Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

florin74

Eu as rezilia cat mai repede contractul cu ei, fie cu riscul de a plati cateva milioane Euro despagubiri dupa 5 ani de proces si as reface licitatia. Inclusiv cu nebuniile alea de pasaje pentru animale.

alecu26

acolo nici spaniolilor nu le cadea bine cum au iesit...ca calculele de dupa licitatie...dar nu cred ca vor renunta la contract...

Se vor baza pe modificari de contract, suplimentari...etc...dar isi vor lua in bot de la CNADNR.
ofof...scapam de jecmaneala firmelor romanesti...si suntem jecmaniti de spanioli. Pana ce vor invata si astia ca nu se castiga asa usor bani....vor veni altii.
Drumurile noastre POATE;

florin74

^ Asteptam chinezi.  :)
O sa verific daca au avut sustinere la licitatie.

athosga

Quote from: linucsu on August 18, 2014, 10:54:06 PM
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-17920646-prahova-evaziune-peste-100-milioane-euro-administratorul-tehnologica-radion-fost-retinut.htm

Din cate vad se face referire si la Teloxim ceea ce nu-i a bine avand in vedere ca au lotul 3 Lugoj-Deva.
:(

Si asta-i lotul care include podul peste Mures si fara care lotul 4 va fi complet inutilizabil?! Ar fi jale de doua ori :(

delacroix

Quote from: athosga on August 19, 2014, 08:43:22 PM
...

Si asta-i lotul care include podul peste Mures si fara care lotul 4 va fi complet inutilizabil?! Ar fi jale de doua ori :(
Da insa lotul 4 nu depinde de pod ci de nodul Ilia(Gurasada), intersectie cu DN1.

flors85

sa vedem si ultimele stiri despre  patronul teloxim si tehnologica radion,teodor berna,care se afla la ,,racoare"pentru 30 de zile!!!

luc

Zona de servicii de la Cut, sensul spre Sibiu:


luc

#17017
La primul sens giratoriul de langa Lancram, se construieste un drum de acces din sens, pe langa gardul ultimei case, spre raul Sebes:

Stie cineva ce reprezinta?

elion

Poate fi drum tehnologic pentru A10.

florin74

Quote from: florin74 on August 09, 2014, 09:05:53 PM
S-a mai semnat un contract de consultanta pentru supervizarea Lugoj-Deva lot 2 (Salini) : Asocierea PRIMACONS- CONSITRANS ,
6,6 mil lei.
Lot 4 este contract semnat cu AECOM
Cat de curand o sa fie contract si pe lot 3, daca nu ma insel cu HILL International.

Gata, s-a semnat si cu HILL International pe lot3. Consultanti avem, constructori avem, bani ne asigura guvernul ca sunt fara numar pentru investitii  :) , ce dracu mai lipseste sa se apuce sa lucreze serios? O zapada ?  :D

cutter

- Proiect tehnic aprobat?
- Modificări contractuale pentru scoaterea (se vorbea de licitare separată) sau adăugarea lucrărilor de artă suplimentare pentru "trecerile de urși" (tuneluri, viaducte, ecoducte)?
- Aprobarea finanțării UE pentru acest proiect (în momentul de față este blocată)?
- Autorizația de construire emisă?
- Expropieri finalizate?
- Avize de mediu/defrișare/etc?

alecu26

aia cu ursii e o magarie ordinara.

Unii constructori o aveau inclusa in pret...si facuta asa cum trebuie...adica lungime de vreo 80 de metri la inceput....(in fapt e construita ca o palnie dubla).

Dar...intradevar...daca acum s-ar dori ca acest pasaj de animale sa fie facut prin NATM si nu ca si cut&cover sau ca un pod...e mai complicat si iese din cadrul licitat initial.

dar la UE si legislatiei romanesti a achizitiilor tot nu o sa-i placa. Schimbarea conditiilor initiale de licitatie (si alterarea concurenteiimplicit)...(mai ales prin excludere de lucrari) e destul de naspa si de greu de realizat.
Drumurile noastre POATE;

cutter

#17022
Obligatoriu, prin acordul de mediu revizuit pentru care acest proiect a fost întîrziat un an de zile și care revizuire a fost impusă chiar de Comisie, ca tunelurile (cel puțin unul dintre ele, n-am acum sursa la îndemînă) să fie forate. În memorandumul adoptat de guvern în primăvară privind absorbția fondurilor din POS-T 2007-2013 era prevăzut clar ca proiect separat cu finanțare UE cu valoarea estimată de 45 mil € și titlul "Lucrări de ecoducte pentru trecerea mamiferelor mari - Lugoj-Deva loturile 2 și 3". Proiectul trebuia finanțat din fondurile POS-T 2007-2013 - lucru evident imposibil acum dacă trebuie organizată o licitație. De altfel, pare imposibil tehnic vorbind și dacă nu s-ar face licitație și cumva s-ar reuși suplimentarea contractelor actuale.

Nu văd care e măgaria ordinară.

EDITARE ULTERIOARĂ:
- sunt 2 tunele, unul după altul, ambele forate, unul în lungime de 380m și unul de 530m

delacroix

#17023
Mai greseste omul. Era vorba de o "ursarie".
Orice obligativitate e facultativa. Madam chelner dixit.

Ionut

Mini-update sursa secreta A1 Nadlac-Arad (lot Astaldi). Se lucreaza sustinut!