News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 31 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

BSC trebuie sa stea 7 zile normal dar deja cred ca are 4-5 zile de cand e pus....deci pot pune primul strat de asfalt daca ies bine probele de laborator.Asternerea asfaltului nu trebuie sa dureze mai mult de 4-5 ore,is 200 de m lungime x 24 latime ori 10(sau 8 cm grosime) deci aprox 1200 tone de asfalt.Vremea e destul de ook.....se poate pune asfalt dar sa nu ploua.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

Ar trebui sa umple si zona dintre sensurile de circulatie ca sa se monteze parapetii centrali. Si cred ca ar trebui betonate si santurile ca sa se poata face receptia la terminarea lucrarilor, nu?

infraAdi_ro

Trebuie asfaltata si zona mediana si trebuie executate si rigolele din margine.Lucrarile acestea se pot face in paralel cu asternerea asfaltului(asfalt in zona mediana 1.5m x 200 m si rigole marginale 2x 200 m) si apoi parapeti si marcaj.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

danyel79

  Cu putina sansa din partea ploii ar putea asfalta intr-adevar in zilele următoare - joi, vineri si sambata. Abia astept reportajul de pe 9. Pe 19 am drum inspre Cluj si sper sa circul pe autostrada si intre Saliste si Cunta.

zorro

#30679
Quote

Din ce material sunt pladbandele astea?
Par metalice.
Intodeuna m-am intrebat cu ce leaga placile astea de beton, ca sunt destul de subtiri sa stea asa de la sine, tinind cont de presiunea ce o suporta?
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

yetiman

Si inca un comunicat "proaspat":

QuoteComunicat de presa 05.10.2016

Vizită de lucru pe Autostrada Lugoj - Deva

Ieri, 04.10.2016, directorul general Cătălin Homor a efectuat o vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Lugoj - Deva. La finele acestei vizite, directorul general al CNADNR SA a declarat următoarele:

"Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj - Deva. În mod special, m-am oprit la "pasajele verzi" (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem aurorizaţiile de construire şi, acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj - Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică".

     Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj - Deva Lot 2, km 27+620 - km 56+220, în lungime de 28,600 km     

Antreprenorul lucrării este Asocierea SALINI IMPREGILO SpA si S.E.C.O.L. – Societa Edile Construzioni e Lavori – S.A - SECOL Societa Edile Construzioni Opere e Lavori S.P.A., stadiul fizic fiind de 49.69%.

    Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj - Deva Lot 3, km 56+220 - km 77+361, în lungime de 21,141 km     

Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A., stadiul fizic fiind de  63.68%.

    Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj - Deva Lot 4, km 77+361 - km 99+500, în lungime de 22,139 km                     

Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L., stadiul fizic fiind de 48,13%.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Ce mizerie de declaratie. Anul viitor circulam pe tot segmentul Lugoj-Deva dar nu avem tuneluri scoase la licitatie. Gogosi pentru prosti. Putin respect poate primim si noi, nu declaratii iresponsabile.

SILVIUFG

Si daca ar fi doar tunelurile.... Dar autorizatiile pentru Lotul 4 unde sunt? O fi UMB speedy dar .....

Germany

#30683
^^

Când a spus "întreg segmentul" mă gândesc că s-a referit FĂRĂ TUNELURI....Știm cu toții că nu au cum să finalizeze tunelurile într-un singur an și nici măcar în doi ani :) Doar dacă le execută extratereștrii....marțienii

Dar și fără tuneluri, tot nu cred că în Decembrie 2017 vom circula pe întreg segmentul....UMB-ul, oricât de buni ar fi ei, nu cred că pot recupera peste 50 %....asta datorită faptul că au fost împiedicați de birocrație (AM/AC etc) ministere ocupate de tot felul de incompetenți....

Se pare că cei de acolo, nu cunosc imnul României ...."deșteaptă-te române" (și fă-ți treaba)

GDPR

^^^^Ancorele par a fi mai degraba din geosintetic. Metalul e indicat sa fie utilizat doar in medii foarte uscate, intrucat chiar daca e galvanizat, poate sa corodeze in timp. Uite niste explicatii tehnice aici.

vancouver

Homor s-a referit ca se va circula pe Deva-Lugoj complet, dar fara tunele. Ar trebui nuantat un pic comunicatul, ca sa fie mai clar.
La tunele luati in calcul 2020-2022 pentru finalizare. Cu presiuni poate si final de 2019, dar numai daca totul merge ca pe roate si nu avem contestatii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

merlin__wizard

Tunelele astea de pe lotul Lugoj-Deva nu se pot executa cumva "secvential" ? Adica sa execute unul mai repede si sa il dea in circulatie cu limitari pana il termina pe al doilea. Am vazut ca asta este practica uzuala in tarile cu traditie in acest tip de constructii.

Ionut

Ba da, dar trebuie sa ne duca mintea. Sa vedem licitatia ce o sa spuna.

infraAdi_ro

cine zice ca nu se asterne asfalt?pagina FB CNADNR de 5 min







deci pozele sunt de la ora 3-4 dupa nori....azi se poate sa fi terminat primul strat:))
Romania are un viitor doar daca are prezent!

danutzu_1069

Strat de binder.... miroase frumos!
A inceput numaratoarea inversa pana la redeschidere.
Eu zic 15.10.2016.