Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

cutter

Raport monitorizare Nădlac-Arad lot 1. Sunt probleme cu costurile suplimentare pentru Punctul de Trecere a Frontierei (PTF):


cutter

Un răspuns de la AMPOST în ce privește "autostrada fazată" Sibiu-Pitești:


adiarc

#19667
Construcția sa se extindă pe doua perioade de programare??..? Adică si cele mai grele sectoare între Boița si Curtea de Argeș sa fie terminate abia după 2022 ????inacceptabil!!!!,
Sau probabil vor drumul expres pana in 2020....si măreață autostrada fazata după 2020.....insista cu aceeași prostie monumentala....doar din organizarea procedurilor se vor pierde acele câteva procente economisite....este total de neînțeles , ca ne cacaim pe noi pt 3-4% economișiti si cheltuim mai mult pe proceduri birocratice
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: cutter on December 15, 2014, 02:27:43 PM
Raport monitorizare Nădlac-Arad lot 1. Sunt probleme cu costurile suplimentare pentru Punctul de Trecere a Frontierei (PTF):
In acest caz cifrele corespund cu cele din ROGOP.

cutter

@adiarc

Din ce-am înțeles, răspunsul primit de mine azi e un pic "old history" adică între timp s-a decis testarea Sibiu-Pitești direct la nivel de autostradă (vezi și articolul de pe săptămîna trecută de pe Hotnews).

alecu26

Se pare ca nu mai sunt probleme cu lungimea pasajelor superioare pe TM-Lugoj 2. Parca asta era trecut in ultimul raport.

PS: oare pe cand o sa vedem primele grinzi la pasajele superioare? Cam de atunci...inca 1-2 luni pentru deschidere....ca trebuie armata placa de suprabetonare...si asteptat un pic pana la plasarea hidroizolatiei si asfaltului.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

Quote from: cutter on December 15, 2014, 04:49:34 PM
@adiarc

Din ce-am înțeles, răspunsul primit de mine azi e un pic "old history" adică între timp s-a decis testarea Sibiu-Pitești direct la nivel de autostradă (vezi și articolul de pe săptămîna trecută de pe Hotnews).
Ar fii singura veste logica din ultimul timp
Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#19672
Quote from: cutter on December 15, 2014, 01:56:27 PM
Rapoarte de monitorizare Lugoj-Deva lot 2, 3, 4:
Lotul 2: Nu corespunde "Valoare cumulata a Situatiilor de Lucrari emise pana la data raportarii inclusiv luna de raportare", posibil din cauza actualizarii de preturi.
Lotul 3: Nu corespunde "Valoare cumulata a Situatiilor de Lucrari emise pana la data raportarii inclusiv luna de raportare", posibil din cauza actualizarii de preturi.
Lotul 4: Din ce scrie in fisa de raportare, UMB nu s-a angajat sa faca nimic pe acest lot in 2014 ?!?!?!  :o :o :o

NGC

#19673
Quote from: cutter on December 15, 2014, 02:26:29 PM
Raport monitorizare Timișoara-Lugoj lot 2:
Nu corespunde "Valoare cumulata a Situatiilor de Lucrari emise pana la data raportarii inclusiv luna de raportare", posibil din cauza actualizarii de preturi.

iuli

Întrebare, am înțeles că Pecica - Nădlac se deschide doar pentru traficul pentru mașini mici. Ce se întâmplă dacă un autocar sau un TIR intră "accidental" pe autostradă? Dar după ce se deschide complet și lotul 2 și TIR-urile sau autocarele nu ies pe la nodul de la Pecica?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

#19675
Quote from: cutter on December 15, 2014, 02:23:35 PM
Raport monitorizare Orăștie-Sibiu lot 3 (Impregilo):
Nu corespunde "Valoare cumulata a Situatiilor de Lucrari emise pana la data raportarii inclusiv luna de raportare", posibil din cauza actualizarii de preturi.
Situatia actualizata pentru acest lot se gaseste separat aici.

danny_cbu

Quote from: iuli on December 15, 2014, 06:50:27 PM
Întrebare, am înțeles că Pecica - Nădlac se deschide doar pentru traficul pentru mașini mici. Ce se întâmplă dacă un autocar sau un TIR intră "accidental" pe autostradă? Dar după ce se deschide complet și lotul 2 și TIR-urile sau autocarele nu ies pe la nodul de la Pecica?

Din cate am inteles, lotul 2 se va deschide cand se va termina lotul maghiar si noul PTF

yetiman

#19677
@danny_cbu: Revin. Lotul 2 nu are nici o legatura cu PTF. Este intre Pecica si Arad.
Poate fi doar o coincidenta, pentru ca mai este de lucru pe acest lot. Dar el poate fi dat in folosinta imediat ce este gata, pentru ca leaga doua bucati din A1, ambele in Romania.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Quote from: iuli on December 15, 2014, 06:50:27 PM
Întrebare, am înțeles că Pecica - Nădlac se deschide doar pentru traficul pentru mașini mici. Ce se întâmplă dacă un autocar sau un TIR intră "accidental" pe autostradă? Dar după ce se deschide complet și lotul 2 și TIR-urile sau autocarele nu ies pe la nodul de la Pecica?

Si acum, la intrarea in Nadlac dinspre Arad este un post de politie care opreste TIR-urile sa intre in localitate, ca sa nu se formeze acolo coloana. Si le lasa sa treaca in functie de spatiul existent la vama. Se pot imagina solutii similare. Fie sa puna un echipaj la Pecica, sa scoata TIR-urile pe DN (autocarele nu au de ce). Fie sa incoloneze TIR-urile pe autostrada ca sa nu blocheze breteaua dintre A1 si DN.
De fapt, asta este miezul problemei. Coada de TIR-uri care trec prin Vama Nadlac se intinde mereu pe multi km. Breteaua este construita 1+1, si daca TIR-urile ar face coada acolo ar bloca accesul dinspre A1 spre vama.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

impresia mea este ca drumul de legatura intre DN si A1 va fi mai larg decat actualul DN... eu zic ca nu se va bloca acest drum din cauza coloanei de TIR-uri... pe DN7 se putea depasi cu vigilenta si rabdare coloana de TIR-uri, iar politia nu avea nimic impotriva, chiar te poftea sa depasesti, iar cei care veneau din fata se trageau putin mai in dreapta... ne vom descurca cu ceva provizoriu acolo, nu e asa negru dracu' precum pare!