Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 45 Guests are viewing this topic.

user201

@dorum
Mersi de poze. Parcă acum se deschideau doar ofertele și câștigătorii se anunțau doar la sfârșit de August, prin 27.

În altă ordine de idei, oare stâlpii ăia când "pleacă" de pe traseu, că e clar că încurcă la efectuarea lucrărilor, după cum se vede în pozele 3 și ultima?

dorum

Parca ieri a fost deschiderea ofertelor...

Pai probabil ca stalpii vor disparea la vreo 3 luni dupa ce au proiectul aprobat de beneficiar si dupa ce se depune documentatia la Enel...banuiesc eu...

Tavi

O sa dispara in cateva zile de cand se da unda verde. Am mai vazut faze de-astea cu stalpi ... nu din cauza asta stau santierele ...
Cel mai bun exemplu este la A3 x DNCB, imediat dupa podul (in continuare in costructie) peste DNCB catre Popasului au existat astfel de stalpi. Si chibitam atunci ca d'aia nu se face A3. Cat de naiv am fost ... Cand s-au apucat intr-o saptamana erau gata si A3 tot n-a ajuns in Bucuresti ... si o sa mai urmeze un cincinal socialist .... >:(

alecu26

Dorum...ai emotii ca nu va castiga Astaldi Max Bogl??? Mai ales ca oricum sunt mari favoriti la locul 1?
Drumurile noastre POATE;

dorum


ciprebbe

Emotiile sunt legate de posibilitatea participarii la licitatie a unor firme mici " de apartament" si a contestatiilor ce vor decurge.
Sper ca OUG 51 sa isi faca pe deplin simtita prezenta aici si sa scapam de emotii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: NGC20 on July 31, 2014, 02:19:43 PM
Modificarile aduse proiectului A1 Orastie - Sibiu:

www.anpm.ro/upload/137042_NotificareAutostrada%20Orastie%20Sibiu%202014%20_00001.pdf

asa aflam si noi mai multe despre proiect.

Deci calea ferata este afectata....cum stiam si cred ca anuntam si aici inca de exact acum 1 an.

Sunt curios cine o sa plateasca mai ales acea impadurire de 22 de hectare. Din documentul asta mi-e frica si cred ca toata lumea are acelasi feeling, ca vor fi probleme cu autostrada in acea zona si greu, foarte greu si in multi ani va deveni totul stabil pe termen lung.

Mare, mare greseala alegerea traseului pe acolo. Trebuia MUUULT mai departe, cel putin cativa kiloemtri buni mai departe.
Drumurile noastre POATE;

alin_simeriaveche

Eu cred ca se putea si pe acolo daca se facea un tunel de la inceput cu metoda NATM iar dupa viaduct piloti forati. Parere de neavizat, dar cred ca putea fi posibila si varianta aceasta. Acum ce e facut e facut, oricum e un dezastru ecologic acolo si probleme vor fi pt mult timp

alecu26

pai de aia zicea acel nene de la Porr ca acolo s-a vrut lucrare proasta de la inceput.

Si cut&cover se putea face super OK daca se vroia asta de la inceput si se juca cu cartile pe fata.

Daca se facea NATM probabil se putea si viaductul face mai jos si automat mai scurt si totul era mai OK si o parte din preturi se compensau.

Oricum nu partea dinspre sibiu e problema si o spun a nu stiu cata oara. Instabilitatea masiva, de adancime pe suprafata mare, cu planuri de alunecare ciudate...este pe zona Sebes, si nu doar langa viaduct.
Drumurile noastre POATE;

delacroix

#16780
Nu e nici un dezastru ecologic. Avem in tara MUUULT (cf. @alecu26) mai mari "gauri" fara acest statut. Si nici de tuneluri nu era nevoie in ciuda trendului (a se citi moda trecatoare). Trebuia un SF adevarat.
Cat despre instabilitate e exact povestea drobului de sare. Inducirea pantei nu se face pe intreg debleul ci doar in zona cu sol instabil, argile prafoase si nisipoase. Restul debleului are pereti din marne tari si foarte tari care vor fi exact acolo MUUULT (cf. @alecu26) dupa disparitia forumului. Desigur sarcina pe aceste marne trebuie redusa pentru evitarea fenomenului de "lingura"(precum luati inghetata din caserola).
In privinta impaduririlor cred ca sarcina e a beneficiarului in consecinta nu se va face decat daca va aparea o initiativa cetateneasca: "Impaduriti debleele". Ar fi 2-300 km de impadurit in toata tara. Se baga cineva? Ma tem ca suntem buni doar la dat din gura.
PS. Tunelul  era greu de facut "mai jos" intrucat zona Saliste e mai sus decat Aciliu. Ar fi insemnat 2.5 km de tunel cu panta existenta 3%, 125 mil. euro, sau 1,8 km cu pante de 4-5 %, 95 mil. euro.

alecu26

eu vad in lung deblee si intr-o parte si in alta.

Se putea lejer cobora mai jos (Ok...sa faci NATM pe partea Sebes trebuie sa fii intradevar cu 10-20-30 metri mai jos.). Spre Sibiu....nu cred ca la aceste adancimi si lungimi se preta NATM...dar daca era cativa metri mai jos si cativa zeci mai lung debleul cu siguranta cut&cover era oricum in afara oricarei discutii.

Pe mine ma oftica traseul si la Sibiu la tunelul lui Astaldi. Acolo (dar de la SF) trebuia un tunel mai lung si curba trasa mult spre interior. Asa scapam si de acea urcare/coborare, si de acea curba destul de strnsa, si de viaductele de acces. Dar pentru asta ne trebuia sa fim o tara macar la nivel Ungariei, Cehiei.
Drumurile noastre POATE;

delacroix

Quote from: alecu26 on July 31, 2014, 07:38:18 PM
...
Dar pentru asta ne trebuia sa fim o tara macar la nivel Ungariei, Cehiei.
Sa nu exageram. Si ei, ca multi altii, au destule "gherle". Doar ca sunt mai putin carcotasi.

alecu26

as vrea eu sa avem macar sa ne apropiem de ei ca nivel de cut&cover pe autostrazi la deblee mici sau pe unde e nevoie de treceri de animale.

De Italia...nici nu visez. Cred ca in ultimii 10 ani in Italia nu s-a mai realizat un debleu mai mare de 10 metri.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

nu e nici un dezastru ecologic ? :lol:buna...buna asta  :lol: :lol: :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura