News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 37 Guests are viewing this topic.

istvan78

Articol foarte putin informativ si umflat cu afirmatii tendentioase...

montaniardul

Ideea este ca acesti incompetenti de la Guvern ar face orice numai saboteze realizarea segmentului de autostrada Sibiu - Pitesti. Desigur, pot urma si altele proecte de infrastructura rutiera cum ar fi Sibiu - Brasov si mai departe la Ploiesti ori catre Bacau. Dar prioritare trebuiesc sa fie cele strategice.

Ionut


davyl

Superbe fotografii si mai ales superbe vesti! Multumirile mele calduroase sursei si mai ales si lui ionut pentru partajul pe forum :).

Sper ca noul punct de frontiera sa fie functional 100% inca de la deschiderea oficiala si sa faca fata valului de masini in perioada estivala. Daca nu, poate pastreaza si vechea vama si merg in paralel. Stie cineva daca ungurii au finalizat (sau vor finaliza in curand) drumul de legatura intre M43 si Nagylak? Stiu ca in proiect si ei (ca si noi, de altfel) au un drum de legatura intre autostrada M43 si Nagylak, pentru ca cei care nu doresc sa intre in Romania, sa se poata intoarce in Ungaria la ultima iesire de pe autostrada, inainte de intrarea in vama spre Romania.

erw78ar

#21229
^ nu se lucreaza la drumul de legatura e un drum judetean care se poate folosi fara probleme! La ei nodul m43 e la apro 3-4km de v ama!

Goldmund

Quote from: teocharis on April 24, 2015, 09:21:59 AM
"UE ne-a salvat din nou, după ce ne-a îngropat ce-i drept prin tot felul de condiţionări economice care au pus România pe butuci"

din pacate, autorul articolului si-a devoalat frustrarile personale inca de la prima fraza.

Corect!
Dar sa nu deviem, cand credeti ca vom circula pe A1  Nadlac-Sibiu? In vara lui 2016? Pe care tronson de autostrada ar fi probleme cu acest termen?

horatiu.cosma

Pe Margina-Ohaba(sau unde e nodul pe langa Ohaba) sigur nu. Pe Ilia-Soimus depinde foarte mult de cat de repede poate intra UMB in zona neatacata, care de altfel e cea mai grea a lotului, precum si cat de repede se misca pe lotul 3 cu podul peste Mures(sanse slabe).

montaniardul

Iertati-ma insa nu mai stiu pe care dintre loturi se vor face ecoducte/tuneluri. Am inteles ca ar fi doua.

horatiu.cosma

Cum se impart ecoductele pe fiecare lot

Potrivit unui raspuns oficial al CNADNR, ecoductele aferente autostrăzii Lugoj – Deva, vor fi realizate astfel: 3 ecoducte pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva; 2 ecoducte pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva; 1 ecoduct pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva.

Lotul 2 - km 27+620 - km 56+220 / 28,75 Km - intre Holdea si Dumbrava

Constructor: JV Salini Construttori SpA (Impregilo SpA) / Secol SpA

Valoare contract: 562.73 milioane lei

    Ecoductul 1 - Doua tunele, unul in lungime de 380 m la pozitia km 53+010 si altul in lungime de 530 de m la pozitia km 53+490 / Initial in SF se prevedea debleu in ambele locuri

    Ecoductul 2 - Un viaduct de 700 de m va fi prelungit cu inca 105 metri la pozitia km 51+825

    Ecoductul  3 - Un nou viaduct in lungime de 340 de metri la pozitia 48+200


Lot 3 - km 56+220 - km 77 + 361 / 21,14 Km - intre Ilia si Holdea

Constructor: JV Teloxim Con SRL / Comsa SA / Aldesa Construcciones SA / Arcadis Eurometudes SA

Valoare contract: 579.92 milioane lei

    Ecoductul 1 - de tip "green bridge / cut and cover" cu latime de minim 80 m la pozitia km 57+550 - km 58+300

    Ecoductul 2 - de tip "green bridge / cut and cover" cu latime de minim 80 m la pozitia km 58+700 - km 58+850


Lot 4 - km - 77+361 - km 99+500 / 22,14 Km - intre Soimus si Ilia

Constructor: JV SPEDITION UMB SRL / TEHNOSTRADE SRL

Valoare contract: 419.4 milioane lei

    Ecoduct de tip "green bridge / cut and cover" cu latime de minim 40 m la pozitia km 85+750 – km 86+000

florin74

#21234
Încep reparatiile la terasamentul afectat la Aciliu. O multime de sefi ( cred ca si Neaga era pe acolo) si de jeepuri in jurul zonei cu probleme, o masina de asternut asfalt, excavatoare si alte echipamente se pregăteau sa înceapă lucrul. In rest, activitate destul de intensa in zona cu probleme. Acum plec din Sibiu spre Cluj, o sa vad daca au început efectiv lucrul.
Update : Chiar lucrează.

iuli

#21235
^^^

"Vechile" PTF vor fi pastrate si vor lucra in continuare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

Stim ce anume vor face la Aciliu?

Quote from: Goldmund on April 24, 2015, 11:04:06 AM
cand credeti ca vom circula pe A1  Nadlac-Sibiu? In vara lui 2016?

Nu. Licitatia pentru noile tunele nici nu a fost lansata si Neaga nici n-a putut spune mai mult decat ca vor lansa licitatia anul asta.

Estimarea mea: cel mai bun caz Aprilie 2017.

dr4qul4

Avem licitatii noi pt toate ecoductele de pe cele 3 loturi? sau doar pt cele forate de pe lotul 2? Eu asa imi amintesc, doar lotul 2 e cu probleme (momentan  O:-) )
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Danny550394

Asfalt nou pe lotul 3 Imprgillo adica se asfalteaza crapatura.




horatiu.cosma

Serios ca asta e solutia aleasa, au ras din asfalt si au turnat altul peste? Estimez ca o sa reziste cam 2 saptamani.