News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 26 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

eu cred ca e si mai rapid de facut 3 tunele forate decat 3 megadeblee care ar da batai de cap ani buni dupa darea in circulatie.

Inteleg sa existe o problema sa faci tunele foarte lungi, dar chiar nu inteleg retincenta pentru cele scurte, care nu au nevoie nici macar de sistem complex de ventilatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

delacroix

S-o crezi matale.
Al treilea tunel nu exista si nici nu va exista. Raman cele doua ecoducte. Oricum vor costa peste 50 mil euro. Sii inca ceva pentru cartite : vor fi fara banda de urgenta adica similar cu DX.

alecu26

chiar si pe mine m-ati pierdut. Poate cineva sa mazgaleasca pe lunguri ceva? le pun eu aici. Mai in fata si mai in spate nu cred ca conteaza ca se calmeaza terenul.

Forate....se aplica oare termenul daca se execute prin NATM? adica ca minerii mai simplu spus, si nu prin TBM?
incep lungurile...dinspre lugoj spre deva





Drumurile noastre POATE;

TibiV

Quote from: cutter on March 17, 2015, 03:34:47 PM

- ultimii 3km dinspre Deva vor fi licitați separat (ca un singur lot de 3km)

Stie cineva cum se va stabili cât din cei 579,92 mil. lei trebuie scăzuţi din contractul semnat cu Teloxim/ Comsa/ Aldesa ?
Că era cea mai dificilă porțiune din tot lotul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

disney

#20779
^^^ Tunelurile sunt pe lotul 2, deci lotul Salini Impregilo.
Vedeti aici detaliile comunicate in Noiembrie 2014 de CNADNR.

GabiHd

Am facut ieri un drum Hunedoara - Deva. Furnicar de camioane portocalii (UMB) si unele pe care scria Selina.
Se cara zgura la greu.

horatiu.cosma

Selina lucreaza pe DN67, de la Deva inspre Oradea. Acum ca ai zis ca a fost furnicar de camiane UMB, ma astept maine poimaine ca cineva sa fie uimit de lipsa lor  :lol:.

TibiV

Quote from: disney on March 17, 2015, 09:36:46 PM
^^^ Tunelurile sunt pe lotul 2, deci lotul Salini Impregilo.

Sorry...
M-am uitat în sinteză, dar câteodată fac pe puştanul si nu îmi pun ochelarii...:)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

#20783
@alecu26

Am încercat eu să mîzgălesc ceva. Tunelurile s-ar face printr-o metodă similară cu NATM, în niciun caz cu TBM.

UPDATE: greșisem prima dată, cred că acum e bine. T1 și T2 sunt cele impuse prin acordul de mediu.
Cu roșu este varianta impusă prin acordul de mediu. Cu negru e varianta proiectată.
Totul este foarte aproximativ evident și desenat naiv.

După mine e mult mai bună varianta cu negru chiar dacă costă dublu față de cea roșie.






delacroix

SF "bine facut" de DIWI. Puteti sa-l aruncati la cos sau, daca va pricepeti, sa-l folositi ca ciorna pentru un nou SF. T2 + T3 = T2. Avem T1 si T2, ~ 800m. Atat.

cutter

@delacroix: vezi că am făcut update, nu știu dacă nu cumva ai văzut primul set de poze pe care le-am pus în care greșisem eu într-adevăr.

Da, SF-ul e o porcărie. De ce vă opuneți totuși la T3, dacă tot se fac T1 și T2 și coboară linia roșie? Ce să facem, să săpăm tot dealul ăla de la T3? E cu alunecări de teren acolo, complicat, trebuie consolidat.

penad2007

Buna,

Pina la urma mai avem ceva vesti  de pe loturi? Se lucreaza sau nu?

delacroix

Tunelurile respective nu se fac pentru ca aluneca dealurile! Se fac pentru a proteja fauna. Un lucru bun chiar daca arunca in aer pretul autostrazii. La al treilea debleu, al patrulea in SF avem TEREN AGRICOL. Nu trebuie forare se poate si cut&cover. Terenul oricum a fost expropiat. Dar numai in varianta prezentata de DIWI. In realitate linia rosie NU se coboara ci se ridica concomitent cu usoara schimbare a traseului. In consecinta debleul va fi mult mai mic si mai ales autostrada nu va trece pe sub paraie ca in varianta DIWI. Chiar si cut&cover un tunel costa dublu fata de un viaduct. Si repet pentru ultima data: tunelurile forate se fac pentru un profil de autostrada FARA banda de urgenta.

cutter

Cred că vor avea bandă de urgență tunelurile. Nu prea știu ce a făcut Diwi acolo, dar linia aia roșie chiar coboară dacă vrei ca T1 și T2 să-și atingă scopul, adică să lase intactă zona de deasupră pentru faună și mediu. Și atunci la T3 apare D=38-40m ceva de genul ăsta, cum s-ar putea face cut&cover?!

pasadia

Quote from: delacroix on March 17, 2015, 10:49:54 PM
Si repet pentru ultima data: tunelurile forate se fac pentru un profil de autostrada FARA banda de urgenta.

Pe bune ca nu inteleg de ce insisti pe tema asta. Sunt nenumarate tunele pe autostrazile europene unde nu exista banda de urgenta si lumea traieste foarte bine si asa.

Sau tu de fapt razi de clasicul discurs "nu e bun un DX la munte caci nu e upgradabil, etc...". Caz in care, jos palaria, spor la educarea maselor!