Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 24 Guests are viewing this topic.

udar


radutm

QuoteEXCLUSIV! Primele teste de asfalt pe autostrada Timisoara – Lugoj Lot 2! In ce stadiu sunt lucrarile? VEZI GALERII FOTO!

Constructorii autostrazii ce va lega Timisoara de Lugoj au facut primele teste de asfalt. Desi mai este mult de lucru, soseaua de mare viteza incepe, in sfarsit, sa prinda contur.
Mai multe: http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-primele-teste-de-asfalt-pe-autostrada-timisoara-lugoj-lot-2-in-ce-stadiu-sunt-lucrarile-vezi-galerii-foto/04/08/2014/
cont inchis

mariansb

Am observat de ceva vreme ca pe lotul facut de Strabag, cel dintre Sebes Vest si Orastie, in multe portiuni , indeosebi spre Sebes , lipsesc multi parapeti antiorbire. Oare nu i-au pus de la inceput sau i-au furat deja?
Pozele sunt din 1 august.

[/URL]













[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

iuli

S-a turnat primul strat de asfalt pe autostrada Nădlac-Arad

Urmariti video!!! Sunt filmari de pe lotul de autostrada.

Asa se face un reportaj TV: cu imagini proprii de la fata locului si cu o parere a cuiva de la fata locului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

Quote from: mariansb on August 04, 2014, 11:20:42 PM
Am observat de ceva vreme ca pe lotul facut de Strabag, cel dintre Sebes Vest si Orastie, in multe portiuni , indeosebi spre Sebes , lipsesc multi parapeti antiorbire. Oare nu i-au pus de la inceput sau i-au furat deja?
Pozele sunt din 1 august.


Eu am fost intotdeauna impotriva parapetelor antiorbire. Orice masura aparent pozitiva trebuie analizata din toate punctele de vedere. De departe cel mai grav in situatia noastra este siguranta traficului (pericol de accident mortal) in momentul in care se intervine pentru completarea parapetelor lipsa, furate, degradate. In plus avem ineficienta masurii atunci cand o parte lipsesc, costurile mai mari de instalare si intretinere. Culmea, mai exista chiar si un efect contrar ideii initiale: in România multi circula cu faza lunga aprinsa pe autostrazile unde exista astfel de parapete. La distante mari si relief variat faza lunga ajunge insa sa deranjeze pe cei de pe contrasens, ceea ce de exemplu in Germania, unde nu exista asa ceva pe nici o autostrada (cu rarisime exceptii) nu s-ar intampla, pentru ca nu prea se aprinde faza lunga. In ultima instanta mai este aspectul estetic execrabil din  pozele de mai sus.

Dar noi suntem oricum superiori germanilor. Daca ei nu au parapete antiorbire, noi in schimb trebuie sa avem. Si saraci, si cu tichie de aur. La fel si autostrazi pe alocuri luminate (inca ceva care trebuie intretinut in mijlocul traficului), panouri electronice la trafic sub MZA 100.000 puse de-amboulea ici-colo, cu cablurile furate, etc...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


Tavi

Mă zgârie pe sisteme chestia asta cu turnatu'. Betonul se toarnă, asfaltul nu se toarnă ci se așterne!
Dacă-l toarnă, îl toarnă doar din pod! Și face fleoșc!   :)

Raducu Popa

Pe mine ma zgarie si mai tare atitudinea taranilor din video-ul http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Autostrada+Nadlac-Arad+strat+de+asfalt care isi denigreaza tara, vesnic nemultumiti. Cu atitudinea asta nu se va schimba niciodata nimic.

BoGDaN

Da Marian si eu am semnalat problema cu parapetii anti-orbire. Nu cred ca s-au furat. Acum 3 saptamani erau foarte multi culcati la pamant - de vant. Probabil ca au fost "colectati" pe parcurs. Problema este modul deficitar de prindere (lucru de mantuiala cum vine vorba). Fiind in garantie ar trebui schimbati nu?!
Ieri se lucra puternic la Acilu, era o forfota mare. Sunt optimist moderat fata de deschiderea din Decembrie.
Ceea ce m-ar bucura ar fi atribuirea lotului II intre Arad si Pecica pentru ca acolo nu este mult de lucru si bineinteles celelalte loturi ramase sa fie terminate la timp.
A1 intre Bucuresti si Pitesti este foarte aglomerata, am fost ieri pana la Bucuresti si vreau sa spun ca niciodata nu am vazut autostrada asa aglomerata.

adiarc

e clar o problema de modul cum au fost prinse
la ultima tura de poze , in zona , am semnalat faptul ca panourile antiorbire de pe lotul Straco sunt toate la locul lor , iar cei de pe lotul Strabag , dispar incetul cu incetul
eu sunt pentru aceste panouri , pt ca multi soferi care merg cu faza scurta nu au farurile reglate si e deranjant.
mariansb - in zona spatiului de servicii de la Pianu , s-au remediat acele denivelari ?

Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Anonymous Rider

^ am fost acum o sapt. si nu le-am simtit, poate eram in depasire si nu le-am nimerit. Pe de alta parte, au aparut niste gropi la podul Mures pe directia Deva-Simeria, destul de periculoase.

Redox

Din cate am vazut, saptamana trecuta cand am trecut pe acolo era asfalt nou pe banda 1 si banda de urgenta. Presupun ca au reasfaltat portiunea respectiva...

adiarc

da...problema era pe banda 1 , nu pe banda 2
daca e asfalt nou e excelent.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rudolf.s

Quote from: vancouver on August 05, 2014, 01:33:55 AM
De departe cel mai grav in situatia noastra este siguranta traficului (pericol de accident mortal) in momentul in care se intervine pentru completarea parapetelor lipsa, furate, degradate.

Cum adica? Mai bine nu montam panouri pentru ca la interventie pot aparea accidente? La felul in care se intervine in Romania si cum se conduce in Romania sunt sanse, dar daca se respecta standardele se interventie pe autostrada, semnalizare si protectia muncii, nu sunt motive de ingrijorare. In Ungaria pe post de panouri este vegetatie care se tunde periodic iar in zonele unde inca nu e destul de mare e o simpla plasa neagra.

Exemplu de interventie din Ungaria:


Germania:



mariansb

Da,Adi, am  trecut chiar ieri pe acolo si am constatat ca au remediat problema.A mai ramas sa refaca marcajul pe unde au lucrat .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell