News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 53 Guests are viewing this topic.

mishu77

Am trecut si eu pe acolo pe la ora 12:30. Am plecat din Sibiu ningea tare dar se circula bine pe autostrada pentru ce era afara. De la nodul Cunta asfaltul era curat dar umed ( pana la Cunta era acoperit cu zapada umeda - fleasca) La iesire la Soimus coada era doar vreo 100 de m de la giratoriu pe breteaua de iesire. Problema este podul peste Mures care este praf praf in capatul catre Deva si toata lumea merge foarte incet pe acolo. Dupa Deva pana la Timisoara asfaltul e negru si A1 - A6 intre Dumbrava si Lugoj este negru dar cu multa apa pe el.

bogdymol

Poate o fi de vina si craterele de pe podul peste Mures de pe DN76, pod ce face legatura intre  A1 si DN7. Cand am trecut ultima data pe acolo, acum 2 saptamani, podul ala arata ca dupa bombardament.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

anacronox

Am venit azi de la Deva la Bucuresti pe A1. Pe ninsoare tare pana dupa sebes asfaltul era destul de curat. Multi viteji pe banda 2 cu peste 130. Sararitele la datorie. Totusi, la nod la orastie a trecut o sararita care a aruncat o ditamai bucata de gheata peste parapet si pe capota masinii de pe banda 2. Dupa Sebes sararitele erau statinate pe banda de urgenta. De la saliste s-a mera in coloana cu 50-60 pana la nodul sibiu aeroport. Pe centura sibiu niciun utilaj de deszapezire pana la talmaciu. Se mergea pe o singura banda in spatele tirurilor. Toata povestea a fost intre 10 jumatate si aprox 1

mishu77

Quote from: bogdymol on January 04, 2015, 05:51:23 PM
Poate o fi de vina si craterele de pe podul peste Mures de pe DN76, pod ce face legatura intre  A1 si DN7. Cand am trecut ultima data pe acolo, acum 2 saptamani, podul ala arata ca dupa bombardament.

Am scris mai sus ca, podul peste Mures este cauza. Toata lumea merge incet pentru ca podul e un dezastru. De aici si coloana la iesire de pe autostrada

istvan78

#19969
Quote from: dorum on January 04, 2015, 05:26:23 PM
deci tu vrei sa iesi de pe A1 si s-o iei spre Arad? da ce naiba e cu blocajul ala ca il vad si pe traficul de pe gmaps... ?
Iesirea in DN7 e anevoioasa. Giratia de la Soimus, apoi podul plin de gropi, dar mai ales intersectia cu DN7, in panta si cu cedeaza. Desi e banda de acomodare, multi soferi opresc complet, apoi pierd vremea cu pornirea in rampa... La nici 200m, e semi-giratia unde multi intorc catre Deva. Desi cei ce intorc au prioritate, si acestia deseori opresc si blocheaza coloana din urma lor....

E un dezastru din cauza ca nu s-a reproiectat intersectia DN7 cu DN76...

teocharis

Quote from: istvan78 on January 04, 2015, 07:45:33 PM


E un dezastru din cauza ca nu s-a reproiectat intersectia DN7 cu DN76...

la moment s-a sperat intr-o deschidere rapida a lotului Soimus Ilia.

stangabriel

#19971
Nu cred,Deva Orastie s-a licitat mai devreme,separat de restul loturilor. Jumatate din nodul actual Soimuz va fi distrus pentru a face loc continuarii lotului UMB,cum a fost capatul Centurii Sibiu.E doar incompetenta lor. Parca Selina acum trebuie sa face ceva cu intersectia DN7 DN 76,nu stiu daca pe fonduri puteau reface DN de la Soimuz la DN 7,trebuia drum nou de legatura in zona.

SB76UFO

#19972
Centura Sibiului azi la ora 15.39 dupa ce a nins serios pana pe la ora 14:00, aproape 10 ore (a se vedea pe tv :Klaus Iohannis după slujba de la Catedrala Ortodoxă din Sibiu).











Mare atentie la acvaplanare!!! sau poate chiar portiuni cu gheata pe timpul noptii




"Prostia este eternă și invincibilă"

AlexIP

Dată fiind situația podului minune, pe care au apărut ÎNCĂ niște cratere noi care reduc viteza de deplasare la 10-15 km/h, consider că ar trebui pus următorul indicator pe câțiva km înainte de nodul Șoimuș, din 200 în 200 m.



Oricum, surprinzător de puține accidente grave sezonul ăsta comparativ cu anterioarele. Se pare că lumea chiar stă mai civilizată la coadă pe A față de DN.

Quote from: pasadia on January 04, 2015, 02:05:01 PM
Daca vorbim despre "migratie" spre Italia nu vad de ce ar fi obligatoriu traseul prin Ungaria. Poate de la Izvin continua spre Moravita, Belgrad, Zagreb, Italia.
Da, stiu, traseul asta presupune niste costuri ceva mai mari cu autostrada (chit ca nu mai stiu acum care o fi diferenta exacta); dar eu cred ca pe acesta l-as prefera.

Să mi se scuze off-topic-ul, dar pentru Italia, "scurtătura" prin Serbia față de clasicul M0-M5, care durează oricum cam o oră în plus, poate fi o pierdere mult mai mare de timp din cauza cele 3 treceri de vamă RO-SRB, SRB-HR și HR-SLO, din care 2 sunt de graniță UE, deci mai amănunțite, mai ales pentru mașini împachetate eficient, cu bagaje până sus.

Pentru Spania, e și mai clar: pentru o mașină mică, varianta "pe sud" spre Spania, pe Slovenia - Italia - sudul Franței (obligatoriu pe autostradă) față de varianta "pe nord" prin Ungaria - Austria - Germania - Franța (pe naționale - care-s majoritar ca niște autostrăzi cu limitare de 110) era în vară mai scumpă cam cu 85 de euro în taxe pentru un avantaj efectiv de 3-4 ore (anulat dacă prinzi ore de vârf unde nu trebuie, ex. sudul Franței la porțile de plată sau lucrări pe A4 în Italia, unde se formează cozi mai ceva ca la nemți).

iuli

Am tras ieri o fuga pana la Szeged pentru un hamburger de la un lant care va deschide anul acesta si in Romania.

Impresia mea e ca daca nu esti atent la Pecica ratezi cu foarte mare usurinta urcarea pe autostrada. Acum ori de asta, ori ca drumul e mai lung autostrada dintre Nadlac si Pecica e pustie. Am mers si la dus si la intors intersectandu-ma cu maxim 10 masini. In rest, frumos, fara rampe sau alte prostii. Poate si pentru ca nu exista trafic greu mai ales.

Arad - Timisoara in schimb e deja plina de gropi facute de la sarea turnata in exces. Pur si simplu e plin de gauri de adancimea stratului de uzura cu o raza de maxim 10-15 cm. CIC Ortisoara era animat, inca neterminat dar plin de masini de intretinere. Parapeti indoiti de destui care au facut cunostinta cu aderenta scazuta pe timp de iarna. Dar in fiecare zona unde exista un parapete indoit era pus un stalpisor din acela vertical care semnaliza asta, chiar si pe partea dreapta.

Bineinteles ca pe centura Aradului era limitare de 80 pentru ca spuneau prin afisaj ca era drum alunecos (desi drumul era impecabil, dar mai bine averitzezi decat sa ai probleme) si politia statea la panda imediat dupa pasajul peste CF de la Zadareni.

Legat de vami, am trecut la dus in maxim 5 minute. Am aratat pe geam CI-ul. Iar la intoarcere am salutat din mers vamesii.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

Panourile de pe A1 nu sunt deloc utile, desi ar fi simplu sa fie.
Pe niciunul dintre cele de pe Sibiu-Soimus nu se anunta de ambuteiaj, doar sa se circule prudent si o temperatura de -17 grade, cand afara erau zero.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

trifuhoria

Aseara de la Sebes la Deva 4 echipaje de "paznici" mergeau incet pe banda de urgenta, cu girofarele pornite...interesant e ca la fel proceda si un MCV de politie, dar fara semnale...La intoarcere doar 3 masini de paza.
1.Nu e cam mult pentru 60 KM?
2.Politia nu ar trebui sa foloseasca semnalele luminoase noaptea, daca merg incet pe banda de urgenta?

Ionut

Intrebari bune, topicul insa e gresit. :)
Discutati despre asta pe topicul de siguranta circulatiei. Multumesc!
:cheers:

adiarc

up-date Orastie-Sibiu , lotul 4 si 2...s-au deschis ambele spatii de servicii de la Cut....nu cred ca s-a mai spus.
am pozat si zona cu probleme din lotul 3 , dar nu s-au memorat pozele...cardul imi joaca feste...cert este ca aceea crapatura s-a lungit..cam cu un m in ambele parti si s-a latit.Pe alocuri are 5 cm....bagi mana in ea.Crapatura este total neprotejata , apa fiind libera sa se infiltreze...de asemenea , imediat inainte de aceasta zona , in zona celui de-al doilea podet avem deja 2 rampe , care nu erau pana acum vreo 2-3 sapt.

la inceput era un frig de se lipeau degetele de tastatura telefonului - mins 23 de grade



pasaj de pe drumul dintre Sacel si Mag













spatiul de la Cut , pe sensul Sb-Sebes





arata chiar bine , curatenie si toalete normale  :) , nu din acelea turcesti , ca la Cristian

https://lh3.googleusercontent.com/-f8ExLEDRV-w/VK0hdf29G6I/AAAAAAAADBE/eYHMUh0JMWY/w737-h553-no/IMG-20150107-00067.jpg



cam atat.Pacat de lentoarea Cnadnr.....pierd bani seriosi in fiecare zi prin lipsa benzinariilor , sau a unor restaurante
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

 Sa nu ajunga ca aici:



Din Sicilia, Palermo catre Agrigento. Poza preluata de pe SSC-ul Bulgaresc http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=120403327&postcount=5712