News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 43 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@rin tin tin, macar expune aici, punctul tau de vedere. Sa intelegem si noi unde e problema.

La irealitatea in nici un caz. Acel prezentator va politiza discutia pt ca circul se vinde. Poate la Digi sau la t r1
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Haideti mai. ...la - ți deconspirat pe rin tin tin ca lucrează la TS.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Alecule, o zici de parca nu se stia. Ce naiba atata secretomanie: eu as prefera sa iasa fiecare in fata cu numele sau si sa spuna clar ce stie.

In alta ordine de idei, mai pentru descretirea fruntilor, A1 intre Pitesti si Sibiu (ma rog, sectorul aflat in lungul Oltului):





SURSA

stefanudrea

Asa ar arata bine si A6 pe distanta Orsova-Drobeta Turnu Severin.

Ionut

Quote from: pasadia on August 15, 2015, 07:58:09 PM
Alecule, o zici de parca nu se stia. Ce naiba atata secretomanie: eu as prefera sa iasa fiecare in fata cu numele sau si sa spuna clar ce stie.

Cand jobul tau (si bunastarea familiei) depinde de cat de bine iti tii gura, cred ca nu e cazul sa dezvoltam subiectul.
Va rog nu deviati cu discutii pe langa legate de A6 sau de Sibiu-Pitesti. Exista Parcarea pentru visele umede. :)

pasadia

@ Ionut: de ce nu sunt surprins de o asemenea replica din partea ta? Oare pentru ca esti atat de mandru de sursele si informatiile "secrete"? Pacat, as fi sperat sa intelegi ca e mult mai importanta transparenta, si nu transparenta obtinuta prin surse secrete ci cea oficializata, institutionalizata. Asa cum cred ca ai vrea ca CNADNR sa publice mult mai multe informatii (dintr-o obligatie legala), asa ar trebui sa ceri si un dram de transparenta din partea cealalta. Altfel te vei trezi cu unul precum damago, care va sustine ca nu miroase a usturoi indiferent cati strambam din nas.

Nu, nu zic ca rin tin tin ar trebui sa isi mentioneze numele, zic doar ca o companie precum TS ar face bine sa aiba un cont asumat pe un astfel de forum, un cont pe care sa puna OFICIAL anumite informari. Indiferent daca CNADNR si-a dat sau nu acordul.
Si chiar nu cred ca ar incalca vreo obligatie legala faptul ca ar anunta public cand astern primul strat de asfalt. Sau cand primesc autorizatiile de constructie. De altfel sunt convins ca UE isi inchipuie ca acele site-uri proprii ale fiecarui santier contin astfel de informatii.

@ stefanudrea: Banuiesc ca barjele te-ar contrazice - Dunarea trebuie sa ramana navigabila pe toata latimea ei. In plus cred ca conditiile meteo din sezonul hibernal ar pune mari probleme unei astfel de solutii (ce fusese imaginata pentru A3 in zona Busteni).

@ Ionut: Si da, nu mai revin pe subiect, stiu ca e OT.

alecu26

Mai băieți. ...eu sunt iar la nunta și sunt pilit. Greu sa scriu poștari lungi. Am scris unul și am șters. Ce propun: API sa ceara procesul verbal de la CTE al cnadnr pentru acest proiect. Sa se arate dreptatea...sau cum zicea rin tin tin "distracție la DAB sa CAD pe românește. " TS nici nu a citit contractul dat au pretenția sa le fie acceptate proiectul....așa. ..pe șmecherie. Problema TS e discutată pe forumurile internaționale de FIDIC.  Părerile sunt împărțite.
Drumurile noastre POATE;

Quest

Asa Alecu, mai spune, ca sa pricepem, din aproape in aproape.

Uite, la emisiunea pe care o propun la Realitatea, din partea TS sa vina de ex. Luigi Pastorelli care aflu (intimplator) de pe LinkedIn ca e Contract Manager Yellow FIDIC, lucreaza la TS din iulie 2009 (la CJ), iar din nov. 2013 unde credeti ? La "Design and Construction of the highway Timisoara - Lugoj, Lot 2 - Km 54+000 - km 79+625." Adica e il capo dei tutti capi pe Izvin-Sanovita. Ha, ha, ha !
Eu rid ptr ca mi-a picat ca din Cer numele si pozitia lui, in rest am tot respectul ptr un inginer de civile care a absolvit la Univ Bologna.

Este exact omul care ne trebuie din partea Antreprenorului, creierul pe FIDIC galben, ptr ca e clar, discutia va fi despre filozofia FIDIC galben aplicata la aceasta lucrare, iar parerile sint impartite dupa cum spui. Sa auzim parerile mai multora. Sa vina la emisiune si cineva din partea Louis Berger Int'nal (Inginerul). Si va iesi o emisiune de pomina.
Common sense will get you far !

Ionut

Quote from: alecu26 on August 15, 2015, 11:29:23 PM
Ce propun: API sa ceara procesul verbal de la CTE al cnadnr pentru acest proiect.

Bine, cerem, dar avem sanse sa-l si primim? Nu sunt confidentiale documentele astea? Din ce stiu eu nu poti cere chiar tot pe legea aia de acces la informatii sau cum se numeste.

dorum

Quest, crezi ca ai facut bine forumului, comunitatii si API cu postarea pe PUBLIC a cercetarii tale intamplatoare? Cand un om bine intentionat iti dezvaluie niste lucruri de la el din casa... ofc, trecem peste disputa TS-CNADNR si peste detaliile problemei...
Ma intreb si io asa retoric, fara sa dau cu bata...

carutasul

#23425
^
Nu cred ca e vreun mare secret cine e seful de santier pe tronsonul respectiv.
Dupa cum nu cred ca ar trebui sa fie secret nici daca exista o disputa intre TS si CNADNR ( dar CNADNR e institutia publica, ei au datorii de informare fata de noi, nu TS)

Ionut

Va rog mutati discutia despre Tirrena Scavi pe topicul constructorilor. Aveti topic pentru discutiile astea.
Alte mesaje legate de constructor vor fi sterse. Inapoi la A1 va rog.

Anonymous Rider

#23427
Mega incendiu in zona podului de la Colonia Mica, la 100-200m de autostrada.







L.E.: pompierii au intervenit la sursa de foc, inspre sud, cu 2-3 masini; nu cred ca focul va ajunge la autostrada, si probabil se va opri la debleu

L.L.E.: focul a fost stins la mai putin de 50m de sediul celor de la Salini, de langa Colonia Mica

vancouver

Constructia unei autostrazi pe tronsoane se practica in toata Europa. Deschiderea unor tronsoane inaintea altora este de asemenea logica si normala = proces complex de proiectare si constructie si e dificil sa mearga ceas. Constructia unor noduri provizorii, numai pentru a servi 1-2 ani pana la finalizarea lotului urmator se face uneori, dar alteori NU SE FACE, mai ales cand nu rezolva mare lucru (de ex. la Sanovita traficul greu nu ar putea folosi varianta, plus ar aparea o intersectia periculoasa DJ cu DN6).

In alte tari europene au existat de asemenea tronsoane nefolosite mai multi ani (de ex. pe A66 sau A71 sau A73 in Germania). Si nimeni nu s-a isterizat. Putem oare sa inchidem si noi aceasta discutie inutila.

Din punctul meu de vedere, al entuziastului de infrastructura dar si al soferului, stiu ca cei 10 km sunt finalizati si asta este ceea ce conteaza cel mai mult. In momentul finalizarii Izvin-Sanovita (moment care este f. apropiat) vom primi spre utilizare direct 23+10 km de autostrada.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

gabibi