Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

smark_BV

Wow! Impresionante pozele de la noul PTF. În sfârşit se vede cum se poate lucra cu voințã. O ladã de  :cheers: bere virtualã de la mine pentru sursa secretã!!! Dacã terminã pânã la sfârşitul lunii iunie sper sã intru pe A în țarã. Oricum, pânã la Braşov prefer sã merg pe A1 spre Lugoj & Fãget în loc de valea Mureşului. Spor la muncã, bãieți!

Marius

Quote from: Ionut on April 22, 2015, 06:10:41 PM

Ultima poza este de colectie, o noua premiera adusa de sursele forumului.
SEMNALIZAREA PRIMEI intrari in tara pe o autostrada.
Unul din putinele semne de normalitate rutiera din tara. Bravo. La mai multe!!!


Asta a fost. Multumiri speciale sursei. Urmeaza pe threadul drumurilor vecinilor continuarea, M43. Atat de pe A1.
:cheers:


Oare in RO nu avem viteza maxima de 100 kmh pe DN si Europene?

horatiu.cosma

Avem 100 pe europene, dar avem categorii gen cele judetele pe care e 90. Daca puneau 100, ar fi incalcat pe acestea.

Marius

OK got it. Deci s-a ales viteza maxima legala in RO incepand cu cea mai de jos categorie de drumuri, bineinteles exceptand restrictiile specifice.

danutzu_1069

Asa cum sunt localitati in care limita legala este 60km/h sau chiar 70km/h.

pasadia

Nu-i putin cam gresita semnalizarea de pe panoul asta:



Inainte, din acel punct (care cred eu e pe tronsonul inaugurat in decembrie anul trecut, si nu inainte de nodul Pecica), se ajunge in Szeged, dar in nici un caz in Nadlac, in localitate adica. Sau ei vor sa anunte vama folosind numele de Nadlac?

Marius

S-ar putea sa nu fie gresit deoarece in dreptul localitatii Nadlac e pus semnul de vama. Mai degraba e gresit cel din dreapta, care ne scoate in DN, pentru Nadlac-localitate sau Nadlac-vama. Apropo's, vama existenta va functiona in continuare?

vancouver

#21202
^^

O logica exista, dar NU VA AJUTA PE NIMENI, dimpotriva:
1. Pe strainul de loc, care doreste sa ajunga in LOCALITATEA Nadlac il va deruta si posibil il va trimite in vama sau pana la Mako :bash: :bash:
2. Pe cel care nu stie prea bine geografie nu-l va ajuta cu nimic, acesta mirându-se doar ca spre Nadlac se poate ajunge atat inainte cat si la dreapta :bash:, din fericire apare si Szeged si asta este acceptabil (mult mai util era Budapesta, dar in fine).

Dar, bravo, bravo, exista totusi o logica - niste simboluri cu vama .... daca te opresti acolo in mijlocul autostrazii si stai un minut sa rumegi panoul, s-ar putea:
a) daca nu vine nici un TIR din spate, sa intelegi logica
b) s-o mierlesti

Tarii cat mai multe panouri cu rebusuri si panouri incrucisate. :bash:

PS. Mi-am exprimat suficient de clar parerea despre cei care au creat acel panou sau trebuie sa folosesc cuvinte mai grele?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

neaguionutu

#21203
^^
Super !!!  Nemaipomenit !!!!  Poza de colectie ! Ne vom conecta pentru prima oara  la autostrazile din Vest !  Frumos !
Multumim frumos de poze, @Ionut  ! Si multumim frumos si sursei secrete care a furnizat pozele !

laszlo.robert

#21204
Chiar daca nu vom avea multi km de autostrada deschisi anul acesta,2015 va fii o premiera pentru sistemul rutier al tarii.In afara de rolul strategic,economic,turistic etc. ,este si o chestie de imagine si de prima impresie pe care o are un strain ce trece prima oara granita tarii.nu se va simte diferenta ,cum sa spun:lasi in urma vestul dezvoltat si intrii in tara lui: Doamne ajuta ! Asa trebuie  sa ne dezvoltam si asta este tara pe care ne-o dorim cu totii.

danutzu_1069

Dupa parerea mea, ce e pe fond verde reprezinta denumirea punctului de trecere a frontierei din RO si din HU. Stim cu totii ca autostrada nu trece prin localitati (mici).
Daca nu ar fi existat si semnul de vama, te-ai fi asteptat sa mai existe o iesire catre localitatea specificata.
Ce e pe fond albastru se stie ca e indicator pentru DN-uri deci trece prin localitatea respectiva (care are si un punct de trecere a frontierei. (si care va ramane operational)

SILVIUFG

M-au bucurat pozele de pe Arad-Nadlac mai mult decat m-as fi asteptat. Si mai ales poza cu intrarea in tara. Ma obisnuisem cu ideea ca se lucreaza, ca la vara va fi gata tronsonul asta, nu mai era o noutate. Dar cand vezi efectiv ca lucarile sunt aproape gata te incearca un fior placut mai ales dupa ce ai urmarit pas cu pas stadiul lucrarilor. Multumesc Ionut, Sursei si celor care au urmarit santierul de acolo de-a lungul timpului.

Ionut

Cu placere, baieti! Meritul este al sursei, este cea mai buna sursa pe care o avem pe Nadlac-Arad. Isi cam incheie misiunea. :)

Am promis ieri poze (tot de la aceeasi sursa) de pe M43. Nu am mai avut energie ieri sa le pun. Sunt puse acum pe thread-ul Drumurilor vecinilor Romaniei, aici. Vestile sunt cum nu se poate mai bune. Si vecinii sunt foarte avansati, au strat de uzura de la granita si pana la Mako, fiind unele portiuni unde doar un sens mai are nevoie de strat de uzura. Deci este clar ca ne vom sincroniza prin iunie-iulie. Pregatiti aparatele foto, buletinele si camerele video de bord pentru inaugurarile de peste 2 luni (si ceva).

Bonus. Nu doar vecinii pun pomisori pe langa autostrada, avem si noi zone. Ma mir, bine ca ne-am gandit la asta de la inceput!
Dovada:




:cheers:

cutter

Poate cineva dintre colegii cu expertiză în domeniu să ne explice de ce este superior calitativ tronsonul maghiar (se vede cu ochiul liber, dar a menționat și sursasecreta că "asfaltul este peste ce așterne Astaldi")?

Este o problemă de normativ sau de execuție? În ambele cazuri, dacă puteți detalia, m-ar ajuta foarte mult. Mulțumesc!

Ionut

Eu ma gandesc ca ar putea fi un factor calitatea slaba a lucrarilor Romstrade. Poate un specialist sa confirme. De exemplu, pe Cernavoda-Medgidia, Astaldi a lucrat excelent, calitatea acolo fiind foarte buna. Deci nu cred ca e ceva legat de constructor.