News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Redox


adiarc

multumim rocklee si gdaniel...se pare ca in zona celor 2 podete , in prima faza se va circula pe o banda...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi32

Quote from: Quest on November 06, 2014, 12:17:20 AM
Multumim Radutm ptr pozele de la Izvin. Se vede deja in zare gilma de la km 55+414. Ptr ce ? Ptr acest pod, care a ridicat autostrada de la cota de teren 104,88 m pina la cota de proiect 110,59 m !! Chiar nu inteleg menirea acestei dihanii care a schimbat inestetic profilul longitudinal, in contextul in care mai incolo peste 1,3 km (la km 56+700) este pasajul pe DC65 peste A1. Se vad stilpii pasajului cu pricina in poza cu zoom maxim a lui Radutm.

Gabi ai fost mortal cu comentariul despre ECU, clar moare sub 110 kV :)



In SF, pe autostrada Timisoara - Lugoj Lot 2, peste cursurile de apa, aveam poduri cu deschiderea de 24,00 m. CNADNR a avizat prin PT executia unor poduri denumite "structuri casetate", cu deschiderea de 6,00 m. Podurile din SF au fost proiectate in baza unor debite de calcul furnizate de Directia Apelor Banat in 2008. Podurile din Proiectul tehnic au fost proiectate in baza unor informatii suplimentare ale debitelor din 2014 si luand in considerare o perioada de desfasurare de 50 ani. Poate exista o diferenta atat de mare a valorilor de calcul furnizate de Apele Banat, mai ales cand se ia in considerare o perioada de desfasurare de 50 ani, ca sa reducem deschiderea de la 24,00 m la 6,00 m? Sigur in urmatorii 50 ani nu va veni o viitura care sa rupa corpul autostrazii? Cunoaste cineva motivul reducerii deschiderilor la podurile peste cursurile de apa?

Daniel_I

Salutari, din pacate nu am reusit sa fac mare lucru astazi la Aciliu, din cauza programului incarcat.
Va atasez pozele facute cu comentarii


Viaductul la capatul spre Saliste


Zona unde am intrat in debleu, la imbinarea cu viaductul


Oameniilucrau serios la canalul de scurgere a apei de pe marginea autostrazii, parapetii dupa cum se vede erau montati si in curs de montare


Starea dealului


Imbinarea viaductului cu restul autostrazii a fost facuta, camioanele treceau fara sa reduca viteza



Poze de la capatul celalalt al viaductului spre Cunta nu am reusit sa fac astazi din pacate
Sper si eu sa fie deschisa traficului pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
Cele bune.
On The Road

TibiV

Quote from: rocklee on November 07, 2014, 09:29:44 AM
se lucra la tradamente si sa asfaltat ceva si in zona celor doua dealuri dintre bretea muresana si branisca ....urmatoarele imagini sunt facute din masina ......

@rocklee

Spune-mi te rog, ca sa inteleg mai bine, erai in masina pe DJ 706A ? Si urmatoarele poze sunt de la intrarea/iesirea nordica a lui DJ 706A in/din Bretea Muresana?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv ... ce pot sa precizez este ...de la dealul cu cariera de piatra dela bretea muresana pe directia deva urmatorele imagini au fost facute din masina ...se cede si oglinda retovizorie ...

TibiV

Thks rocklee...

Conform google maps ai mers exact cum am spus eu. Cariera de piatra este exact la nord de iesirea nordica din Bretea Muresana. Autostrada nu intersecteaza din cate stiu DJ706A in zona aia, ci merg aprox. paralel, dar tot vor trebuie sa faca pasaj sub/supra teran pentru drumul care duce la cariera, pentru ca aceasta sa poata fi folosita in continuare. Ai vazut ceva betoane turnate acolo ? Desi poate este prea devreme acum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

nu nu am vazut nimic asa ceva  ...nici la dealul de la criera de piatra de labretea muresana si nici la celalt deal ...dupa cum se vede in imagini  :o



adiarc

#18638
Quote from: Daniel_I on November 07, 2014, 07:58:52 PM



aici mi se pare f ciudat , dar mai ales periculos modul de amplasare a parapetiilor...mi se pare o metoda ieftina de economisire.....acestia trebuiau montati in partea carosabila sau extinsa partea carosabila...poate merg cu beton pana , usor , dincolo de acestia la santurile de scurgere...daca va fii doar un pietris , eventual stabilizat...nu e bine deloc...e o chestiune de timp pana vor aparea santulete intre ele si partea carosabila , unde n-ai vrea sa ramai blocat cu roata la 130 km/ora
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: Cristi32 on November 07, 2014, 07:06:44 PM

In SF, pe autostrada Timisoara - Lugoj Lot 2, peste cursurile de apa, aveam poduri cu deschiderea de 24,00 m. CNADNR a avizat prin PT executia unor poduri denumite "structuri casetate", cu deschiderea de 6,00 m. Podurile din SF au fost proiectate in baza unor debite de calcul furnizate de Directia Apelor Banat in 2008. Podurile din Proiectul tehnic au fost proiectate in baza unor informatii suplimentare ale debitelor din 2014 si luand in considerare o perioada de desfasurare de 50 ani. Poate exista o diferenta atat de mare a valorilor de calcul furnizate de Apele Banat, mai ales cand se ia in considerare o perioada de desfasurare de 50 ani, ca sa reducem deschiderea de la 24,00 m la 6,00 m? Sigur in urmatorii 50 ani nu va veni o viitura care sa rupa corpul autostrazii? Cunoaste cineva motivul reducerii deschiderilor la podurile peste cursurile de apa?

Cristi32, ca si nespecialist eu vad lucrurile in felul urmator: tu ai observat corect, podurile cu deschidere mare care apareau in SF au fost inlocuite cu poduri casetate. (cel de la Herghelia Izvin e atipic de mare ptr ca pare gindit sa confere cailor un confort de traversare in grup, iar pe verticala sa poti trece cu remorca plina ochi la dublul inaltimii sale, incarcata cu fin cosit din pasunile aferente Hergheliei. E interpretarea mea, as avea nevoie de o confirmare / infirmare.)

Restul de poduri casetate mari (nu cele mici), pozitionate la cota cea mai joasa a vailor pe care autostrada le supratraverseaza, arata asa:





Observi ca debitul e derizoriu, apa aproape ca balteste, asa ceva e un curs de apa ?, iar daca ploua presupun ca podul nu intra sub presiune. Cred ca asta e motivul ptr care podurile cu deschidere mare au fost inlocuite cu cele casetate. Eu sint timisorean si nu tin minte sa fi existat VREODATA o viitura in zona pe care autostrada o traverseaza. Este adevarat ca dupa Sanovita, catre Lugoj (deci Lugoj - Deva Lot 1) exista mai multe poduri cu deschidere mare peste niste vai mult mai largi decit cele de pe Izvin - Sanovita. Poate ca acolo exista debite ceva mai semnificative care au necesitat asemenea poduri.
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Good point. Si in plus, sunt montati cu vreo 40-50 de cm mai jos decat nivelul asfaltului. Daca intra un tir la 100 in ei, sare peste...

adiarc

ca exemplu , ar putea fii luat Strabag de pe lotul 1 din Orastie-Sibiu...in zona debleelor nu sunt deloc parapeti si santurile de langa sunt mult mai blande....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Quote from: adiarc on November 07, 2014, 11:07:07 PM
ca exemplu , ar putea fii luat Strabag de pe lotul 1 din Orastie-Sibiu...in zona debleelor nu sunt deloc parapeti si santurile de langa sunt mult mai blande....

Aici se vede mai bine distanta de la parapeti la asfalt.

On The Road

Quest

Quote from: rin tin tin on November 06, 2014, 10:46:50 PM
Quote from: Quest on November 06, 2014, 10:13:41 AM
...Romsilva a cerut ptr Herghelia Izvin de la bun inceput acest underpass ptr ca au pasuni pe partea cealalta, unde caii trebuie sa ajunga. Tot ptr protejarea hergheliei, autostrada va avea in aceasta zona panouri absorbante fonic.

Corect cu pod la Herghelia, dar panouri, pt ca nu au fost prins in aviz de mediu, au fost ceruti ulterior de drdp tm
LEA 220 va fi relocata

Grazie mille rin tin tin
Common sense will get you far !

silviu321

Coexistenta A1 cu LEA 220kV Mintia -Timisoara



Lucrari:
-Se demonteaza stlp. 303,304,305 si se monteaza 4 stlp noi;
-se inlocuiesc lanurile de izolatoare existente cu lanturi duble de intindere /sustinere;
-se realizeaza balizaj corespunzator;
-se realizeaza prize de pamant coerspunzatoare zonelor circulatie frecventa la st. 301 - 305Nbis