News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.


Ionut

Tocmai s-a pus linkul mai sus. Va rog, daca sunteti noi pe-aici, inainte de a posta un articol, vedeti daca nu cumva tocmai a fost pus de altcineva. In rest, bine ati venit! :cheers:

florin74

Am vazut ceva activitate pe lotul Impregilo in zona pasajului peste CF la Miercurea Sibiului si spre Apoldu, plus ceva miscari pe zona dinspre Sebes a viaductului (nu spctaculos). Seara cand m-am intors nu am putut sa-mi dau seama, plus ca ma grabeam. Am remarcat in parcarea de la motelul de la Miercurea o masina de facut marcaje si o duba cu muncitori.

disney

#17433
Imi cer scuze pentru postarea acestui mesaj in 3 thread-uri diferite, dar pentru ca acesta este cel mai citit thread, am postat si aici.


Stimati colegi,

Ideile urmatoare sint deja de ceva vreme in pregatire, pentru ca, asa cum ziceau si alti colegi, "CNADNR ne ia drept prosti".
Acelasi lucru este valabil si pentru MT si AMPOST.

Oare ce vor MT, CNADNR si AMPOST sa ne transmita prin faptul ca ne dau raspunsuri cu intirziere, ne dau raspunsuri generice sau pe linga subiect, "uita" sa ne dea raspunsuri sau pur si simplu incearca sa ne induca in eroare?

Poate ca MT, CNADNR si AMPOST vor de fapt sa ne transmita ca nu au bani acum pentru filmari din avion, dar ca au bani pentru procese pentru refuzul de a oferi informatii de interes public, conform Legii 544/2001, si ca poate vor sa devina sponsorii principali si sa sponsorizeze filmarile din avion si din drone din acesti bani pentru procese:p

Propun ca banii care vor fi cistigati din procesele intentate conform Legii 544/2001 sa fie donati in totalitate si folositi exclusiv pentru filmari din avion si achizitionarea de drone pentru "comandamente PUM" din teritoriu, astfel incit sa fie acoperit fiecare tronson de autostrada si eventual si drumuri nationale si centuri in lucru.

Deocamdata tin sa salut initiativa si sa multumesc MT, CNADNR si AMPOST ca ne dau multiple posibilitati sa ii includem intre sponsori.  :lol:


Quote from: SB76UFO on September 13, 2014, 10:41:45 PM
Am fost si eu azi la viaductul de la Aciliu. In incercarea de a trece de unul din paznici pentru a poza, acesta mi-a spus si aratat, notat intr-un caiet (un fel de regulament interior) ca din 11.09.2014 este interzis accesul presei si massmediei (nu mai au voie sa filmeze si sa fotografieze) decat cu aprobare de la Bucuresti (probabil de la CNADNR)

Aici puteti gasi informatii direct de la CNADNR despre cum se poate obtine acel permis de vizitat santiere. Spor la pozat si filmat!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

patruroti

Bine v-am gasit! va citesc de multa vreme si m-am hotarat sa-mi fac si un cont in caz ca am ceva de spus vreodata.

Realitatea e cea descrisa mai sus iar prezentul relativ sumbru in ceea ce priveste chetuielile si investitiile pubice. Viitorul poate fi insa acceptabil: http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles%7CdisplayArticle/articleID_26540/Mecanismul-pentru-Interconectarea-Europei-1-2-miliarde-euro-disponibili-pentru-Romania-pana-in-2016-pentru-proiecte-in-transporturi.html

"Pentru Romania, prioritatile Comisiei in acest program vizeaza proiectele feroviare si cele pentru canale navigabile. Astfel, prioritatile sunt complementare cu cele pentru finantarile structurale, unde sunt prevazute mai multe fonduri pentru proiecte rutiere"

E greu sa vezi dincolo de ,,cortina" deciziilor sau luptelor politice dar macar ni se intinde o mana. In contextul in care ,,mai marii" au fost chemati la Bruxelles, e posibil sa li se traseze si niste sarcini pe tema asta

adiarc

ramane de vazut ce se va intampla...deocamdata am pierdut deja un an din exercitul 2014-2020 , din cauza faptului ca o tot lalaim cu Master Planul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

@patruroti

UE ne-a pus la dispoziție 4,5 mld € în exercițiul financiar 2007-2013 pentru transporturi. Banii din acest exercițiu financiar printr-o concesie specială facută României sunt disponibili pentru a fi cheltuiți pînă în 31.12.2015.

Din banii ăștia, cam 2 mld € sunt pentru autostrăzi și 2 mld € pentru căi ferate. Din ambele vom pierde cam 1 mld € (deci 1 la autostrăzi și unul la căi ferate) pentru că nu vom reuși să terminăm proiectele pînă la 31.12.2015.

Pentru exercițiul financiar următor, 2014-2020, iar avem bani de la UE, chiar mai mulți de data asta, vreo 3 mld € pentru autostrăzi și cam la fel și pentru căi ferate. O parte din banii ăștia vin prin CEF (Connecting Europe Facility) mecanismul menționat de tine. Altă parte prin Fondul de Coeziune (FC) și alta prin FEDR (Fondul European pentru Dezvoltare Regională).

Banii ăștia nu-s o surpriză plăcută, sau o schimbare de ultim moment: planul de alocare financiară pentru România ca țară săracă din UE e făcut de cînd am aderat în mare. S-a mai negociat exact asupra sumelor. Dar nu e nici o supriză că avem și pe al doilea exercițiu financiar ca membri în UE o alocare de fonduri pentru infrastructură.

Partea proastă este că am pierdut deja primul an din acest exercițiu financiar (adică 2014), nu avem încă nici Programul Operațional aprobat, pentru că Dan Șova a vrut să schimbe fundamental proiectele care sunt finanțate (acel Masterplan). Și nici pentru 2015 nu arată lucrurile prea bine - pînă se face noul Organism de Management, pînă se publică ghidurile pentru accesat fondurile, pînă se fac proiectele, etc, etc, o să dureze ceva.

Deci nu e nicio veste bună, ci mai degrabă multe vești proaste.

SB76UFO

Lucrările la autostradă s-au oprit din cauza facturilor neplătite și a lipsei autorizațiilor
Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

in  concluzie discutia de acum 2 sapt s-a soldat cu un esec si Impregilo a oprit lucrarile.....ne poate detalia cineva
parcursul unei facturi ca sa ne dam seama daca exista sansa unei deblocari rapide
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Minus Lotul de pe Sebes-Turda,poate vor primii Suplacu-Bors.  Nici autoritatile nu-si fac treaba perfect,firma cu atat mai mult isi face jocul. Profitul lor e peste interesul national.

tonică

despre ce facturi neplatite este vorba? Eu intelesesem cum ca anul trecut ajunsesera undeva pe la 80% din plati. Am dreptate sau bat campii? Apoi si-au pus in cap sa taraganeze, negocieze, santajeze, apoi hotararea proceselor din care a rezultat ca au sperat degeaba, nu li se va da mare lucru in plus si o mica plata de vreo 2,3 % despre care zicea cineva doua pagini mai sus. Eu insa am mari dubii ca ei au depasit acei 80%. Deci teoretic si-au cam luat banutii prea devreme si i-au mancat prea repede..Am cumva dreptate ori altcineva are date mai corecte si mai pe hartie decat ce am scris eu mai sus?...

stangabriel

Daca vor sa inaugureze ceva anul acesta,vor debloca banii si cu numar dublu de excavatoare termina in o luna tot. Ce ma sperie e faptul ca vor sa mute utilajele....speram ca pe Lugoj-Deva 2....

danutzu_1069

Singurul remediu la " nu aveti voie pe santier" este filmarea din aer... ala nu apartine santierului, asa ca... șoo pe ei!

adiarc

se poate fotografia f usor si din afara santierului , fara a fii nevoie de vreo aprobare.Asta e cea mai mica problema.In orice caz daca exista facturi nerecunoscute de Cnadnr ,atunci treaba miroasa urat de tot
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura