Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 44 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

A1 Lot IV, Șoimuș - Ilia zona termocentrala Mintia de la baraj spre Șoimuș
dar pînă la stația de asfalt a UMB, 5 mai 2015, din goana microbuzului...












Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#21346
A1 Lot IV, Șoimuș - Ilia zona termocentrala Mintia de la baraj spre Șoimuș
dar pînă la stația de asfalt a UMB, 5 mai 2015, din goana microbuzului...











Pînă aici s-a decopertat...



Teren încă neatacat, probabil de aici urmează viaductul ce va fi construit peste DJ 706A, DN 76 și calea ferată M209...



Și punctul terminus...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

adiarc

asa cum era de asteptat , intradevar faimoasa crapatura a reaparut timid....si avem intradevar de a face cu o galma serioasa in zona , NESEMNALIZATA!!
asteptam ca Impregilo sa tot reasfalteze la fiecare 2 saptamani... >:(



aproape sigur , receptia nu se va face in septembrie si dupa modelul centurii de diamant de la CJ , probabil vom avea si autostrada de diamant in aceasta zona

mai departe , la marele debleu , nu s-a mai lucrat de cel putin 2 luni de zile la zidul de sprijin si capetele pilotilor forati zac descoperitie, impreuna cu cofrajul din fier , care sta si el la ruginit.....probabil un subcontractor care nu si-a luat banii

partea finalizata



partea abandonata , peste care vine dealul



capetele sparte ale pilotilor si in st imaginii fierul deja ruginit



gardul de protectie va fii in curand istorie





cam asta ar fii.In rest tot acest lot este un dezastru , plin de denivelari , trambuline si restrictii de viteza.Arata mai prost chiar si fata de centura SB-vb lui User - lotul Mesterul Manole
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Marius

In urma cu o saptamana am parcurs si eu pentru prima data A1 intre Sibiu si Sebes. Toate bune si frumoase, chiar si faptul ca se lucreaza inca nu e deranjant. Insa pe un segment autostrada mi s-a parut destul de denivelata. E vorba despre segmentul dintre Sibiu (nodul de la Sura Mica) si putin dupa viaductul de la Aciliu. Aici am simtit vibratii destul de puternice in volan, circuland cu maxim 130 kmh. Am redus viteza, am schimbat benzile de circulatie, in zona respectiva am simtit acest fenomen. Dupa Aciliu pana in Sebes, vazand ca nu mai am vibratii in volan am accelerat de 2-3 ori pana la aproape 150 kmh inclusiv in curba, fara a resimti aceasta problema.

Intrebarea mea e daca ati sesizat si voi acest fenomen in zona mentionata.

Mai aduc niste detalii, pentru a evita intrebari (pertinente dealtfel) suplimentare legate de comportamentul masinii:
-anvelopele sunt echilibrate si sunt rulate in 6 ani cam 35000km (Continental EcoContact)
-am doua seturi de roti, vara-iarna; le rotesc (fata/spate) si le echilibrez la fiecare schimbare
-masina e Skoda Octavia (52680 km la bord)
-pentru linistea mea, saptamana trecuta (dupa tura de Sibiu) le-am verificat din nou si nu au fost probleme

Mulumesc!
O seara faina! Sau imediat e "buna dimineata"  :)

istvan78

Postrarea imediat deasupra tocmai despre asta vorbeste... :-[
Vor fi probleme inca multa vreme cu acel "lot4", sa speram doar ca viaductul de la Aciliu e in ordine, ca terasamentele si debleele se mai repara din mers!

O intrebare daca stie cineva:
La celalalt "lot4", Soimus-Ilia, la dealul dintre Bretea Mureseana si Branisca, in debleu sunt depozitate segmente de cilindru din beton, de mari dimensiuni, gen tunel (nu dati cu pietre!). La ce vor fi folosite?

cutter

#21350
Quote from: istvan78 on May 06, 2015, 09:40:33 AM
Vor fi probleme inca multa vreme cu acel "lot4", sa speram doar ca viaductul de la Aciliu e in ordine, ca terasamentele si debleele se mai repara din mers!
E lotul 3 Orăștie-Sibiu.

Quote from: istvan78 on May 06, 2015, 09:40:33 AM
La celalalt "lot4", Soimus-Ilia, la dealul dintre Bretea Mureseana si Branisca, in debleu sunt depozitate segmente de cilindru din beton, de mari dimensiuni, gen tunel (nu dati cu pietre!). La ce vor fi folosite?

Da, la un ecoduct (trecere pentru animale).

istvan78

Quote from: cutter on May 06, 2015, 09:44:32 AM
E lotul 3 Orăștie-Sibiu.

Ooops!  :doh: Sigur ca asa e!

Quote from: cutter on May 06, 2015, 09:44:32 AM
Da, la un ecoduct (trecere pentru animale).

Aha, mersi, banuiesc ca acolo in varful dealului, in debleu?

athosga

#21352
Luni am fost pe DN68. Am remarcat activitate medie pe la nodul Grind si activitate intensa la o supratrecere pe la Lapungiu de Jos (conform GoogleMaps, "intersectia" cu DJ680B), pe lotul 3 (cred). Am mai remarcat ca supratrecerea respectiva este foarte mult inaltata (vreo 8-10m). Va fi muult de lucru la terasamente la drumul judetean. Locatia exacta aici:

Quest

^ Ce ai vazut tu este intr-adevar pasajul pe DJ680B peste A1 la km 63+020. In filmarea lui Eurocopter din 17.03 la min 12'06".

Fata de stadiul de atunci, ce-au mai lucrat la pasaj ?
Common sense will get you far !

mariansb

#21354
Am cateva poze de saptamana trecuta  cu lucrarile de pe A1,lotul 3, facute de pe DN68A.
Prima e de la spatiul de servicii din zona Ohaba, urmatoarele de la nodul Grind .











"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

AlexIP

Quote from: marcelbanu on May 05, 2015, 06:56:47 PM
A1 Lot IV, Șoimuș - Ilia zona termocentrala Mintia de la baraj spre Șoimuș



Aici sunt mașinile de poliție necesare ca să blocheze circulația pentru camioane, pe reprezentații de la termocentrală durându-i în țeavă de șoferi, lucrări, autostradă sau termene de respectat.

QuoteAccesul maşinilor cu masa mai mare de 7,5 tone a fost interzis pe podul uzinal de la Mintia, la cererea reprezentanţilor termocentralei. Podul era folosit ca ieşire pentru şoferii maşinilor de mare tonaj, cărora nu le este permisă în prezent intrarea pe podul de la Şoimuş.

Citeste mai mult: adev.ro/nnwbz4

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/Inca-pod-mures-fost-interzis-masinilor-mare-tonaj-Soferii-nevoiti-ocoleasca-zeci-kilometri-1_55492af2cfbe376e35e289da/index.html

http://www.glasul-hd.ro/Restric%C5%A3iile-de-pe-podul-de-la-Mintia-se-respect%C4%83-doar-c%C3%A2nd-poli%C5%A3ia-e-%C3%AEn-zon%C4%83_12_23982.html

alecu26

legat de Orastie-Sibiu lot 3, cred ca trebuie intrebare la CNADNR: a fost penalizat constructorul pentru nefinalizarea la timp a lucrarilor, la 15 Oct conform deciziei DAB? Daca  nu, exist un contract aditional de extensie de timp? Daca da, care este noua data de finalizare a lucrarilor?

Tot legat de lotul asta, o foreza lucreaza de prea mult timp si prea aproape de culea nord-vestica a viaductului, sa nu fie acolo probleme de alunecare care sa afecteze chiar si viaductulu....asa cum sa zvonit de multa vreme.

Legat de Lugoj-Deva 1 (A6 mai precis) alunecarile par serioase...pe amabele parti...si extinse. Banuiesc ca se asteapta expropieri suplimentare.

Legat de toate loturile...dar mai ales Nadlac-Arad-Mako...pot sa-mi fac rezervare la revelion la Praga. Daca primim si lotul Timisoara-Lugoj 2....e cireasa de pe tort. Iar daca se deschide Dumbrava-Margina...e deja stripteuza care iese din tort.
Drumurile noastre POATE;

athosga

Quote from: Quest on May 06, 2015, 03:49:58 PM
^ Ce ai vazut tu este intr-adevar pasajul pe DJ680B peste A1 la km 63+020. In filmarea lui Eurocopter din 17.03 la min 12'06".

Fata de stadiul de atunci, ce-au mai lucrat la pasaj ?

Daca intr-adevar asa arata in filmarea aeriana, atunci zic ca au avansat destul de mult. Mie mi s-a parut ca au ajuns la inaltimea finala a structurii de sustinere si ca lucrau la "capul" acestuia, adica partea, care sustine grinzile. Si cum am mai spus, toata structura parea foarte inalta acolo.

athosga

Am adresat o intrebare companiei maghiare de drumuri in speranta de a primi o data exacta de inaugurare la M43 si implicit, A1, partea de la granita. Mi-au raspuns scurt si sec: "inaugurarea va avea loc in luna iulie". E si asta ceva, dar tot fara o data exacta.

danutzu_1069

Poate o sa sune ciudat, dar ei chiar nu stiu data exacta.
Si asta pentru ca inaugurarea se va face de comun acord cu ai nostrii, si mai mult ca sigur ca va fi ceva la nivel de prim ministri, ministrii transporturilor din ambele tari.
Deci, sincronizare de agende de lucru, etc.
Si toate astea depind de constructori.