Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

rocklee

urcam sus pe terasament sa facem cateva poze de sus  O:-)

aici mau intampinat paznici si ham ham  :D

si mi sa spus ca se lucreaza doar la suduri la pasajul peste cf




jumatatea ridicata si jumatatea cea in stadiu de fundatie a terasamentului dintre cele doua pasaje



rocklee





in aceasta imagini se vede  cat de mult este ridicat terasamentul in partea celelta a viaductului



vedere spre viaductul dn 7...













jos ...furia rosie  :D



imi place cum arata...aici lucreaza subcontractori romani  :)



sine luam larevedere de la nodul ilia






rocklee

acum ne indreptam atentia spre zona holdea ...putin ...unde se lucreaza la decopertarea une dilme de linga deneu si prin spatele careia sa sapat vitoarea deviere a deneului cit timp se va lucra ...la pasajul peste autostrade

pamintul din acest loc se va folosi la terasmentul autostrazi ...




zona tunelurilor ....

vedere spre ohaba







rocklee

#29823
pornind de la aceasta imagine in care vedem terasmentul de la devierea dneului ...terasamentul devieri va  continua dupa cumse va vedea  in urmatoarele imagini  prin spatele acelei dalme de pamint pe care o decoperteaza ....

trasamentul devieri se vede in josul imagini....


continuam prin spatele dalmei


continuam...



continuam si aici vafi esirea in DN ...acele utilaje le vom vede si fotografiate din DN










rocklee

o parere personala ...

eu cred ca vitoare descarcare de la holdea va fi pe  locul unde e se face actula deviere temporara a dnului  :) O:-)

clau

Pare logic... Pentru ce sa excavezi atat de mult si sa asfaltezi un drum doar ca sa fie deviere temporara?? Apoi ce o sa faca ? doar nu astupa la loc... Mai bine folosesc drumul pentru descarcare de urgenta... Felicitari rocklee!

Anonymous Rider

#29826
^ De acord cu tine. Din ce am vazut sapt. trecuta cand am trecut pe acolo, mi se pare ca din A1 se va putea "urca" direct in DN-ul relocat.

rocklee

siacum cateva imaginicu decopertarea dalmei ....













imi place cum stau la rand la incarcat ... :D





rocklee

ne mutam la marea surpriza ecoductul 2 ohaba ...
de inceput un podet metalic ..la care se lucra





mergem pe drumul tehnologic ...pe jos ... :(



si ne apropiem de ecoductul 2 ....














materiale si cofragi ...










Ionut

Greu.... greu! GREU! 4 muncitori pe elevatiile alea?! >:(

vancouver

#29831
Muncitorii aceia nu cred ca lucreaza la acea elevatie, ci sunt cei care monteaza schela. Ori schelarii asa lucreaza, asa este logic si eficient: in echipe de 4-5 oameni. Schela de acolo probabil au facut-o in 1-2 zile si mai au probabil de lucru in continuare.

Fierarii sau dulgherii pe de alta parte lucreaza tot in echipe de 3-4 oameni, iar mai multi s-ar incurca la un singur element de perete, pentru ca atat armarea cat si cofrarea se incep de la un capat si cu o logica. Cel mult la fierari ar mai fi posibil sa dubleze efectivul si un sef de echipa foarte foarte bun sa gandeasca treaba pentru 7-8 fierari. Orice altceva este hei-rup si cresc costurile manoperei in mod exponential, asadar se face doar in situatii exceptionale.

PS. Ne-a lamurit rocklee cu postarea de mai jos. Sunt in total vreo 8 si sunt fierari si asteapta sa vina carcasa cu mini-macaraua.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cezar-mario2012

 Sunt 7 oameni, patru în fața și  trei mai în spate.

rocklee



o imagine de ansamblu din spre ohaba spreholdea




se punea armatura in cofrag

acumpartea cealalta a ecoductului fundatia













ne luam la revedere de la ecoductul 2 ....si ne mutam  la ecoductul 1 ...

aici ma avut ...O  SURPRIA  placut pentru mine si pentru API ....MAM prezentat cine sunt ...si miau spus ca ma CUNOSC  CINE SUNT  :D :D

nu se lucra la ecoduct dar se lucra in apropierea lui la terasament si in spatele lui se turna balast stbilizant








rocklee

sa nu ne umflam in pene si sa continuam muca  :D

in fata ecoductului sa astupat podetul metalic si se vor apuca de terasament










in partea din spate a acestei imagini se vede caau venit pana acolo cu balastul stabilizant ...si pate asfaltul binder