News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 33 Guests are viewing this topic.

dangal

#29475
La Cunta sunt Km de masini blocate la iesirea conceputa de CNADR si apoi pe DN. Coloana incepe inainte de parcarea de pe autostrada si se intinde pina in Miercurea Sibiului. Ministru si directorul de la CNADR isi dau examenul de incompetenta iar concluzia e una singura. Daca nu puteti face ceva plecati acasa !

alecu26

Banuiesc ca încă nu sa finalizat nimic la Holdea....altfel am fi aflat ceva de la NGC20....adițional fiind publicat în SEAP.
Drumurile noastre POATE;

vancouver

Dangal, pui problema gresit. Atunci cand un drum cu 2 benzi se gatuie la una singura si , mai mult decat atat, aceasta banda singura impune franarea la 30-40 km/h pentru a intra in sensul giratoriu al nodului Cunta, atunci automat apare un ambuteiaj. Este acelasi lucru cu inchiderea unei benzi din cauza unui accident.

Iar nodul Cunta este gandit absolut OK pentru traficul pe care-l va avea in mod normal, cu un numar infim de vehicule.

Cauza situatiei rezida in inchiderea lotului 2 Saliste - Cunta, o aberatie cum rar s-a mai pomentit: inainte de inchidere trebuia creata o varianta provizorie, gen un drum santier la baza zonei daramate sau usor in sus - fie si numai cu o fundatie precare si deci imposibil de folosit pentru camioane, dar macar masinile mici puteau folosi acel drum de santier. Putea sa aibe si curbe stranse sau urcari puternice. Cum s-a facut de ex. pe Valea Oltului pe durata reparatiei Pasajului Raul Vadului sau atunci cand au cazut stanci. Bine, asta se poate face si acum in 1-2 zile daca s-ar vrea. Nu-i nevoie de nici un proiect si de nici o licitatie.


A cere deminisia ministrului pentru orice ambuteiaj este insa aproape la fel de aberant. Asta NU va rezolva problema. Pur si simplu denota o totala lipsa de seriozitate. Seriozitatea suna altfel: caut CAUZA problemei si incerc sa o ELIMIN. Cererea demisiei este un modus vivendi apropiat de razbunare si nu are nimic in comun cu recunoasterea sau rezolvarea problemei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

bogdix

Quote from: alecu26 on July 30, 2016, 09:39:19 PM
Oare sa betonat primul sens din placa de suprabetonare la podul peste Mureș pe LD3? Altfel și Ilia Dobra devine un vis imposibil.
umblă vorba la "radio şanț" cum că pe calea 2 proiect (stânga după kilometrajul din proiect) e turnată.

Germany

Salut

Din ceea ce se observä în fotografia de mai sus, ambuteiajul este pe DN (nu numai pe autostradä).
Si la sfârsitul lunii Mai când am trecut pe acolo, era ambuteiaj, nu mult dar era,....si asta FÄRÄ sä fie perioada concedilor & vacantelor scolare!
Dar probabil....I-A LUAT IAR PRIN SURPRINDERE....cum îi i-a zäpada iarna ;)

dumbravaandrei

Ieri am trecut si eu pe acolo... (Brasov -> Nadlac). Am vazut ambuteiajul (pe la 5 si un sfert era cu mult inainte de benzinarie cum vii dinspre Sebes) ... Nu mai zic de discutiile de pe statie... Si multi idioti cu camioane care blocheaza aiurea intrarea aia... Din pacate, asa se intampla cand deviezi o autostrada printr-un DN care prin localitati are curbe in care nu poti sa mergi cu mai mult cu 20 (ca si asfaltul pe acolo e numai valuri valuri..). Din cate observ coada e tot timpul dinspre Sebes spre Sibiu, nu invers... Dar aceeasi situatie a fost si de la Mintia la Dumbrava... aglomerat drumul ala ca la balamuc, nu alta.
La intoarcere deja ma gandesc la rute alternative.. Arad -> Valea Muresului -> Alba ->Blaj -> Medias -> Sighisoara -> Brasov. E un ocol de 70 de km dar daca nu ii aglomeratie sunt sanse mult mai mari sa ajung la timp acasa....

alecu26

a trecut neobservata întrebarea mea legata de descarcarea Holdea sau nu stie nimeni nimic?
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: alecu26 on August 01, 2016, 12:42:09 PM
a trecut neobservata întrebarea mea legata de descarcarea Holdea sau nu stie nimeni nimic?

Nu a trecut neobservata, dar trebuie sa ne lungim "antenele" si asta ia ceva timp. ;)

adiarc

Sper sa se blocheze total traficul la Cunta/Săliște...efectiv sa nu mai poată circula nimeni...căci altfel nu se întâmpla nimic...eventual sa ajungem si pe CNN sau Euronews la rubrica No Comment.....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

myid

#29485
Mihai si echipa ASCORO au realizat un material referitor la situatia de la Aciliu .
Lung, dar foarte cuprinzator

http://www.biziday.ro/2016/08/01/autostrada-mesterului-manole-redeschidere-la-fel-de-periculoasa-ca-cea-din-2014/

si video :


ciprebbe

#29486
Cam exagerat articolul.
Adiarc si alti colegi de forum au fost la pozat acolo si se cunoaste problema.
Solutia sa mai moara oameni pe DN si sa o tinem inchisa cu anii?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

O alternativă (parțială) la problema Cunța e ieșire de pe A1 la nodul Sebeș est. Dar asta doar în condițiile în care nu se prinde multă lume de variantă, altfel tot nu scapi de gâtuire. Și oricum rămâne problema DN-ului până la Săliște.
Vineri am prin și eu accidentul la Săliște, așa că am întors până la urmă prin Apoldul de Sus și Amnaș. Dar cum ziceam, de când cu tehnologia modernă, mulți alții foloseau varianta asta, așa că tot nu s-a circular prea bine (asta pe lângă faptul că vreo 5 km nu sunt asfaltați). Sunt curios dacă nu puteam scurta prin Aciliu și apoi direct pe DC până în Amnaș.

cezar.ionescu

Parerea mea este ca noi ca natiune ne-am cam contaminat cu "merge si asa". N-ar fi bai daca se aplica la un cotet, dar din aproape in aproape aplicam asta la lucrari de anvergura. Articolul este pe un ton mai alarmist[bine intentionat] insa cred ca alarmele nu sunt tocmai exagerate. Ori facem o lucrare cum trebuie, sa dureze ori ne dam demisia si lasam pe altii. Eu nu stiu ce tot debiteaza noul ministru cu circulatia in Septembrie, am impresia ca e o alta Marie[Costescu] cu alta palarie.
Cum argumenteaza CNADNR solutia de refacere a terasamentului? Unde e proiectul si cine l-a avizat? Sa fie publice informatiile astea intrucat vorbim de bani publici.

dr4qul4

Problema noastra ca natiune e ca punem botul la toate articolele din presa. Si imediat facem o comisie care sa mai dea un aviz, si uite asa ne ingropam in hartii.

Dealul acela o ia la vale, dar doar pentru ca nu a fost consolidat. Deep-Mixingul a fost prosteala pe fata. Cum se face ca alte dealuri de pe celelalte loturi rezista bine mersi?
Hai sa punem  ancore, cateva ziduri de sprijin si niste rigole si sa vedem dupa daca mai fuge ceva.

Oare de ce face Aktor zidul acela de sprijin pe A10 ?  Imbecilio nu a facut absolut nimic. Au licitat putin si au incercat sa suplimenteze.

Si dupa 2!!! ani, fara nici o masura reala, autostrada nu pare in pericol iminent. Si au fost 2 ani cu destule ploi, chiar torentiale!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024