News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

montaniardul

Hai (odata) cu Autostrada Sibiu - Pitesti!!!!  :) O VREM!!! Alooo, guvernantilor, trezirea!

MNU

Sunt sustinator al proiectului Sibiu-Pitesti sub forma unei autostrazi.

Propunerea mea era: semi-profil pe amplasamentul stabilit al proiectului de autostrada astfel incat, mai tarziu, sa se poata upgrada cu cheltuieli minime. Ce naiba?.... am mers si in Serbia si in Ungaria pe astfel de drumuri... diferenta intre asta si un DN e enorma.

Dar noi ne dam cu curu' de pamant ca o vrem intreaga de la inceput si gata. Altfel nu se poate.

adiarc

#16697
daca noi nu ne punem de acord , de ce ar putea s-o faca guvernantii ?
o sa ajungem in 2020 in aceasi situatie dezastruoasa ca acum.....sa ne plangem , ca vezi doamne , polonezii sau ungurii au primit sume mult mai mari decat noi , desi au pib-uri mai mari......dar cu sume necheltuite f.mari.......si cu cel mai mare exportator al tarii cu bagajele facute
mai bine sa vina UE.....sa ne puna sula-n-coaste si sa spuna...ASTEA SUNT AUTOSTRAZILE CARE TREBUIE SA LE FACETI CU PRIORITATE...PUNCT/...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Baieti, discutam degeaba. Va fi A1, autostrada, end of story. Cand? Asta nu stie nimeni. Poate diseara apar poze de pe diversele segmente in lucru pe A1. :p Multumesc anticipat! :cheers:

AFC

Quote from: MNU on July 27, 2014, 09:17:40 AM
Sunt sustinator al proiectului Sibiu-Pitesti sub forma unei autostrazi.

Propunerea mea era: semi-profil pe amplasamentul stabilit al proiectului de autostrada astfel incat, mai tarziu, sa se poata upgrada cu cheltuieli minime. Ce naiba?.... am mers si in Serbia si in Ungaria pe astfel de drumuri... diferenta intre asta si un DN e enorma.

Dar noi ne dam cu curu' de pamant ca o vrem intreaga de la inceput si gata. Altfel nu se poate.
Salut !
Avem doua probleme la ora asta. Una este legata de timp si alta legata de fondurile disponibile. La capitolul timp, cu half profile nu castigam mare lucru si dezavantajul ar fi ca up :)grade-ul ulterior inseamna santier permanent probabil pana prin 2022-2024. Cu banii economisiti oricum nu putem face decat A6, asa dupa cum bine a concluzionat mai sus @vancouver iar fondurile 2014-2020 ar ajunge pentru amandoua. Deci ce propui tu nu este o solutie. Este o solutie pentru Comarnic - Brasov, cu bani de la buget si construita etapizat.
Numai bine. :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

MNU

#16700
^

In anul 2012 as fi fost de acord 100% cu ce spuneti. Dar suntem la mijlocul lui 2014, nu avem nici macar inceputa licitatia la reactualizarea SF... vor dura cel putin 2 ani pana SF va fi gata si nu vad nici o sansa sa o terminam de construit in exercitiul financiar curent. In concluzie... ne vom gasi in 2020 in situatia ca nu avem A1 (Sibiu-Pitesti) dar nici altceva nu vom putea construi din cauza de lipsa de bani.

Despre A6, nu mai comentez ca mi-am racit destul gura... A6 (Lugoj-Calafat) nu are trafic de autostrada iar in planurile UE nu se cere upgrade la situatia de azi. Dar si acolo, un semi-profil pe portiunea Lugoj-Dr.Tr.Severin ar fi o diferenta importanta... unde mai pui ca ai avea a doua traversare de munti pe banii UE.

Goldmund

Bun comentariul lui vancouver care lasa deschisa interpretarea de ce unii politicieni vor autostrazi peste munti din banii nostri(unde 'noi' hotaram cui dam banii si cati), in timp ce proiectul european este pus la pastrare. Multi doresc A1 sa fie cat mai repede gata, cei din turism, firmele locale, firmele de transport, dar nu se va face cu oricine!(sau se va face, UE ne obliga cvasi, dar cand?)
Diferenta intre un drum expres si autostrada prin munti e atat de mica incat nu exista o economie reala de bani. Plus ca proiectul UE e clar, clar si nu ne permitem noi sa gasim o "a treia cale". Si in fond, de ce am face-o?

Ultimele poze sunt fantastice! Un santier urias si totul pare atat de simplu cand gonim cu masina peste un segment nou de autostrada...

carutasul

@mnu Eu inteleg foarte bine ce spui si poate ai si dreptate. Dar cel putin eu m-am saturat de tot felul de subterfugii folosite pentru a se amana (stupid) aceasta lucrare, asa ca nu mai sunt dispus sa accept nici o discutie pe tema asta (la autoritati ma refer, noi putem discuta, suntem oameni rezonabili) . Trebuie sa o facem si gata. Daca nu avem buldozere, cu furci si topoare :)

alexgrig

Frumoase imagini, avand in vedere monotonia de ansamblu. In detrmientul acesteia, atmosfera pare a fi, totusi, placuta. :)

radutm

Cateva fotografii din cadrul unei sesiuni de motorway spotting pe A1, intre Orastie - Sebes






Bonus: autostrada la Deva azi dimineata:


Mai multe fotografii pe threadul Motorway spotting
cont inchis

adiarc

f.frumos....multumim....si trafic la greu
peisajul , de asemenea superb
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panda_no 5

Duminica seara A1 a fost full, bara la bara in doua siruri nesfarsite pe sensul Pitesti Bucuresti.ora 18,30-20,00.
Asta desi camioane erau foarte putine, 6-7 pe toata distanta.
Am simtit acut nevoia de 3 benzi macar pe ultimii 30-40 de km la intrarea in Bucuresti.
Vise umede!!!!!

dr4qul4

#16707
Asa e mereu. Stai sa vezi cum va fi in weekendul prelungit de pe 15-17.
Camioane nu sunt deoarece vara in weekend nu au voie pe dealul negru si vo.
In schimb in timpul saptamanii este plin. Acum 3 saptamani am fost pana la valcea si am faccut peste 1 ora de la bascov. Unele tiruri abia urcau altele se bagau sa le depaseasca unde se fac 2 benzi, si se facau cozi imense in spatele lor. Trafic din ambele sensuri iar drumul e afectat de alunecari de teren.
Daca ar da voie la camioane si in weekend ar fi dezastru.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Lucrările la lotul 4 al autostrăzii Lugoj - Deva sunt blocate de lilieci

QuoteTraseul șoselei trece exact deasupra unei peșteri în care își au habitatul două specii protejate. Şi nu este singurul motiv pentru care lucrările bat pasul pe loc: un drum judeţean trebuie relocat.

Lotul IV al autostrăzii Lugoj - Deva începe din localitatea Ilia și merge până în comuna Șoimuș. Dar, potrivit studiului de fezabilitate, autostrada se suprapune în zona termocentralei din Mintia cu drumul județean.

Proiectul presupunea relocarea drumului peste halta de cenușă provenită de la termocentrală. Specialiștii spun că nu se poate face acest lucru pentru că stratul de cenușă coboară 15 metri în subteran și nu ar putea suporta greutatea unui drum.

Constructorii au venit și cu soluții alternative, cum ar fi construirea unor pasaje pentru a ridica autostrada, dar acestea presupun costuri suplimentare mari. Aşa că acum aşteaptă răspuns de la CNADNR.

Până atunci însă, lucrările au fost sistate. Lotul IV al autostrăzii Lugoj Deva are o lungime de 22 de kilometri şi ar trebui construit până în mai 2016. Lucările costă aproape 420 de milioane de lei, fără TVA.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

user201

Capăt lot Salini. Cred că încă mai proiectează, deoarece nu se vedea nici o mișcare pe acolo. Nici pe celălalt lot nu se vedea mișcare. Pe lotul TS însă erau multe basculante ce se deplasau, unele dintre ele pe DN, iar altele chiar pe traseul autostrăzii.


Pe lotul 3 Sibiu-Deva, era liniște pe la 3 pm, dar lotul începe să prindă contur și pe cei 6 km cu alunecări și chiar încep să cred în deschidere în Decembrie 2014.

Nu am mai făcut alte poze, pentru că există colegi ce reușesc să facă poze mult mai de calitate decât aș fi făcut eu din mers.