Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 29 Guests are viewing this topic.

adi

Acolo unde a fugit iar malu' este pe partea cu Sibiul?

ciprebbe

Ms de poze, laudabil si efortul de a te catara. Bravos

Se va deschide mai mult ca sigur anu acesta insa depinde in ce regim se va circula, pt ca nu se vor finaliza lucrarile aici inca multe luni si va fi santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

multumim de poze..laudabil efortul tau

in alta ordine de idei , nu pot sa nu remarc  , ca inca nu avem nici o veste legata de lotul 2 din Nadlac-Arad......este strigator la cer , nu exista cuvinte in vocabular care sa descrie situatia , iar cuvinte ca incompetenta , nepasare , subminarea interesului national , la adresa celor ce se ocupa de acest proces , par a fii complimente , pt ca sunt mult mai rau de atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

nu pot sa nu remarc ce dezastru ecologic se prefigureaza la Aciliu...

unde sunt ong-uri, nicushordanii, murimsalvam, verzii libercujetatori?!?

marcelbanu

#17404
Am observat că s-a discutat de suprapunerea A1 peste DN76...
Dacă veți căuta în urmă, pe undeva prin martie, am expus aici niște fotografii
cu marcaje urcate pe coasta dealului ce mărginește DN76, marcaje aparținînd A1.

Cum puteți gîndi că se renunță la tronsonul DN76 Șoimuș - Bejan tocmai acum cînd
Selina a intrat cu buldozerele în terasament pentru lărgire și supraînălțarea șoselei.

Voi căuta eu acele marcaje, plus că pe Google maps
deja este trecut viitorul traseu al A1 în zona Șoimuș...

Unul dintre marcajele pentru A1 suite pe coasta dealului mărginaș al DN76.



Al doilea marcaj...



Un marcaj situat pe fosta M209 Mintia - Brad chiar pe podul peste DN76,
marcaj care sugerează că A1 se va urca pe deal paralel cu DN76...



Și grota cu lilieci...



Casele ce provoacă dureri de cap de la Șoimuș...



Marcajul de pe Google maps cu traseul A1 cocoțat pe dealul alăturat DN76...


picture uploader
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#17405
Revin cu marcajele A1 ce sugerează treseul cocoțat pe deal,
marcaje situate pe podul CFR M209 Mintia - Brad peste DN76...



Acest marcaj este în aliniament cu altul situat pe podul menționat...



Undeva în prelungirea liniei, spre dreapta există alte marcaje,
nu se observă datorită desimii tufișurilor...
Dacă vă uitați cu atenție, se observă la 2 cm de șina din dreapta (pe fotografie),
o linie albă verticală. Acela este marcajul care dă în coasta dealului...



Sper că am adus destule argumente cum că A1 va fi cocoțată pe deal
și DN76 va rămîne acolo unde este plus modernizarea adecvată...

Nu vreau să creez polemici aiurea, dar cum de v-a trecut prin cap
mutarea DN76 cu punct de acces plasat cine știe unde...

În al doilea rînd, ca punctul de acces pe DN76 să se mute, să zicem la Mintia,
DJ706A Ilia - Băița, tronsonul de la barajul termocentralei trebuie refăcut complet
pentru că acel drum nu este mai lat de două TIR-uri și-o bicicletă...

Cunosc zona, fac naveta tocmai pe-acolo...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Goldmund

Superb efortul tau, SB33UFO!
Constructorul face acum o pauza sa vada cum se comporta terenul? Poate se asteapta o ploaie ca lumea? Un insider poate sa ne raspunda....

filippasteur

Cred ca e cam tendentios termenul "dezastru ecologic". Prin zona respectiva de mult nu mai crestea altceva inafara de iarba si scaieti; orice arbust sau copacel era rapid taiat/distrus/incendiat/etc de momarlanii care isi pasteau oile pe acolo.
Poate din contra: ca sa consolideze pantele se vor planta arbori cu radacini pivotante ca sa fixeze solul sau arbori care absorb cantitati mari de apa (in zonele unde siguranta circulatiei permite).

Quote from: teocharis on September 14, 2014, 11:37:21 AM
nu pot sa nu remarc ce dezastru ecologic se prefigureaza la Aciliu...

unde sunt ong-uri, nicushordanii, murimsalvam, verzii libercujetatori?!?

tonică

asta-i ca aia cu astia prin bucuresti care taie la greu copaci, cica toaletandu-i, astia se usuca in majoritatea lor apoi peste un an vin sa-i taie de tot caci..."nu vedeti, sunt uscati, trebuie taiati ca-s primejdiosi!"  :D

cateva poze de pe forum din perioade apuse din care sa se evidentieze "iarba si scaietii":




adiarc

primele 3 sunt de la Sacel ( Astaldi ) si ultima e de la Aciliu...intradevar e un dezastru...personal , nu as mai autoriza asemenea excavatii masive niciodata si as merge numai pe principiul tunelurilor , care sa aduca dealul la starea initiala , cel putin cu aceasi supraf de padure , ca inainte , daca nu mai mult...chiar daca tunelul e o solutie mai costisitoare pe termen scurt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

O scurta nota.

As vrea sa va atentionez ca in perioada urmatoare voi fi si mai strict legat de postarile cu tente politice pentru ca urmeaza evident campania electorala (deja suntem, de fapt, in campanie) si spiritele se vor incinge, mai ales cu povestea Aciliu & shit. Va rog frumos nu profitati de faptul ca in ultima perioada am fost mai putin atent (din motive intemeiate, va asigur) la forum. Nu mai dau dislike si delete la posturi, dau direct ban creatorului pentru cateva zile. Deci va rog frumos sa mentinem atmosfera PE TOATE THREAD-urile ca si pana acum: clean, simple, ontopic, cu updateuri.

Va multumesc anticipat! :cheers:

PS: multumesc colegilor dedicati care au pus poze! Ne rasfatati! Multumim!!!

tonică

Quote from: adiarc on September 14, 2014, 08:53:44 PM
primele 3 sunt de la Sacel ( Astaldi ) si ultima e de la Aciliu...intradevar e un dezastru...personal , nu as mai autoriza asemenea excavatii masive niciodata si as merge numai pe principiul tunelurilor , care sa aduca dealul la starea initiala , cel putin cu aceasi supraf de padure , ca inainte , daca nu mai mult...chiar daca tunelul e o solutie mai costisitoare pe termen scurt

Adiarc, ai dreptate doar la penultima, poza facuta de ovidiu sopa, mi-a scapat. In rest celelalte sunt de la Aciliu din 2012. Prima-i secventa din ultimul film al ministerului, se vad fundatiile pilonilor in departare, a doua e facuta parca de boerescu, e ultimul pilon inainte de vechiul deal, ultima e ceea ce urma sa fie viitor debleu, pe atunci inca certitudine tunel...
Dezastru putin spus. Din pacate nu a ramas doar la stadiul unui dezastru ecologic ci s-a dovedit dezastru din toate punctele de vedere.

bond

#17412
din câte știu io, un dezastru ecologic elimină sau pune în pericol supraviețuirea (cel puțin a) unei specii. ce specie de plantă/animală a dispărut la Aciliu?
pădurea crește înapoi în câteva zeci de ani. singură. mai repede ajutată

Archi

Dupa mine sapatura de la Aciliu este doar inestetica. Sa fim seriosi avem dezastre ecologice mult mai mari in tara, iar oile sunt sigur ca vor avea unde paste. Nu spun ca ar fi stricat o solutie care sa se integreze mai usor in ambianta, dar eu nu consider Aciliu o tragedie.

adiarc

important e sa finalizeze anul acesta...sau mai corect sa inaugureze...astfel , toamna tarziu se pot planta si copaci  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura