News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 36 Guests are viewing this topic.

Ranger

Asta nu am intrebat  :((
Deh, si eu, ca amatorul, i-am intrebat cat mai au

TibiV

Cam dezordonata ladita aia.
Sper sa nu incurce carotele intre ele.
Aia de la 5 metri cu aia de la 10 metri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Intradevar.
Observ totuși ca se iau și probe netulburate. ...sau ce se vrea sa se preleveze in acele pungi.
Drumurile noastre POATE;

RaduC

#28968
Pastrarea umezelii in monstra. Se vor folosi poate pentru determinarea limitelor Atterberg - Limita plastica, limita lichida => indexul de plasticitate.
Parametri acestia ai solului sunt folositi pentru a incadra soulul intr-o categorie, in poze vad ca ori praf ori argila, fara particule de pietris, cu ceva coeziune. O descriere grosiera, fara sa-l ating, framant, miros sau musc intre dinti, ar fi Argila ferma gri, cu putin praf (poate).
Solurile acestea sunt periculoase daca sunt depozitate laminar, si au straturi de cativa milimetri grosime care pot genera fatete de alunecare, tot argile.
Daca mai treci pe acolo, intreaba ce teste in-situ fac (SPT, CPT, forfecare?), la ce adancimi (ar trebui sa mearga pana la refuz sau pana unde nu mai influenteaza constructia noua soulul dedesupt - injineru' specifica aceasta adancime), si daca instaleaza tevi pentru monitorizarea apei freatice, etc.

alecu26

Din ce am auzit obțin refuz destul de repede sau pierd lichidul de foraj. Cel puțin așa a fost la prima tura de investigații.
Drumurile noastre POATE;


dr4qul4

Specialistii asteapta de 1 an sa vina dealul peste autostrada. Si, desi au fost destule ploi torentiale si ceva ingheturi, dealul a facut doar cateva crapaturi. Mai rau a facut CNADNR ca a daramat o portiune intreaga.
Dealul vine peste autostrada, dar doar partea lui superioara dupa cum se vede in poze. Nu va fi o alunecare catastrofala ci cel mult vom avea parte de noroi pe asfalt.
Dar pana atunci trebuie refacuta portiunea de 200 m (pe care au demolato ca sa faca su ei ceva) si dat drumul la circulatie cu restrictie 50 pe toti cei 6 km afectati. Nu moare nimeni pt 1+1 pt 6 km. In schimb pe DN da.
Si dupa trebuie refacuta toata portiunea. Cu rigole si ziduri de sprijin.
A trecut aproape 1 an si dupa cum vedeti nu a cazut drobul de sare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

clau

In articol se vorbeste de "specialistii spun"... Dar care specialisti?(besulescu, goga.. Cine?)

GDPR

"Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat că valoarea lucrărilor pe care le va executa CNADNR cu muncitori aduși de la Brașov și Cluj este de 70 de milioane de lei. Banii ar acoperi refacerea celor aproape 200 de metri de autostradă demolată, intervențiile pentru stabilizarea taluzurilor imensului debleu de la Aciliu, reabilitarea unei părți a drenajelor de pe autostradă și intervențiile parțiale asupra celorlalte fisuri din autostradă. De fapt, potrivit unui anunț de atribuire, cei de la CNADNR sunt pregătiți doar  pentru groapa de 200 de metri.
Anunțul de atribuire respectiv consemnează încheierea a patru contracte cu tot atâtea firme, care să asigure utilajele şi materialele de construcție necesare pentru ,,Refacere corp Autostrada A1 km 60+545 km 60+770-Etapa l". Adică doar pentru lucrările de refacere a celor 200 de metri de autostradă demolată."


Asta e si nedumerirea mea: ce vrea sa faca CNADNR-ul pana la urma?

NGC

#28974
^^^ Probabil ca autoarea articolului nu intelege prea bine situatia si probabil ca nici nu s-a obosit prea mult sa se documenteze.

Quote from: NGC20 on April 28, 2016, 10:05:11 AM
CNADNR a incheiat zilele trecute mai multe contracte in urma unor negocieri fara anunt de participare, pentru "furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere utilaje necesare pentru: Refacere corp Autostrada A1 km 60+545-km 60+770-Etapa l".
S-a invocat motivul de "situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva".

Pentru etapa I, CNADNR a avut nevoie de urmatoarele materiale si utilaje.







In afara de aceste materiale, mai este nevoie si de niste geotextil, prin achizitie directa.



Despre etapa 2 am scris acum vreo 2 saptamani aici.







epuru


dr4qul4

#28976
E cod rosu pe Barzava! Si Portocaliu pe restul jud Timis. Asa ca e normal sa ajunga apa pe banda de urgenta. Nu e insa normal sa provoace pagube corpului autostrazii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

udar

Este pe A6 din poze se vede podul de CF peste autostrada care este pe acest segment

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


alecu26

Nu știu cât e de normal. Sistemele dec drenaj sunt proiectate sa facă fata la ploaia odata la 10 ani ( așa cum podurile sunt proiectate pt ploaia odata la 50 de ani). Ar trebuia aici CNADNR sa facă o verificare și sa ceara de la meteo niște date.
Oricum....ca fi greu de dovedit o sub dimensionare a sistemului de drenaj întrucât sigur CNADNR nu a făcut mentenanță conform manualului de operarea autostrazii și șanțurile erau parțial colectate,  etc.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

#28979
@NGC20, te rog sa ma ierti, dar tot nu stiu ce inseamna de fapt "Refacere corp Autostrada A1 km 60+545-km 60+770-Etapa I", respectiv "Refacere corp AUTOSTRADA A1 km 60+545-60+770 Etapa II". Si unde sunt celelalte lucrari din afara portiunii de 225m? Care e intentia CNADNR-ului, le realizeaza in regie proprie sau nu? Sunt la fel de nelamurit ca si inainte.  :hm:

LE:
QuoteDirectorul general al CNADNR a precizat că fostul constructor nu a respectat proiectul de execuţie. ,,Pentru că nu s-a respectat proiectul de execuţie, întreaga zonă de 220 m de autostradă se reface integral. În cel mult două săptămâni, vom avea proiectul tehnic realizat. În aceste condiţii, dacă şi vremea va fi favorabilă, pe la jumătatea lunii iulie vom avea mobilizarea necesară pentru finalizarea obiectivului la termenul propus", ne-a mai precizat Homor.
http://www.capital.ro/exclusivseful-cnadnr-catalin-homor-corpul-portiunii-de-autostrada-reconstruita-orastie-sibiu-va-fi-cat-patru-etaje-ale-unui-bloc.html

Da, acum sunt lamurit ... bustean.