News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 47 Guests are viewing this topic.

rocklee

si citeva imgini de la drumul spre bacea ....











alecu26

fain s-au miscat cu supratraversarile. Sunt aproape gata unde au avut acces la teren.
Drumurile noastre POATE;

RaduG


horatiu.cosma

Acele portiuni arata asa pe google maps cam de un an.

alecu26

Deci e clar la Ilia. Acel pod la cat e de lat e de autostrada....si atunci Dn 7 va fi pe dedesubt, si acolo au facut o mica optimizare, in sensul ca e facuta o structura simpla, de o deschidere strict peste DN 7.

Nu se vedea nimic mai departe? (cam la 50-60 metri spre sud, spre Lugoj ar trebui sa se vada podul peste CF Arad-Simeria). Ma gândesc ca poate tot asa...o singura deschidere.

Undeva mai departe ar mai ramane podul peste CF pentru linia Ilia-Lugoj.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

De asemenea si la Margina, Lot 2. Tot doua poduri simple, foarte scurte peste dn si Cf.

Multumim de poze.

Quest

#23406
^
Pe LG-DV L2 la Nod Margina eu nu inteleg ceva: in linie dreapta intre CF si Bega sint < 800 m. Unde Dumnezeu vor face acolo si viaduct peste CF, si viaduct peste DN68A, si panta coboritoare la Nod Margina. Imi pare rau ca n-am "lunguri" ptr acest lot sa inteleg ce pante vor fi acolo, parca vad ca intrarea in Nod dinspre Dumbrava va fi in panta abrupta de 4% maxim admisa ptr A (ca intrarea dinspre Izvin la Nod Topolovat, pe TM-LG L2).
Stiti de unde se pot descarca "lungurile" ptr LG-DV ? In pachetul de documentatie pe care il am nu sint.
Common sense will get you far !

alecu26

Trebuie sa fie.  Poate au modificata fata de sf
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: Quest on August 14, 2015, 10:26:07 PM
Unde Dumnezeu vor face acolo si viaduct peste CF, si viaduct peste DN68A, si panta coboritoare la Nod Margina.
Vezi aici ce structuri au fost aprobate in Decembrie 2013 si pozitia lor.

Quest

#23409
Mersi NGC20. Previzibil, un Acord de Mediu nu contine "lunguri", dar ceva tot am priceput. Din diferentele de inaltime ale culeelor ptr pasajul peste CF si respectiv DN68A rezulta o panta de -0,7%, iar din acelasi tip de diferente dintre culeele pasajului peste DN68A si respectiv ale podului peste Bega rezulta o panta de -1%. Intre pasajul peste DN68A si podul peste Bega sint totusi 535 m, indeajuns de mult sa poata intercala rezonabil si Nod Margina. Dar totul in zona va fi in panta, inclusiv podul peste Bega (-1%) de dupa Nod.
Common sense will get you far !

stangabriel

Timisoara Lugoj lot 2 ce face? mai creste? Sau oprirea a fost totala.Mersi.

rin tin tin

Eu cred ca TL2 asteapta vremuri mai bune. Poate la anul!


mishu77

Quote from: rin tin tin on August 15, 2015, 05:22:30 PM
Eu cred ca TL2 asteapta vremuri mai bune. Poate la anul!

Venind de la tine, vestea nu poate decat sa ne intristeze. Cand mai era un pic, hop ne inpotmolim.... era prea frumos sa scapam de DN6 anul asta :(

Quest

Quote from: rin tin tin on August 15, 2015, 05:22:30 PM
Eu cred ca TL2 asteapta vremuri mai bune. Poate la anul!

Rin tin tin ridica mina dreapta si pune-o pe inima si pune asa:
Noi la TS consideram c-am fost cit se poate de corecti si de buna credinta cu Beneficiarul, asa incit oprirea lucrarilor pe A1 TL2 nu e din vina noastra.
Dupa aceea, o sa-l rog si pe dl. dir. Narcis Neaga sa spuna tot asa, cu mina la inima: noi la CNADNR consideram c-am fost cit se poate de corecti si de buna credinta cu Antreprenorul, asa incit oprirea lucrarilor pe A1 TL2 nu e din vina noastra.

In faza urmatoare Rares Bogdan pe Realitatea o sa-l invite pe dl. Neaga, pe directorul vostru de la TS, pe cineva de la DAB, cineva de la AM POST, pe Cutter de la noi, poate si pe Baiazid sau pe cine mai crede el c-ar trebui invitati, ptr o emisiune lamuritoare legata de aceasta anomalie: voi TS ati ajuns la 90% stadiu lucrari, platile au ajuns la doar 51% (NGC20 spune ca nu sint alte facturi neachitate, inseamna ca voi n-ati mai emis facturi, ce va impiedica?) ati oprit lucrarile si spuneti ca veti da lotul in trafic doar la termenul limita din iulie 2016, desi am putea clar circula pe lot inca din toamna asta.

Sa fie o emisiune tehnica (desi jurnalistii se feresc de ele, ca cica populatia nu intelege ?!) si sa ne lamurim cu totii care sint divergentele dintre CNADNR si TS in privinta derularii unei lucrari pe FIDIC galben, cum e cu un PT aprobat care nu e neaparat oglinda SF, ce impiedica CNADNR sa plateasca facturi daca PT e aprobat si respecta toate normativele, etc. etc. (eu oricum imi mentin opinia de zilele trecute, aceea ca la urmatoarele lucrari de autostrazi mi-as dori sa revenim la FIDIC rosu).
Common sense will get you far !