numai un aspect: IN GERMANIA NU MAI TRAIESTE NICI MACAR UN SINGUR URS. Ultimul a fost omorat pe la 1850. In 2005-2006 un urs a indraznit sa intre din Austria in Germania si sa manance 3 oi. Au fost adusi vanatori din Finlanda si omorat ursul. Asta apropos de discutia stupida cu ursul de la Sibiu, dar si cu tunelele noastre pentru ursi de pe A1.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

csebi24

  • Junior
  • **
  • Posts: 56
  • Karma: +23/-3
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31142 on: October 18, 2016, 09:44:36 PM »
Diferenta ii ca probabil din specia aia sunt cateva mii sau zeci de mii de exemplare iar noi suntem milioane si ne adaptam mult mai usor. Mi se pare foarte normal.

E: vancouver diferenta este ca in perioada aia nu tinea nimeni la mediu si la ce se intampla si uite in ce situatie suntem acuma ca facem eforturi mari sa o protejam cata a ramas.
« Last Edit: October 18, 2016, 09:46:46 PM by csebi24 »

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.138
  • Karma: +2418/-764
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31143 on: October 18, 2016, 09:46:34 PM »
Discutia e in gard. Va rog sa nu o continuati.
A1. Multumesc!
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

marius_ar

  • Knight
  • Senior
  • *
  • Posts: 267
  • Karma: +319/-2
    • marius_ar
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31144 on: October 18, 2016, 10:17:51 PM »
Nu as fi postat, dar m-am lovit si eu de aceeasi problema: toalete inchise: in cazul meu e vorba de prima parcare de la Deva spre Sibiu, saptamana trecuta. Posibil sa mai fie si altele, nu am mai oprit.

Quote
În loc de „Welcome to Romania!”, cei care intră în ţara noastră pe A1, la Nădlac, găsesc toalete închise. E uşor de presupus cum îşi rezolvă… problemele.
...
Necazul oamenilor este crunt, mai ales că situaţia este aceeaşi încă de la intrarea în România. Practic, sunt închise toate cele patru toalete înfiinţate pe o rază de 40 de kilometri, dus-întors, între Nădlac şi Arad.
...
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale spun că situaţia este generată de… legislaţie. În plus, pentru că situaţia s-ar putea prelungi cu cel puţin o lună de zile, reprezentanţii CNADNR anunţă controale, iar cei care încearcă să-şi facă nevoile în afara spaţiilor amenajate, ar putea fi amendaţi.
...
http://www.aradon.ro/imagini-socante-la-intrarea-in-romania-pata-maro-de-pe-autostrada/1716674
« Last Edit: October 18, 2016, 10:20:56 PM by marius_ar »
YouTube   |   Google+   |   Blog

StefanCelMare

  • Officer
  • ***
  • Posts: 155
  • Karma: +106/-51
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31145 on: October 19, 2016, 12:14:17 AM »
Înteleg ca este un forum dedicat infrastructurii, dar ar fi bine sa avem un pic de respect și pentru natură. Lucrând ca biolog am mereu senzatia ca arheologii chiar își fac treaba referitor la autostrăzi, in timp ce partea de biologie este un mare copy paste din birou. As fi curios sa vad studiile facute pe traseele autostrazilor. Presimt ca nu vreau sa le vad.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.138
  • Karma: +2418/-764
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31146 on: October 19, 2016, 06:43:01 AM »
V-am rugat sa incetati discutia despre mediu pentru ca e dusa in derizoriu. Nu poti distruge pur si simplu mediul ca sa faci autostrada.
Despre spatiile de servicii putem muta discutia (daca mai e ceva de zis) pe thread-ul de mentenanta.

:cheers:
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.138
  • Karma: +2418/-764
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31147 on: October 19, 2016, 07:28:36 AM »
Deva va avea o a doua ieşire la autostradă?

„Se discută cu reprezentanţii CNADNR în vederea proiectării şi execuţiei unui nod de autostradă între Simeria şi intrarea în Deva. CNADNR a comandat studiul de fezabilitate pentru alte noduri rutiere şi am solicitat în acest sens includerea în studiu şi a acestui nod rutier pentru asigurarea interconectivităţii principalelor căi rutiere înspre şi dinspre Deva, spre autostradă. Realizarea unui nod suplimentar, între Simeria şi Şoimuş, cu deschidere directă înspre Deva, asigură un management corect al traficului rutier şi o şansă mare pentru dezvoltarea economică a întregii zone. Printre alte avantaje, asta poate însemna creşterea atractivităţii pentru investitori”, a declarat Oana Frânc, purtătorul de cuvânt al PNL Hunedoara, care a menţionat că această decizie a CNADNR se datorează demersurilor făcute de conducerea PNL Hunedoara pe lângă factorii responsabili din Guvernul Cioloş.

Mesagerul Hunedorean
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

rocklee

  • Legend
  • *
  • Posts: 3.868
  • Karma: +6114/-329
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31148 on: October 19, 2016, 08:14:41 AM »
De acest nod sa mai vorbit aici pleaca din intersectia santuhalm continua peste cf pe langa aeroport pod peste mures acesta e proiectul sa lege si hunedoara de.a1B-) campanie electorala
« Last Edit: October 19, 2016, 08:26:46 AM by rocklee »

nrb

  • Junior
  • **
  • Posts: 73
  • Karma: +30/-29
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31149 on: October 19, 2016, 09:05:45 AM »
Accesul în Deva de pe A1 e foarte ușor, pentru ieșirea spre Arad cam 2 km de la nod Șoimuș, iar pentru ieșirea spre Sibiu la 10 km nod Simeria, e foarte ok, în Timișoara A1 e mai departe, nu văd o problemă reală

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.789
  • Karma: +1232/-108
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31150 on: October 19, 2016, 09:21:19 AM »
nu se merita costul. Mai ales din cauza podului peste Mures absolut necesar...si a unui pasaj peste CF.

O reamenajare a intersectiilor de la Sântuhalm (cu drumul de Hunedoara) si Soimus (intersectia DN 7-DN 76) ar fi mult mai benefica si mai ieftina. In fapt descarcarea ar trebui sa fie pentru acces rapid spre Hunedoara, nu ca si acces suplimentar pentru Deva.

Este un subiect electoral care tot apare odata la cativa ani, ca si aeroportul de la Galati-Braila.

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 684
  • Karma: +307/-144
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31151 on: October 19, 2016, 12:51:54 PM »
A1 Lugoj-Deva lot 4....via pagina de FB a DRDP Timişoara



« Last Edit: October 19, 2016, 12:57:32 PM by Dominik »
You're in Steelers Country !

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.037
  • Karma: +1134/-520
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31152 on: October 19, 2016, 03:02:08 PM »
E mai sus o poza numita "Completare studii geotehnice în zona tunelurilor (secţiunea E)".

Dar eu parca intelesesem ca proiectul pentru sectiunea aia e depus si ca urmeaza sa fie aprobat in CTE. Am inteles eu gresit, sau astia fac mai intai proiectul si dupa aia studiile geo?

mspescaru

  • Youngster
  • *
  • Posts: 25
  • Karma: +11/-48

lupualb

  • Junior
  • **
  • Posts: 83
  • Karma: +193/-12
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #31154 on: October 19, 2016, 06:08:07 PM »
Astazi la nodul de la Cunta se lucra cu un excavator, un buldozer si doua camioane Strabag.