News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 43 Guests are viewing this topic.

nicolaem

Quote from: cutter on September 19, 2014, 11:51:30 AM
Revin cu întrebarea mea de ieri, văd că nu prea e nimeni interesat: mai știe cineva ceva de cel mai complex proiect de autostradă din istoria României aflat în prezent în execuție?

La Dumbrava-Deva (Lugoj-Deva lot 2,3,4) mă refer.

(partea cu complexitatea ține de relief si de lucrările de artă ce trebuie realizate - tuneluri forate, etc - și este și prima traversare a Carpaților din România, nu?)

am trecut zilele astea prin zona, absolut nici o miscare. pe DN7 am vazut ceva basculante portocalii, probabil UMB. in rest nimic. Se remarca doar cele 3 panouri de informare marca Imbecilo, dar nici un semn de mobilizare in jurul lor.

alecu26

#17596
daca Romania Libera e corecta in articol...si tind sa cred ca e corecta....CNADNR a facut o mare greseala strategica cu plata/neplata facturilor. Si-a pierdut tot avantajul si upperhand-ul care-l avea asupra lui Impregilo.

Trebuia acolo sa se faca orice pentru a se plati/aproba cumva acel certificat...care oricum era maruntis. Cu atatea neconformitati...se aprobau acolo simbolic cateva sute de mii de ron...si gata. Si erau in termenii contractului.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Pe Lotul 3 Lugoj-Deva, la organizarea de santier de langa satul Grind (trecere la nivel CF), Sambata dupamasa liniste si pace, doar cateva basculate in curte. Dar pe drum intre Lugoj si Deva am intalnit 4 transporturi cu utilaje grele de constructie, toate inspre acel loc.
Duminica seara in organizare erau 3 excavatoare si 2 buldozere care nu fusesera acolo Sambata.

Incepe ceva miscare?

alecu26

referitor la filmarea de pe Nadlac-Arad.

pare evident ca la pasajele superioare s-au concentrat pe partea de strcturi de deasupra autostrazii...astfel incat sa se deschida cat se paote de repede, dar fara a se afecta ulterior traficul cu lucrarile de finalizare a ramperlo.

Sincer, acest lot se termina lejer pana la alegeri. Iar daca se misca cat de cat...poate avem si de la Pecica o bucatica...cat sa faca legatura cu acest lot si macar de acolo sa ne putem urca pe autostrada. Cu toate ca, drumul de legatura nu pare a fi atacat in forta. Poate dupa ce termina aliniamentul principal.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

#17599
Pun aici pentru ca este thread-ul cel mai vizibil.

Facem o ultima campanie de filmari din avion in luna octombrie! Toti cei care puteti contribui (cu orice suma, oricat de mica/mare) sunteti invitati sa luati legatura cu Eurocopter pentru detalii transfer. Puteti transfera din tara sau din strainatate. Impreuna am putut filma toate acestea, incepand cu 2012!!!

stangabriel


pasadia

Imi pare rau pentru Hotnews (sau ma rog, pentru o parte a lor, articolul nu e semnat de Victor Cozmei cel care ar fi fost cea mai autorizata voce de acolo), insa spun balarii. Sau, ma rog, preiau balarii.

Master-planu-ul nu trebuie aprobat de UE ci de Guvernul roman. Si nu aprobat, ci asumat, probabil inclusiv printr-o lege prin Parlament. Dar mai intai ar trebui pus in dezbatere publice, lucru care ar fi trebuit sa-l faca AM-POST inca din 18 septembrie. Deocamdata insa nu avem nici un updete pe site-ul lor. Ca atare "articolul" de mai sus trebuie ignorat.

MNU

#17602
Intr-adevar. Master-planul nu trebuie aprobat de CE, dar trebuie avizat de CE (citisem asta tot pe aici). Probabil in articol e vorba despre un aviz favorabil ceea ce tot un fel de aprobare este.

florin74

Citat de pe site-ul AMPOST, comunicat 08.09.2014

"Având în vedere importanţa strategică şi de interes naţional a Master Planului, AM POST va analiza documentul timp de 15 zile, iar în data de 18 septembrie 2014 îl va lansa spre consultare publică, urmând a fi organizate şedinţe publice pentru fiecare domeniu de transport: rutier, feroviar, naval, aerian şi intermodal (combinarea mai multor moduri de transport)."
"Versiunea finală a Master Planului General de Transport, elaborată ulterior consultării publice, va fi înaintată spre aprobare Guvernului României, numai după obţinerea avizării din partea Comisiei Europene."

Din cate inteleg eu, au avut loc deja dezbaterile publice?  Au fost atat de publice ca nimeni nu stie de ele.   :) Bine, nu ar fi nici prima oara, nici ultima oara.

MNU

Multumesc de clarificare. Retinusem doar ca Guvernul il va aproba dupa avizul CE.

cutter

@pasadia Nu mai fi așa vehement. Nu toate informațiile sunt din surse publice. Articolul respectiv nu trebuie ignorat, ci luat ca atare.

Comisia Europeană încă are obiecții asupra anumitor părți ale Masterplan-ului și se pare că termenul de 18 septembrie, iar nu va fi respectat, se vorbește de un 1 octombrie pentru publicarea Masterplanului.

pasadia

Ori il luam ca atare, si atunci presupunem ca exista un aviz (nu o aprobare) din partea CE, ori ai tu dreptate si exista obiectii, caz in care articolul trebuie ignorat.  O:-)

Dar pe de alta parte, daca a ajuns la CE versiunea finala, nu s-ar putea gasi oare pe site-ul lor? Ca de la ai nostri slabe sperante pentru transparenta...

cutter

Păi nu-i nici albă, nici neagră - e gri, o culoare familiară pentru noi :)

Adică CE a aprobat/avizat (nu vreau să intru în controverse semantice) Masterplan-ul în mare parte, dar mai sunt niște "sticking points". Adică e aprobat, dar nu chiar. :) Autorul articolului evident are o sursă ori din CE, ori din Ro apropiată discuțiilor. În principiu s-au cam înțeles, dar CE vrea Sibiu-Pitești finanțat din FC 2014-2020 integral.

Evident lucrurile astea ar trebui să fie publice și discutate cu toată lumea, dar așa-i cînd ai interese obscure (vezi Șova/PSD/"România 100"), iese un scandal din care mai transpare cîte ceva.

ps 1... 2... 3... dislike :)

horatiu.cosma

Stie cineva cum avanseaza lucrarile la Aciliu, avand in vedere ca s-a stricat vremea, au revenit la modul de lucru de acu 2 saptamani?

Ionut