Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 40 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Pregatesc nodul pentru conectarea cu strapungerea spre Virtutii-Splai.
:lol: :lol: :lol:

mishu77

Prefectul Sibiului zice ca de saptamana viitoare incep lucrarile pe OS3 si ca termenul de septembrie va fi respectat ...
http://radiocluj.ro/2016/07/27/tronsonul-saliste-cunta-se-deschide-in-septembrie/

Ionut

Ah pai daca spune prefectul ca e gata in septembrie, m-am linistit...
Adica in doua luni e gata. Porcarie de articol, ar trebui sa nu mai puneti asemenea mizerii pe forum.

ciprebbe

Crezi sau nu in max. 42 zile e gata acolo daca se da verde. Septembrie e inca in picioare(sursa sigura).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

E vorba de 200 m. Noi il chemam periodic pe "nea Gigi" si in doua ore imprastie 3-4 masini de piatra pe drumul nostru de servitute, care are cam aceeasi lungime. Daca pui 10 "nea Gigi" si destul material, n-ai cum sa nu termini in 30 de zile zic eu. Problema e daca CNADNR are capacitatea organizatorica de a realiza lucrarea, adica de a aduna oamenii, utilajele, resursele, de a face managementul etc, nu daca se poate face teoretic lucrarea in timp util.

Eurocopter

Septembrie poate fi si 30, deci chiar daca se incepe pe 15 august tot e cat se poate de fezabil.

Ionut

Nu ma intelegeti. Vorbim aici de CNADNR. Sper sa ma insel. Dar eu nu vad nimic fezabil in a fi gata in septembrie. Ce dracu' tot fac de atat de multa vreme?! Stam de atat de multa vreme cu autostrada inchisa. Unde ati mai vazut in lumea civilizata asa ceva?

Mi s-a acrit de acesti domni incompetenti. In curand o sa vorbesc si eu ca adiarc.
Rusine. Sa inchizi o autostrada atat de mult timp. Cine plateste pentru oamenii aia care au murit?!?! :rant:

Septembrie. Si daca nu o sa fie septembrie?! Sa mai moara si altii. Nu stiu cum pot dormi noaptea acesti baieti.

carutasul

Cam asta zic si eu. Fezabil tehnic este, dar organizatoric?
Si mai e o alta chestie: in anii '90 am stabilit ca statul e un prost administrator  si ca e mai bine ca el sa contracteze lucrarile de la firme private. Asa am ajuns de la 100 de km la 700. Acum CNADNR ne vinde ideea ca e mai avantajos sa le faca ei, adica socialism reciclat, si vad ca nimeni nu se revoltă. Evident, putem sa dam socialismul in reluare si de cinci ori, el tot va esua la fel ca prima data, vorba, sa ma scuze Ionut , bancului cu ardeleanul la film :)

ciprebbe

^ Legal nu se poate. Pe banii licitati nu se poate scoate un SF de calitate. Orice negociere se loveste de aceasta bariera.
Si atunci ce facem? Acceptam un lucru prost si ne poate costa amanari de ani buni la executie ( OS3 a intarziat 1 an pt o alunecare) sau facem o treaba ca la carte si stim exact la ce sa ne asteptam din start si ce termene de executie putem anticipa.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

merlin__wizard

Nu inteleg de ce insistati cu rezilierea.
Eu vad asa - firma cistigatoare subcontracteaza 890 de foraje la o alta firma X. Firma X face 800 de foraje si renunta la subcontract. CNADNR are contract cu SPEA pentru SF si astia trebuie sa vina cu el. Sa isi angajeze alt subcontractor. Inteleg ca chiar a aparut unul nou Geostud care  vrea sa faca restul de foraje.

In plus SPEA a primit doar un avans. Acum, ori nu stie sa emita facturi ori MT nu plateste.

Totusi nu vad de ce contractul de SF pentru PiSi ar fi afectat.

ciprebbe

Pentru simplu motiv ca valoarea forajelor facute la adancimile cerute depaseste valoarea din contract si nu au cum sa le faca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

neaghi

Ar trebui obligati cumva sa foreze la adincimile cerute, conform licitatiei pe care au cistigat-o..si in aceeasi bani..diferenta s-o suporte din buzunarul propriu, asa poate se invata minte, alta data  sa nu mai liciteze la jumatate de pret...

vancouver

#29457
Pai contractul ii obliga sa faca asta. Prin contractul incheiat ei sunt obligati sa faca forajele si singura sansa de scapare pentru ei este falimentul (dar atentie: bagarea cu intentie in faliment este situatie penala, caz in care administratorii sau directorii firmei raspund cu averea personala). In cazul in care nu respecta contractul si nici nu dau faliment, statul trebuie sa le ceara despagubiri diferenta pana la valoarea noului contract incheiat cu altii. Este riscul antreprenorial: castigi sau pierzi. Daca pierzi nu ai voie sa reziliezi contractul ca nu mai ai chef sa-l faci. Conrtactul TREBUIE facut si daca este pe minus.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Stefan01

#29458
Pozele sunt realizate astazi, intre orele 13 si 14. Pe lotul 2 Lugoj-Deva nu am vazut miscare de pe european. Pe lotul 3 se lucra.


Supratraversarea A1 in zona Grind - s-a deschis circulatia pe sub autostrada !!









Se observa cum au avansat cu terasamentul



Supratraversarea A1 in zona Ilia







Supratraversarea - partea catre Deva




Supratraversarea - partea catre Lugoj




Sudorii in actiune (priviti cu atentie si punctul alb din poza; sudorul se vede partial din cauza stalpului de cale ferata)




Bonusul se afla in sensul giratoriu dinspre Ilia: teodolitul - prietenul topografilor



Capatul lotului 4 (zona Deva)

inspre Ilia


inspre Deva

alecu26

neplata (a se citi tepuirea) subcontractorilor e o modalitate de lucru. Azi unul, maine altul...tot timpul se gaseste cate o firma disperata pe piata care spera ca ei nu i se intampla.

Intre timp SPEA se alege incet incet cu foraje facute.
Drumurile noastre POATE;