News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

simotm

Quote from: Ionut on March 30, 2015, 03:24:33 PM
Din ce vad in raspunsul de aici, Pecica-Arad se deschide in 20 iunie. Pun si in semnatura.
Interesant este ca oficial anunta Izvin-Sanovita anul asta...
Merci NGC20 pentru efort!
In tabelul centralizat apare pt receptia la finalul lucrarii pt Lot2 Tm-Lugoj  10.07.2015. ?????? Sa fie doar o greseala de editare ?La observatii apare intr-adevar mentiunea ca se va incerca darea in folosinta pana la sfarsitul lui 2015.

Din toata lista , doar lot1 Tm -Lugoj e "premiatul clasei"reusind sa fie facuta receptia cu 6luni inainte de data initial stabilita....poate mai avem anu'asta si alti "premianti"

teocharis

ce vesti mai sunt din HU, deschid Mako-Nagylak inainte de 20.06  data avansata de CNANDR ptr Nadlac-Arad ?

pasadia

Ungurii au anuntat data de 15 iulie pentru deschiderea M43.

Important ar fi ca deschiderile sa aiba loc inaintea exodului de august. Si va fi interesant de vazut daca lumea va prefera DN7 sau DN68A.

grig73

#20973
^

Inclin sa cred ca va fi nebunie pe DN68A din doua motive:
1.semnalizarea defectuoasa de pe autostrazile noastre (ii va deruta pe cei care vin in tara)
2.dupa mii de km parcursi pe autostrada pana la intrarea in tara marea majoritate va incerca sa profite de cat mai multi km parcursi si in Romania

Ionut

15 iulie... hm. Nu cred ca va fi gata noul PTF pana atunci... Cam nasol sa faci o bucla, sa iesi de pe A1, treci prin Nadlac, vechiul PTF, apoi pe DN-ul unguresc pana la nodul Nagylak/M43. Mda... daca nu se va deschide noul PTF pe A1 cred ca multi o vor lua pe vechiul drum.

Avem ceva vesti legate de licitatia pentru PTF? Parca se lansase ceva? Sau am visau eu? Florin/NGC20? :cheers:

horatiu.cosma

Noul PTF va fi construit tot de Max Boegl, au suplimentat valoarea contractului cu 10%, cat le permite UE si se va face si PTF-ul in suma respectiva.

TibiV

Quote from: NGC20 on February 28, 2015, 07:59:41 AM
Avem acum si explicatia la problema de ce nu s-a lucrat asa de mult la PTF de pe tronsonul Nadlac - Arad.

CNADNR a atribuit (direct) abia in 20.02.2015 un contract in valoare de 26,050,000.00 RON fara TVA catre ASTALDI / MAX BOEGL pentru "Achizitionare noi lucrari aferente solutiei de "Amenajare Punct de Control la Trecerea Frontierei la km 0+500 si Parcare de Scurta Durata la km 0+930" necesare finalizarii lucrarilor din cadrul Contractului nr. 92/87092/19.12.2013". Anuntul de atribuire este [155539] / 28.02.2015.

A fost o negociere fara anunt de participare.

Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare: "Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directive".

L.E. Durata de executie este de 125 de zile de la data de incepere a contractului.
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20presa%20punct%20de%20control%20Nadlac%20Arad.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laszlo.robert

A fost atribuit aproape o luna in urma si are 4 luni de constructie

MNU

Quote from: grig73 on April 02, 2015, 10:17:07 AM
^

Inclin sa cred ca va fi nebunie pe DN68A din doua motive:
1.semnalizarea defectuoasa de pe autostrazile noastre (ii va deruta pe cei care vin in tara)
2.dupa mii de km parcursi pe autostrada pana la intrarea in tara marea majoritate va incerca sa profite de cat mai multi km parcursi si in Romania

Pe langa DN68A va fi nebunie si pe DN6... mai ales la Recas, la trecerile de pietoni din centru.

Ionut

Ah da exact! Mi-am adus acum aminte, multumesc! :cheers:

Daca data de incepere a contractului este tot 20 februarie, atunci 125 zile inseamna cam 10-15 iunie. Presupun ca nu se da ordin de incepere a lucrarilor pe acest contract, fiind parte din contractul mare. Si presupun ca nu trebuie cine stie ce proiectare... adica executia include si proiectarea cladirilor. Chiar nu cunosc, daca stiti voi detalii despre cum se desfasoara un asa contract, sunt curios sa aflu.

Oricum, se pare ca sunt sanse foarte bune sa fie gata PTF cand sunt gata si vecinii, in iulie. Ar fi de mare efect! Si ar fi gata si Pecica-Arad. Deci avem Nadlac-Izvin neintrerupt. Aradul si Timisoara legate de Europa prin autostrada... Fain.

pasadia

Poate se intampla vreo minune si cu Timisoara - Lugoj si va fi deschis circulatie tot atunci. Chit ca vor mai avea lucrari de facut, dar macar sa fie deschis circulatiei.

horatiu.cosma

Ar fi o surpriza de proportii o deschidere si pe Sanovita-Topolovat in acelasi timp. Promit sa fiu si eu prezent daca se va intampla asa ceva :).

TibiV

Cred că CNADNR va face mari presiuni exact în sensul ăsta.
Presati la rândul lor de Minister...
Trebuie să "ia faţa" la popor cu ceva, să uităm restul prostiilor....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu cred ca pot termina cei de la Tirrena Scavi in iulie... imi vine greu sa vad cum pot termina. In toamna-iarna este posibil, insa in iulie... mi se pare imposibil, adica 3,5 luni, hai 4 luni. Eu zic ca n-are rost sa ne hazardam.

Quest

Ionut, clar n-au cum sa termine pina in iulie. Mai trebuie inchise siturile arheologice ptr ca din filmarea lui Eurocopter (multumim inca o data) deja se simte ca siturile ii impiedica pe cei de la TS sa genereze continuitati solide de cale de rulare la strat de asfalt.
Dar daca nu termina si nu dau in trafic calea de rulare pina in oct-nov e grav. Ma repet, au un lot cu un grad de dificultate deosebit de redus, nu mai prind asa ceva decit daca se face A6 si cistiga vreun un lot pina la Caransebes, sau dupa Severin pina la Calafat.

grig73, nebunia pe DN68A (Dumbrava-Sacamas) deja exista. Eu am soacra la Deva si daca mergem la ea, o facem in weekend. Rezonabil de parcurs traseul. Dar de data asta (zilele trecute) am mers pe la prinz. A fost o nebunie de TIRuri, autocare, dubite cu soferi tineri si target de ora la destinatie criminal de strins, etc. Cind se va da drumul la Pecica-Arad si Izvin-Sanovita, nici nu vreau sa ma gindesc ca ptr 1-1,5 ani traficul international se va adauga la tot ce-am vazut.
Common sense will get you far !