Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 42 Guests are viewing this topic.

victorviorelpoanta

#18705
QuoteVineri, 14.11, se deschide traficul (surse). Toata lumea pe forum, batem recordul de audienta!
Mai degraba ar trebui sa fim din nou pe autostrada, la ceremonia de taiere a panglicii si sa afisam din nou acel banner de anul trecut.



Asadar, intai pe forum sa aflam ziua si ora exacta cind se deschide, si apoi repede pe autostrada, ca poate incearca sa ne pacaleasca si ne spun ca deschid in alta zi, iar ei apar pe nepusa masa si inaugureaza. Iar colegii care sunt transportatori pe TIR-uri, sa dea repede prin statie informatiile live.  ;)

nenea_hartia

@SB76UFO: excepționale poze, mulțumesc mult!

Ionut

Putem face din nou o alergatura dupa Ponta & co. Doar sa stiti ca baietii de la SPP ne stiu de data trecuta si ne vor alerga. Daca aveti chef de v-ati ascunselea mergeti, daca nu vreti sa va enervati stati acasa. Oricum e de mers pe autostrada sa faceti poze si video pentru noi, ceilalti, muritorii de rand care nu pot fi la inaugurare. Voi face tot posibilul sa fiu atent la forum sa fie tehnic totul OK, data trecuta s-au comportat foarte bine serverele.

@surse: va rog care puteti afla din interior data exacta pentru a ne pregati.

@SB76UFO: cadre de exceptie, multumim! :cheers:

Goldmund

@SB76UFO,
superbe poze!
Numai de bine!

Redox

Merci de poze SB76UFO  :cheers:

Quote from: stangabriel on November 10, 2014, 12:45:24 AM
Deci pe acesti 130 de km unde vom avea parcari deschise? de benzinarii nu intreb,ca stiu sigur ca nu. Sunt la Vestem destule...ironic,binenteles.

Avem la Orastie (ambele sensuri), la Pianu de jos (ambele sensuri) si la Sebes Vest (Vintisoara), cu intrare din sensul giratoriu. Acestea sunt deschise in momentul de fata, in rest nimic intre Sebes si Sibiu.

erw78ar

Sanse zero pentru o deschidere pe Pecica Nadlac !!!! Intre nod Pecica si dj Pecica Turnu sint forte multe lucrari la terasamente de executat.Trebuie inaltat terssamentul aprox 10 m la un pod si la pasaj dj peste A1 in directia Turnu nu e nimic facut la terasament.

adiarc

SB76UFO...multumim de poze...altfel te vede omul  :)
cat priveste calitatea lucrarii , am spus-o si in trecut..DEJA , sunt f.multe denivelari pe lot...TOATE PODURILE MAI MARI AU DEJA RAMPE , din executia proasta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Quote from: SB76UFO on November 09, 2014, 09:30:33 PM

Poza de pe al 2-lea podet. Stie cineva de ce este mult mai lat?


Merci de poze,
acolo era spatiul de servicii( din cate stiu s-a renuntat la el) si podetul era exact pe banda de iesire din spatiul de servicii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: adiarc on November 07, 2014, 10:13:17 PM
Quote from: Daniel_I on November 07, 2014, 07:58:52 PM



aici mi se pare f ciudat , dar mai ales periculos modul de amplasare a parapetiilor...mi se pare o metoda ieftina de economisire.....acestia trebuiau montati in partea carosabila sau extinsa partea carosabila...poate merg cu beton pana , usor , dincolo de acestia la santurile de scurgere...daca va fii doar un pietris , eventual stabilizat...nu e bine deloc...e o chestiune de timp pana vor aparea santulete intre ele si partea carosabila , unde n-ai vrea sa ramai blocat cu roata la 130 km/ora

Sa ma scuze monarhul ca dau quote..dar nu am intrat de loc in weekend si acum recuperez. Este EXCLUS sa se lase ceva spatiu intre asfalt si fata parapetului. Acolo va urma sa se toarne o rigola de acostament (deci beton)...asta in caz ca nu e suprainaltat si apa se strange pe mijloc. Daca va fi rigola...destul de naspa. Se va lucra greu la ea dupa ce parapetul este pus.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Quote from: Redox on November 10, 2014, 08:48:03 AM
Avem la Orastie (ambele sensuri), la Pianu de jos (ambele sensuri) si la Sebes Vest (Vintisoara), cu intrare din sensul giratoriu. Acestea sunt deschise in momentul de fata, in rest nimic intre Sebes si Sibiu.
Constat pe A1 ("de Ardeal") frecvent camioane oprite la intrarea in spatii de servicii inchise. Probabil ca soferul isi facuse planul sa opreasca in acea parcare, constata ca e inchisa si nevoit fiind de programul de lucru opreste cum poate la "poarta" parcarii, pe banda de urgenta. Situatie foarte periculoasa.

Quote from: adiarc on November 10, 2014, 09:17:28 AM
cat priveste calitatea lucrarii , am spus-o si in trecut..DEJA , sunt f.multe denivelari pe lot...TOATE PODURILE MAI MARI AU DEJA RAMPE , din executia proasta
Noroc cu perioada de garantie... ar trebui sa ne pregatim sa stam si noi cu gura pe CNADNR in perioada de garantie, ca sa nu fie "tentati" sa treaca cu vederea degradarile ce vor urma.

alecu26

deep mixing nu are deloca armatura.

Armatura vazuta acolo e pentru acea alunecare care cred ca e foarte, foarte aproape de gara CF. Sau poate o consolidare suplimentara a zonei.

Referitor la planurile SF pentru PiSi: am mai tot spus ca acea crosetarea a DN-ului cu autostrada pana la Caineni ar ajuta la foarte multe deschideri partiale. Practic, la fiecare intersectie se poate improviza o mica urcare/descarcare de pe autostrada.

Acolo mergea foarte bine, ca incet, incet si sigur sa se tot liciteze cate o bucatica de cativa km....asa din "" banutii nostri""
Drumurile noastre POATE;

MNU

Quote from: istvan78 on November 10, 2014, 09:41:24 AM
Constat pe A1 ("de Ardeal") frecvent camioane oprite la intrarea in spatii de servicii inchise. Probabil ca soferul isi facuse planul sa opreasca in acea parcare, constata ca e inchisa si nevoit fiind de programul de lucru opreste cum poate la "poarta" parcarii, pe banda de urgenta. Situatie foarte periculoasa.

Odata cu deschiderea lotului 3 Orastie - Sibiu, situatia o sa devina tragi-comica pe A1. Din cauza opririlor obligatorii (cauzate de programul de lucru), soferii camioanelor vor trebui sa iasa de pe autostrada obligatoriu. La asta se adauga, la unii, nevoia de combustibil sau din alte cauze asemenatoare. In asa fel, la nivel general, vom avea oarecare trafic pe DN si DJ care in mod normal nu ar trebui sa fie acolo.

Oare cand are de gand CNADNR-ul sa rezolve problema asta? Cat mai se poate tolera indolenta acestor indivizi?

teocharis

Quote from: cutter on November 10, 2014, 12:33:27 AM


N-ar cam trebui ca cineva să facă pușcărie dacă a semnat recepția și rapoartele de conformitate dacă cele de mai sus sunt adevărate?


NU, pentru ca deschiderea anticipata a fost comanda politica.

AFC

Nu stiu ce parere aveti voi despre aceasta inaugurare fortata, dar eu sunt sigur ca vor fi mari probleme calitative mai ales cu calea de rulare. Timpii tehnologici nu sunt o chestiune de alegere, ci trebuiesc respectati. Sa ne aducem aminte ca pe A6, TS a facut cam acelasi lucru grabind inaugurarea. Am scris intr-un post anterior despre acele probleme, relevate de experienta proprie, aspectul fiind evidentiat si de catre colegiii nostri din zona, rezultand si o instiintare catre CNADNR. Chiar daca ma bucur ca vom circula pe A1 fara intrerupere intre Deva si Sibiu, cred ca ar fi fost de preferat ca timpii tehnologici sa fie respectati. Chiar daca garantia opereaza numai de la momentul receptiei si presupunand ca aceasta nu va fi semnata curand, tot noi vom suporta consecintele reparatiilor ulterioare.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

ionutz08

nu imi miroase deloc bine aceasta deschidere fortata  :(