Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dorum

#17580
TAMPITI!!!
Mai e nevoie de sb-pit si gata...restul vor fi gata in 2016-2017...si iata ca buc e conectat cu clujul si cu budapesta... dar cand n-ai minte, n-ai ce face...

phb2

Quote from: stangabriel on September 20, 2014, 03:38:33 PM
. În acest moment doar pe 110 din cei 584 de kilometri ai A3 se circulă. Problema ar putea fi rezolvată, susţin surse din FRF, pentru că autorităţile statului au garantat faptul că Autostrada A3 va fi funcţională în întregime până în 2020 şi va lega, astfel, Bucureştiul de graniţa cu Ungaria."
Astia sunt incredibili,nici vorba de A1 in viziunea lor,nici macar cu aceasta ocazie......

FRF + Michel Platini ne connaissent ni le lisent manifestement pas PUM   :(.  Grosse erreur !  :zen:

horatiu.cosma

Eu m-as bucura sa fie gata si A3 pana in 2020 decat sa nu fie gata niciuna, ideal ar fi sa le avem ambele. A3 + Sibiu-Fagaras + Sibiu- Nadlac pana in 2020 ar cam rezolva aproape toate problemele,fiindca atunci tirurile ar lua-o pe VP, si s-ar decongestiona mult din VO


MNU

Cum naiba sa fie A3, legatura Budapesta - Bucuresti cand nici Ungaria nu are autostrada corespondenta, functionala pana la granita.

adiarc

#17585
unul dintre oamenii de afaceri din zona , care are camioane inchiriate la Impregilo , mi-a confirmat ca de luni reancep lucrul
vom fii cu ochii pe ei.Eu sunt plecat pana joi , dar daca Adi nu da nici un semn , vineri ma duc sa vad cum stau treburile

totusi , toamna nu-i ca vara si luni se anunta ploi..nu vreau sa ma gandesc ca se poate intampla cu acele dealuri in aceasta stare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

@ MNU. A3 pt ca am trecut in dosarul pt EURO si Cluj Arena ca rezerva
Azi lipseste Sibiu - Pitesti si Nadasel - Suplacu de Barcau.( adica cu 0 realizari).
E important sa vedem Master Planul in noile conditii impuse.
E interesant si realizarea M6 de catre Metrorex.

In alta ordine dejs in Apuseni au venit ploile  :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

mie , mi se par mai complicat de realizat cele 2 podete , aproape de viaductul Aciliu spre Sebes...au progresat f putin in ultima perioada , si daca da frigul , compactarea nu se mai poate face repede.....sunt fffff curios cum va evolua acest lot in cei 4 ani de garantie...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

patruroti

nu ma pricep la constructii dar e vizibil, in cateva poze din trecutul apropiat, cum acel teren e instabil. nu vor apuca copacii sa isi infiga radacinile si sa-l stabilizeze pana o ia la vale si strica portiunea de autostrada. pana aici nimic anormal: natura isi face treaba. atunci se vor cauta vinovatii, vor incepe procese care vor dura ani de zile. firma italiana va disparea pentru ca nu are nici un renume de aparat, cel mult de scos niste bani si gata. in acest timp vom ocoli pe acelasi drum pe care mergem si azi. cum puterea va avea majoritate inca 4-5 ani, ma tem ca li se va baga pumnul in gura celor care incep sa arate cu degetul spre CNADR. Romania va reintra in ,,normalitate". pana se termina tot circul, padurea e veche de 100 de ani si terenul nu mai pleaca. :(

adi

#17589
^
Terenul de acolo se misca si acum 100 de ani si o va face cu siguranta si in urmatorii 100 de ani... sa avem rabdare sa il urmarim in perioada de garantie asa cum zicea si adiarc mai sus....

Salini nu e chiar o firma mica  dar antecedentele sunt, cu Alpine asa ca orice e posibil.
Sa auzim numai de bine din decembrie daca se va deschide si acest lot si vom avea ce discuta!

Archi

@ patrutoti

Nu cred ca depa ce se va deschide se va mai inchide. Daca chiar aluneca versantul cred ca vor muta traficul pe o singura banda in zona cu pricina, dar nu cred ca se va ajunge acolo. Eu zic ca se va stabiliza cu timpul si versantul sudic (cel cu calea ferata) ca pe cel nordic vad ca au redus considerabil panta.

alecu26

nu mai stiu exact care sunt conditiile de garantie...si exact cat sunt retinerile...dar oricum nu vor acoperi costul de reparatii.

260 de neconformitatie e ceva....si e bine ca lucrul execrabil a lui Impregilo a fost bine documentat de Consitrans...si oricand CNADNR se poate lupta in tribunale cu Impregilo.
Drumurile noastre POATE;

tonică

#17592
eu din ultimele fotografii vazute pe aici am asa o vaga impresie ca si acel debleu se va nivela cel putin pe partea opusa caii ferate. Dealtfel se vede ca-n varful lui prima terasa de sus a si disparut iar urmatoarea are probleme deja de stabilitate. Cred ca se va continua panta de dinaintea debleului facandu-se harcea parcea ce mai ramasese dintr-acel deal. Cred ca abia pe celalalt perete, cel cu calea ferata va fi mai greu sa niveleze, nu am habar care ar putea fi alternativa ( eliminand fireste tunelul )...

ps: acum dupa ce m-am mai uitat odata la curba acelei cai ferate de pana-n halta aciliu imi dau seama ca nici pe partea aceea nu va fi o problema mare sa continue panta usoara de pana-n debleu...deci parerea mea e ca aceste imagini cu debleul vor ramane istorie, in 2 luni vor disparea cu totul acele terase...

Aiud.dan

#17593
Stau si ma intreb ,oare putem pune egal intre valoarea transportului pamintului si valoarea tunelului?eu cred ca da, cu banii aceia puteau face tunel si era gata deja.

teocharis

Quote from: tonică on September 21, 2014, 02:58:00 PM


ps: acum dupa ce m-am mai uitat odata la curba acelei cai ferate de pana-n halta aciliu imi dau seama ca nici pe partea aceea nu va fi o problema mare sa continue panta usoara de pana-n debleu...deci parerea mea e ca aceste imagini cu debleul vor ramane istorie, in 2 luni vor disparea cu totul acele terase...

nu cred ca isi permite nimeni sa mute integral un deal/munte de la locul sau.