Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

adiarc

#29490
Se pot găsi soluții temporare...la un moment dat s-a vorbit de o deviere ( înainte de groapa ) pe drumul tehnologic....se poate face cu siguranta...pe acel drum tehnologic au circulat zilnic sute de basculante pline pana la refuz si au făcut zeci de drumuri zilnic.....aceste soluții sunt mult mai bune decat riscul la care suntem supuși cand circulam pe DN

PS - pe de alta parte sunt de acord ca viaductul trebuie prelungit ( lucrat alternativ si permis traficul pe un sens ) ,iar la debleu se pot face ziduri de sprijin cu ancore......mai multe,etajate,pe sistemul centurii de diamant de la CJ ....la fel tot cu permiterea traficului alternativ,pe un fir....

A tine autostrada închisă inca 2-3 ani ar fii într-adevăr o crima ,la propriu,iar cei ce gândesc altfel sunt complici la victimele de pe Dn ,vinovate sau nu de accidentele in care sunt implicate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

luc

Clar exista solutii, devierea pe drum tehnologic, era de la inceput una,  ALO CNADNR SE AUDE? Nu se mai poate continua asa!!

ciprebbe

#29492
Greu?

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ioio_viola

se poate afla ceva update al legaturii A1 cu Timisoara? asta e ce-am gasit eu pana acum:

[367737] / 21.11.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69""
Oferte deschise in 12.12.2014: 5 oferte
Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 24.04.2015 conform anuntului de atribuire [187757] / 29.04.2015 catre SEARCH CORPORATION (loc 1)
Valoare estimata: 572.119,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 206.350,77 RON fara TVA

NGC

^^^ Vezi in topicul de drumuri nationale, aici.
Daca imi aduc bine aminte, si aici parca mai trebuie ceva avize / acorduri.

cezar.ionescu

#29495
^^
Bun, insa pe OS3 nu e niciun zid de sprijin, nimic. In solutia CNADNR exista vreun element de consolidare [zid de sprijin, etc] sau de limitare a alunecarilor? Nu exista. Poate ca nu e nevoie neaparat de un tunel, insa cele semnalate in articol sunt reale: alunecarile, surparile, inefiecienta geotextilului canalelor de scurgere, etc.
Ce solutie tehnica [la secret] are CNADND-ul pentru a rezolva situatia? Cat de viabila este luna Septembrie pentru remedierea problemelor? Parerea mea este ca nu fac nimic pe OS3 pentru ca habar n-au ce/cum sa faca si in oc de asta insista prosteste pe termenul Septembrie. Si asta nu e OK. Sau o sa faca ceva de mantuiala doar ca sa o inchida iarasi mai incolo doar sa zica ca au facut ceva.

carutasul

Presupun ca exista si varianta ca vor sa o faca "sa tina" pana se termina proiectul ( parca era vorba ca proiectul european e un intreg) si se deconteaza facturile  si dupa aia "mai vedem noi? Daca se apuca sa il refaca probabil rateaza orice tinta si orice buget... ma gandesc eu

alecu26

pe langa deplasarile generale ale terasamentelor in zona intre culeea Sebes si pana undeva dupa groapa (care sunt cauzate de alte cauze decat constructia autostrazii), debleul de la aciliu este cat se poate de sigur. Atat acolo unde versantul este cu un unghi foarte foarte abrupt, dar si pe zona unde s-a facut panta 1:5.

Singurele probleme la aceea debleere de 1:5 sunt faptul ca lucrarile au fost facute de mantuiala, nu au fost finalizate, au fost intrerupte brusc, de la o ora la alta, si vreme de vreo 1-2 ani de zile nu s-a ocupat nimeni de ele.

Asta e tot. Faptul ca alunecarea nu e ""catastrofala"" si sunt doar chestiuni superficiale, e dovedit de faptul ca un geotextil de 2 lei retine acel material.

Acolo (parca sunt si poze) exista inclinometre. Eu pun din nou diploma la bataie daca acele inclinometre au inregistrat vreo deplasare in profunzime, in afara de cei 0.5-1 metru de la suprafata, unde erouziunea e cauzata de ploaie.
Drumurile noastre POATE;

carutasul

Alecu, tu tot vrei sa scapi de diploma aia, las-o acolo ca ti-o fi si ea de folos  :)

alecu26

articolul e foarte bun in esenta. Doar ca sa tragi niste concluzii gresite sau pripite....pornite culmea, din informatii corecte...e groaznic.

Un articol panicard de acest gen e citit de foarte multa lume. Fara studii. E si scris de cineva care chiar daca intelege fenomenul, nu este un expert geolog, geotehnician. Nu cred ca a mai vazut multe alunecari la viata lui.

Alunecari cu viteza mare...gen metri/secunda...si volume mari pamant se intampla in conditii fooooarte specifice si stricte. Nu sunt indeplinite acele conditii acolo.

eu genul asta de reactie l-am trait aproape life la Armeneasca. Daca-si mai aminteste cineva cazul. Atunci s-a luat decizia de a se umple un intreg subsol cu beton...doar ca cineva nu a stiu sa execute si sa urmareasca niste foraje pentru ancoraje. Cred ca au fost trimise toate CIFE-ele cu beton disponibile in Bucuresti atunci acolo.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Cand a luat-o la vale biserica din cauza cladirii ulterior incendiate ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

^^ Mi se pare ca directia/concluzia este hazardata.

Autostrada demolată, deschisă cel devreme în doi ani

Redeschiderea circulației publice în condiții de siguranță nu este posibilă în acest an, afirmă Mihai Alexandru Crăciun, fondator al forumului Construim România.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Autostrada+demolata+deschisa+cel+devreme+in+doi+ani

adi

^^e hai... ca prea o luam de buna...macar optimismul sa ramana

Ionut

Nu luati de bune mizeriile astea de articole promovate de pseudo-experti. Sa trecem peste.

alecu26

Quote from: TibiV on August 01, 2016, 08:23:52 PM
Cand a luat-o la vale biserica din cauza cladirii ulterior incendiate ?....
Da.
Drumurile noastre POATE;