Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

neaghi

#29115
Deci astia au facut tuneluri doar ca sa nu strice terenul arabil? si o padure ?

Europiu

Eu zic ca sunt mai degraba ecoducte.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

si in Italia asta e practica curenta. Cum trece sapatura de 7-8 metri, si exista gabarit, se face macar cut&cover. Autostrada practic merge cvasi drept. Schimbarile de declivitate sunt foarte foarte mici.
Drumurile noastre POATE;

Ranger

Se construieste varianta ocolitoare a sectiunii demolate  :lol:

QuoteConsiliul Judeţean Sibiu va începe zilele următoare reabilitarea drumului comunal DC 71 Aciliu-Amnaş pentru a preîntâmpina posibila izolare a satului Aciliu prin calamitarea drumului.

http://www.cjsibiu.ro/evenimente/consiliul-judetean-sibiu-reabiliteaza-drumul-comunal-dc-71-aciliu-amnas/

NGC

Mai vreti vesti bune?

MT a eliberat astazi autorizatia de construire pentru celalalt ecoduct de pe lotul 3.

01.07.2016: "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Ecoduct km 57+710"

dr4qul4

Astea sunt frimituri...

Asteptam sa lanseze licitatia pentru tunelurile forate cat si vesti oficiale referitoare la PiSi, inainte de noiembrie.
Dar vestile de la PiSi sa vina de la Spea-Tecnic nu de la Homor si Costescu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Super veste. Bravo. In sfârșit lucrurile încep sa meargă normal. Se vede mana oamenilor apolitici. Lucrul fără AC era o aberatie si nu trebuie sa se mai repete. Așteptăm sper in curând si AC pe lotul 4, sa revină UMB la treaba.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Quest

Mersi NGC20 ptr informare.
Ce nu inteleg este motivul ptr care cele 2 ecoducte [ Ohaba 1 @ km 57+710 (90 m) si Ohaba 2 @ km 58+700 (80 m) ] n-au mers in tandem ptr autorizatii, stiu ca unul dintre ele a fost stramutat de pe la Grind, dar problematica amindurora e identica, deci abordarea nu putea diferi, asadar dupa ce primul a obtinut AC, ptr al doilea era mult mai simplu sa intre in legalitate, ptr ca mergea pe calea deja batuta de primul. Zic rau ?
Common sense will get you far !

NGC

^^^ Autorizatia este pentru "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361, Ecoduct km 57+710".
Acesta este ecoductul care nu face parte din contractul initial, deci situatia este putin diferita.

alecu26

Eu vreau sa văd veste despre descărcare Holdea.
Acest ecoduct cam pe unde e pe filmare?
Drumurile noastre POATE;


teea


@ NGC20 : cum s-au putut emite aceste autorizatii, cit timp depind de acelasi acord de mediu de la toate tronsoanele Lugoj-Deva ? sau aici se aplica alte reguli ?


stie cineva sa-mi spuna cum se poate asa ceva ?
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

clau

Pt ca in AM actual e prevazut iar acum acest AM se revizuieste pt alte probleme de mediu...

Quest

#29128
Quote from: alecu26 on July 01, 2016, 08:14:06 PM
Eu vreau sa văd veste despre descărcare Holdea.
Acest ecoduct cam pe unde e pe filmare?

In recenta a lui Eurocopter, ecoductul Ohaba 2 @ km 58+700 (80 m) e la 10:56 iar ecoductul Ohaba 1 @ km 57+710 (90 m) ar trebui sa se construiasca pe la 11:14 (desi locatia e plesuva, acolo nu e pic de padure care sa flancheze A1)

Si eu tot intreb de Holdea dar nu aud decit despre exproprieri suplimentare. Dar o plansa nu avem ?
Common sense will get you far !

TibiV

#29129
La 11:14 este prea aproape...
Nici macar nu exista 1 km distanta de la ecoductul Ohaba 2 @ km 58+700...
Cred ca mai degraba dupa parcare (in sensul filmarii, adica pe la 11:20), altfel ar fi total ilogic.

Cred mai degraba ca cele doua ecoducte vor fi unul inainte de parcare, iar celalalt dupa parcare. Pe undeva intre 11:20 si 11:22 pe filmare...
Asa are sens si logica. Inclusiv in logica "mamiferelor mari"... :)
Chiar si numai luand in calcul viteza avionului, probabil in zona 100-150 km/h (eu as estima mai degraba la 100-120, dar poate ne da detalii Eurocopter), nu ai cum sa faci 1 km in 18 secunde... Decat daca zbori cu peste 190 km/h, ceea ce sunt sigur ca nu a fost cazul.
(180 km/h inseamna 50 m/s, adica 18 secunde de filmare ar fi cam 900 de metri... Dar la 120 km/h, ar fi doar 600 de metri...  Daca nu ne spune Eurocopter viteza avionului este greu sa ne dam seama, dar parerea mea este ca ecoductul 2 este dupa parcare, in sensul de filmare...
Daca a zburat cu ~100 km/h, probabil pe la 11:22-11:24)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)