Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 25 Guests are viewing this topic.

traveler

#28170
Quote from: madsnowman on April 19, 2016, 05:39:00 PM
Nu stiu cand a filmat @Traveler, dar la ora 16:00 turnau la primele, garantat 100% :). Din pacate, duminica m-am intors pe seara asa ca nu am vazut cat sau daca au mai turnat in continuare.
Am filmat sambata trecuta (16 aprilie) in jurul ora 15...

bogdix

Quote from: dorum on April 19, 2016, 07:34:55 PM
oare cum stam cu proiectul tunelelor??
cu permisiunea ta aş nuanța puțin întrebarea: oare cât mai stăm cu proiectul tunelurilor ?

transmis via 4G


Quest

#28172
Am impresia ca ar fi nevoie din nou de o lamurire pe care Cutter sa ne-o dea in privinta stadiului in care se afla proiectul tunelurilor. Atit dir. Homor cat si Cutter evocau ca posibile cauze sabotajul, in felul impiedicat in care se deruleaza unele lucruri... Macar sa afle opinia publica cine sint detractorii marilor proiecte de infrastructura de care Romania are atita nevoie.
Common sense will get you far !

NGC

#28173
Comparatia intre 17.03.2016 si 22.01.2016 o gasiti aici.


Situatia proiectelor in 18.04.2016


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:00:45 PM
17.03.2016
Proiectul Tehnic aferent Sub-Sectiunii E2 urmeaza sa fie prezentat in cadrul CTE-CNADNR dupa revizuirea acestuia de catre Antreprenor in conformitate cu solutia tehnica aleasa de catre CTE-CNADNR in data de 03.02.2016, pentru zona dintre Tunelul 2 si Tunelul 3, si anume: solutia nr. 2 - tunel.
CNADNR SA intentioneaza sa demareze o procedura de atribuire contract de lucrari (fidic rosu) pentru subsectiunea E2 dupa finalizarea proiectului tehnic si detaliilor de executie. Termen estimat: August 2016.(sub rezerva emiterii Acordului de Mediu revizuit si a HG indicatori tehnico - economici actualizata)

2) Emiterea de catre Inginer a unor Rapoarte de Neconformitate, aferente materialului de umplutura folosit la executia rambleurilor, in luna Iulie 2015.
Avand in vedere perioada lunga din momentul emiterii rapoartelor de neconformitate si pana in prezent, cat si faptul ca Antreprenorul nu si-a indeplinit nici pana la aceasta data obligatia contractuala cu privire la solutionarea acestora, CNADNR SA considera ca atitudinea acestuia este de rea-credinta, tergiversand in mod deliberat prezentarea actiunilor corective si preventive.
CNADNR SA a demarat procedura pentru achizitia serviciilor de investigatii geotehnice si geofizice, pentru a determina starea si calitatea lucrarilor de umplutura realizate de catre Antreprenor, cat si o expertiza tehnica in vederea identificarii solutiilor corective.
In data de 08.02.2016 a fost semnat contractul "Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220" cu Geotesting C.I. S.R.L.
Termenul pentru predarea Raportului de Expertiza este de maxim 2 luni de la semnarea contractului.
In vederea elaborarii expertizei tehnice, in perioada 23.02.2016-10.03.2016 vor fi realizate investigatiile si masuratorile stabilite in contract.

3) Notificarea modificarilor in vederea revizuirii Acordului de Mediu a fost depusa la ANPM in data de 28.01.2016. In data de 11.02.2016 ANPM a transmis observatiile/comentariile sale cu privire la Notificarea depusa de catre CNADNR.
CNADNR SA va depune Marti 01.03.2016 completarile la Notificare, in conformitate cu observatiile/comentariile emise de catre ANPM.

4) In data de 26.01.2016 a fost emisa Decizia de Expropriere nr. 51 pentru coridorul de expropriere situat pe amplasamentul suplimentar al lucrarii de utilitate publica: "Autostrada Lugoj-Deva", pe raza localitatilor Dumbrava, Faget si Margina, din Judetul Timis, si localitatilor Lapugiu de Jos, Dobra, Gurasada, Ilia si Branisca, din judetul Hunedoara.

5) Lipsa autorizatie de construire pentru lucrarile aflate in afara culoarului de 70 m pentru sectiunile A-D si lipsa autorizatie de construire pentru Sectiunea E1.
DTAC aferenta a fost transmisa catre MT in vederea obtinerii AC si a fost respinsa solicitandu-se pe langa altele si Acordul de Mediu revizuit.
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
2) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor
4) Realizarea unei expertize prvind investigatii geotehnice si geofizice, pentru a determina starea si calitatea lucrarilor de umplutura realizate de catre Antreprenor, cat si identificarea solutiilor corective
5) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1
6) Lipsa Autorizatie de constructie Sectiunea E1




Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:00:45 PM
17.03.2016
1. In data de 24.12.2013, Agentia Nationala pentru Protectia Mediului a emis Acordul de Mediu nr. 07/09 Septembrie 2010 revizuit prin intermediul caruia a impus realizarea urmatoarelor masuri suplimentare ce modifica solutiile ofertate:
- la km 57+550 - km 58+300 - realizarea unui ecoduct tip green bridge / cut and cover cu latime de minim 80m;
- la km 58+700 - km 58+850 - realizarea unui ecoduct tip green bridge / cut and cover cu latime de minim 80m.

2. Costuri suplimentare aferente modificarilor impuse la Nodul Rutier Dobra de catre CTE-CNADNR Restrans.
Prin avizul CTE-CNADNR Restrans s-a solicitat modificarea solutiei tehnice la Nodul Rutier Dobra, fapt ce a dus la aparitia a doua structuri noi si la executia a 2 km de DN, suplimentar fata de solutia ofertata.
Antreprenorul a transmis o estimare preliminara a costurilor suplimentare aferente Nodului Rutier Dobra, in valoare de 14.781.601,81 lei, la care se adauga o suprafata de 8.7 ha de exproprieri suplimentare.
DIPADE a inaintat propunerea ca amenajarea Nodului Rutier Dobra sa fie realizat in solutia nr. 48 in doua etape. Aceasta solutie presupune pentru etapa I executia nodului rutier Dobra asa cum a fost aprobat la Faza Proiect Tehnic, urmand ca in etapa II sa se elimine trecerea la nivel a CF212 cu DN 68A, prin supratraversarea DN68A a CF212 si revenirea la traseul actual fara a afecta astfel lucrarile executate in cadrul contractului "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361".
Astfel, in urma discutiilor cu reprezentantii IGPR, Nodul Dobra va fi prezentat in CTE CNADNR SA in solutia in 2 etape.

3) Notificarea modificarilor in vederea revizuirii Acordului de Mediu a fost depusa la ANPM in data de 28.01.2016. In data de 11.02.2016 ANPM a transmis observatiile/comentariile sale cu privire la Notificarea depusa de catre CNADNR.
CNADNR SA va depune Marti 01.03.2016 completarile la Notificare, in conformitate cu observatiile/comentariile emise de catre ANPM.

4) In data de 26.01.2016 a fost emisa Decizia de Expropriere nr. 51 pentru coridorul de expropriere situat pe amplasamentul suplimentar al lucrarii de utilitate publica: "Autostrada Lugoj-Deva", pe raza localitatilor Dumbrava, Faget si Margina, din Judetul Timis, si localitatilor Lapugiu de Jos, Dobra, Gurasada, Ilia si Branisca, din judetul Hunedoara.

5)Lipsa AC pentru Ecoduct km 58+700. DTAC-ul aferent Ecoductului km 58+700 a fost inaintat Beneficiarului in 23.11.2015 si a fost completat in conformitate cu solicitarile MT. In urma revizuirii, a fost retransmisa cererea pentru emiterea autorizatiei de construire pentru Ecoduct km 58+700.

6) Lipsa AC pentru lucrarile aflate in afara culoarului de 70 m.
Pentru lucrarile aflate in afara culoarului de 70 m a fost depusa documentatia la MT, aceasta fiind returnata in data de 12.10.2015 solicitandu-se revizuirea Acordului de Mediu, Decizia de Expropriere precum si avizul de amplasament pentru alimentare cu energie electrica.
Decizia de Expropriere a fost emisa in data de 26.01.2015 si totodata a fost obtinut si avizul de amplasament pentru alimentare cu energie electrica.

7) scoaterea din circuitul agricol si din circuitul forestier pentru terenurile suplimentare expropriate.
Urmeaza a fi demarata procedura de scoatere a terenurilor din circuitul agricol si circuitul forestier.
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km 57+700
5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit.




Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:00:45 PM
17.03.2016
1. Autorizatia de Construire pentru sectoarele C si D a fost obtinuta tarziu din cauza prezentarii si avizarii cu intarziere a Proiectului Tehnic aferent acestor sectiuni, din cauza identificarii unor probleme, respectiv: cimitirul neautorizat de la km 90+275 - km 90+315, halda de cenusa si zgura de la Mintia, km 93+300 - km 94+300; stabilitatea versantului de la km 96+620 - km 97+750, amenajarea Nodului Rutier de la Soimus - km 99+500, existenta Pesterii Tunel cu lilieci in aproprierea localitatii Soimus, in culoarul expropriat in zona km 97+200. In prezent a fost demarata procedura de Revizuire a Acordului de Mediu, astfel Autorizatia de Construire va putea fi obtinuta dupa emiterea Acordului de Mediu Revizuit.
CNADNR SA a solicitat Antreprenorului obtinerea avizelor de amplasament pentru alimentarea cu energie electrica si reinoirea avizelor expirate.

2. In timpul executiei lucrarilor a aparut o instabilitate a versantului Carierei Carpat Agregate (zona Branisca), km 83+600 - km 84+100, ceea ce a impus expertizarea zonei si proiectarea unei solutii de consolidare (705 coloane forate de beton armat cu diametrul de 1180 mm, la o adancime de 21-24 m). Dupa finalizarea a 665 coloane, s-a observat o inclinare a aproximativ 74 de coloane (pe o lungime de aproximativ 140 m) ceea ce a impus oprirea lucrarilor, refacerea zonei si reexpertizarea zonei. In prezent, Antreprenorul a propus translatarea aliniamentului autostrazii pentru a evita zona in cauza. Se analizeaza solutiile posibile privind realizarea autostrazii pe aceasta zona.
Avand in vedere concluziile din cadrul expertizei transmisa de catre Antreprenor, CNADNR SA considera ca nu au fost luate in calcul toate variantele de executie a autostrazii pe zona respectiva, astfel va solicita Antreprenorului analizarea altor solutii fata de cele din expertiza in vedera deblocarii situatiei existente.

3. Din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca, km 83+600 - km 84+100 a fost afectata stabilitatea stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA. In prezent a fost reumpluta zona pentru asigurarea stabilitatii versantului.
In vederea solutionarii situatiei existente, in urma numeroaselor sedinte intre reprezentantii CNADNR SA si reprezentantii TRANSELECTRICA a fost incheiat un protocol in vederea urgentarii finalizarii procedurii de relocare a retelei electrice in care s-a stabilit ca semnarea contractelor de executie se va efectua dupa realizarea exproprierilor necesare.
Avand in vedere problema aparuta in urma inclinarii coloanelor, dupa stabilirea solutiei de consolidare si de executie a autostrazii pe aceasta zona, se va stabili si solutia pentru stalpul Transelectrica nr. 37. Antreprenorul a comunicat CNADNR SA faptul ca este asigurata in prezent stabilitatea stalpului.

4. Suspendarea lucrarilor aferente Sectiunilor C + D:
Urmare efectuarii unui control al Inspectoratului de Stat in Constructii pe lotul 4 al Autostrazii Lugoj - Deva au fost suspendate temporar lucrarile de excutie aferente sectiunilor C si D, respectiv: de la km 88+016 - km 99+500. Aceasta decizie a fost luata din cauza lipsei Autorizatiei de Construire pentru sectiunile respective.

5) Revizuirea Acordului de Mediu
Notificarea de revizuire a Acordului de mediu a fost depusa la ANPM in data de 28.01.2015. Urmare acestei Notificari s-au primit observatii.
CNADNR SA va depune Notificare in conformitate cu observatiile/comentariile emise de catre ANPM in vederea Revizuirii Acordului de Mediu.

6) Lipsa avize de amplasament pentru alimentare cu energie electrica (ENEL si Transelectrica) si expirarea avizelor (Gaze E-ON, Transgaz, ANIF, Romtelecom, Telecomunicatii Speciale, MAPN - Statul Major, Regionala CFR Timisoara).
Nu este obtinuta scoaterea din circuitul agricol pentru terenurile suplimentare expropriate.
CNADNR SA a solicitat Antrepenorului obtinerea avizelor de amplasament pentru alimentare cu energie electrica (ENEL si Transelectrica) si reinoire avizelor (Gaze E-ON, Transgaz, ANIF, Romtelecom, Telecomunicatii Speciale, MAPN - Statul Major, Regionala CFR Timisoara) si scoaterea din circuitul agricol pentru terenurile suplimentare expropriate.

7) Conexiunea dintre Autostrada Lugoj - Deva lot 4 si Autostrada Deva - Orastie.
Inginerul lotului de autostrada Deva - Orastie in urma efectuarii unei analize economice a comunicat faptul ca valoarea lucrarilor executate in cadrul contractului Deva - Orastie afectate de conexiunea cu autostrada Lugoj - Deva lot 4 este de 685.754,57 euro. CNADNR SA va slicita MFE-AM POST un punct de vedere cu privire la acest aspect.
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016
2)Probleme de relocare a liniilor de inalta tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branisca.
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
8) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500




Autostrada Orastie-Sibiu Lot 3

18.04.2016
Lot deschis traficului in noiembrie 2014.
Traficul rutier a fost restrictionat total incepand cu data de 07.09.2015 pentru realizare lucrari de remediere.
Contractul de Lucrari a fost reziliat in data de 27.01.2016, conform notificarii emise de catre CNADNR in data de 13.01.2016
Probleme:
1) Realizarea unei expertize tehnice a tuturor lucrarilor executate in cadrul contractului
In data de 01.04.2016 Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale S.A., a comunicat initierea procedurii de licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect: "Expertiza tehnica asupra lucrarilor executate pentru obiectivul Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3, cuprins intre km 43+855 - km 65+965, in lungime de 22,11 km"
2) Realizarea lucrarilor ramase se executat si a lucrarilor de remediere

clau

Informatii mult mai vagi... Fara termene fara masuri... Doar "lipsa AC AM x y z..." Dar fara stadiu sau etapa in care se afla AM AC etc etc... Era mult mai detaliata situatia anterioara cu stadiul proiectelor... Cu mici exceptii avem aceleasi probleme si din pacate avem acelasi ritm... de melc bolnav... E nevoie de 1000 de cutter raspanditi prin institutiile statului ca sa se schimbe cu adevarat ceva si durabil...

Quest

#28175
La sugestia lui Alecu, am facut o comparatie in stadiul lucrarilor la structuri pe LD3 & LD4 intre filmarile lui Eurocopter din 06.04.2016 vs 25.10.2015.

Succesiunea pozelor e de la Soimus catre Cosevita.
Daca stiti de vreo zona/structura care nu apare, e ptr ca nu exista nici o schimbare din oct. 2015 pina in apr. 2016.
Pozele par deformate pe orizontala, dar daca sint vizualizate individual, au raport de aspect corect.











































































Si, o ultima comparatie pe care intentionam s-o pun: Ecoduct Ohaba 1 @ km 57+710 (90 m)
Pur si simplu n-am reusit cu precizie sa-mi dau seama in niciuna dintre filmari, unde in amonte fata de Ecoduct Ohaba 2, in sus catre Cosevita e plasat. Probabil ca se va contura in perioada care urmeaza. O sa-l dibuim din cer :)
Common sense will get you far !

Eurocopter

Multumim Quest, super comparatie! Comsa are un progres solid si sustinut pe intreg lotul. De ar merge macar asa si celelalte loturi aflate in constructie...

TibiV

Quest, :gj:

De fapt GREAT job !...
În felul ăsta parcă chiar înţelegem că s-a muncit....
Este vorba despre "small step(s) for a man..." Dar clar un salt pentru omenirea... românească !...:)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu_udr

#28178
Quest, ai muncit și ți-a ieșit o super comparație. Bravo!

bogdix

@quest

Super comparația foto. De departe "o imagine e 1000 de cuvinte". Aş prefera să văd aşa acel "stadiu" decât nişte cuvinte scrise doar ca să fie acolo şi nici o măsură menționată.

teea

Quote from: dorum on April 19, 2016, 07:34:55 PM
oare cum stam cu proiectul tunelelor??

@ dorum : proiectul tunelelor este predat de 2 saptamini .... e in evaluare (sic!)
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

alecu26

a ramas pe metoda Adeco? La o scurta lectura pe internet metoda Adeco e foarte potrivita pentru Lump Sumuri...dar din declaratiile CNADNR, se vrea licitatie Fidic Rosu (OK....Fidic Rosu nu exclude Lump Sum..dar e mai neobisnuita combinatia).
Drumurile noastre POATE;

iuli

Lugoj - Deva lot 2 parapetele pregătite de montare pe axul central!

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdix

Quote from: iuli on April 21, 2016, 10:24:17 AM
Lugoj - Deva lot 2 parapetele pregătite de montare pe axul central!

Staţi liniştiţi. Înainte de parapet, trebuie să fie şi stratul de uzură (măcar pe zona mediană) şi NU E !
Deci informaţia e greşită.

alecu26

poate s-a facut aprovizionarea si s-a intins in lungul traseului. Banuiesc ca a vazut din masina de la nodul de la Dumbrava.
Drumurile noastre POATE;