Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

sursasecreta

Avem strat de uzura si parapete pe aproximativ 70% din suprafata.


Asfalt cat vezi cu ochii...


















Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Spatiu servicii Nadlac.


Singurul loc unde se mai lucreaza la terasamente.




Spre final...


In departare HU.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Si acum ne intoarcem pana la DJ Nadlac-Peregu Mare.










In departare drumul de legatura A1-Nadlac.






Asta a fost tot. :cheers:
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

dorum


Tavi


NordKapp

Vesti bune, mulțumiri pentru poze.
Sper sa se poată circula pe cele două loturi, chiar și cu restricții, în a doua jumătate a lunii noiembrie. :)

Quest

Dorum, la setul tau de poze din 25.09 de pe Izvin - Sanovita, pozele DSC06644 / 06647 arata stadiul lucrarilor de la nod Topo privind catre Sustra sau catre Sanovita ?
Sper sincer sa fie Sustra... (ca de la nod Topo daca te uiti catre Sanovita nu vezi pe mina dreapta LEA de 110 kV, ci turla biserii catolice din Iosifalau).
Common sense will get you far !

cutter

Informație pe surse: se va face o licitație separată pentru "trecerile de urși" de pe Lugoj (Dumbrava) - Deva.

dorum



stangabriel

Quote from: cutter on September 26, 2014, 03:01:53 PM
Informație pe surse: se va face o licitație separată pentru "trecerile de urși" de pe Lugoj (Dumbrava) - Deva.

Ai idee daca pe toate cele 3 loturi se fac treceri ? 2,3,4?

cutter

Din ce știu, lucrările de artă majore (parcă se numesc - măsuri principale sau așa ceva în avizul de mediu) adică cele două tuneluri și parcă un viaduct sunt toate pe lotul 2. Sunt și pe celelalte loturi niște ecoducte, dar alea am impresia că au fost de la început incluse în licitația inițială.

rin tin tin

#17758
Quoteam revenit cu informatii proaspete de la prietenii mei de pe Sanovita -Izvin
Au fost ceva probleme cu descarcarile arheologice dar s-a rezolvat,(au sapat gropile arheologice si apoi si-au dat arheologiii seama ca nu acolo trebuia sapat  ci in alta parte, au gasit ceva schelete si s-au retras multumiti),expropierile is rezolvate(nu stiu pe zona nod Topolovat).
O intelegere intre TS si CNADNR era sa se termine cei 6 km  pana la Topolovat anul acesta, dar aceasta intelegere o facut-o cand era vechiul sef de santier Adriano Scatena si acum au alt sef de santier pe care il doare in palarie.
Stadiul fizic este urmatorul:-80 % din cei 25 km is la strat de forma
                                          - 40% strat de balast
                                          - 2.5 km (zona Sanovita-Topolovat) stabilizat si strat de asfalat AB 2(Deci mai au aprox 3,5 km sa termine pana la nod Topolovat)
                                           - podete casetate terminate
                                           - s-au apucat de structuri pentru pasaje
Eu zic ca la cum lucreaza sunt sanse sa se termine cei 6 km dar poate nu vor sa-l dea in folosinta anul acesta pt ca ii ajuta enorm de mult pentru ca organizarea lor de santier e la Balint la 3 km de Sanovita.Parerea mea.......

Ceva clarificarii:
arheologia este departe de a fi rezolvata;
schelete nu au fost gasiti;
exproprierile nu sunt rezolvate (lipsa la rampe, nod rutier, utilitati si 10% alineament);
Te asigur eu ca intelegere nu a existat niciodata (mai ales ca nu depinde de un sef de santier sa faca sau nu dealuri de aceasta importanta!);
restul cu stadiul fizic cam asa este.

rin tin tin

Quote from: cutter on September 25, 2014, 09:16:00 AM
Deci dacă scoatem TVA-ul de 24% din plățile efectuate la zi obținem (în notația anglo-saxonă pe care ai folosit-o și tu):

621,337,170.66 / 1.24 =   501,078,363.44 lei plăți la zi fără TVA

adică din valoarea totală a contractului (la momentul atribuirii) ca procent:

501,078,363.44 / 604,791,600.00 = 82.85%

ps Poate cineva mai familiar cu sistemul ne poate lămuri (rin tin tin?), dar nu cred că în ROGOP sunt înregistrate toate cererile de plată ale furnizorilor, ci doar cele "acceptate". Adică dacă CNADNR are o dispută din primăvară cu Impregilo și nu se recunosc anumite lucrări (din ce scrie în presă nu sunt certificate de Inginer) sau nu s-au semnat încă acte adiționale conform arbitrajului (Șova parcă vorbea de 28 de milioane de lei în plus ca urmare a arbitrajului), facturile aferente nu apar în ROGOP. Deci nu ne putem da seama din ROGOP decît de ritmul plăților, nu și de facturile pe care Beneficiarul nu le recunoaște/le dispută/nu le introduce în sistem. Asta e impresia mea, poate ne lămurește cineva mai familiar.

Asa este, acolo gasiti numai facturile "bun de plata".
In plus calcul mai sus este gresit pt ca valoarea totala de 621 MRon cuprinde si escaladare si nu poate fi comparat cu valoare totala contractului care este fara escaladare